Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Altså.. For det første... Hvis OB er nået der til at man SELV er nød til at henvende sig til en træner af hans kaliber. Så er bunden sgu bare nået...
    For det andet... Hvor mange gange efterhånden tror i at man i den sportslige ledelse har tænkt tanken at man har begået en fejl ved at afskedige JM?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

      Det håber jeg godt nok heller ikke, så hellere Guld Glen, hvis det absolut skal være den kategori.
      Enig
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Altså.. For det første... Hvis OB er nået der til at man SELV er nød til at henvende sig til en træner af hans kaliber. Så er bunden sgu bare nået...
        For det andet... Hvor mange gange efterhånden tror i at man i den sportslige ledelse har tænkt tanken at man har begået en fejl ved at afskedige JM?
        Enig. Jeg har ikke noget imod Peter Sørensen, men det er ikke et step up i forhold til JM. Mere status quo. Er det Sørensen der får sædet, tegner det også et billede af at det er en mulighed der pludselig opstod. Ikke en profil man har fulgt i længere tid, fordi man ved han er den rette. Med mindre Sørensen og OB har lavet en lokumsaftale, for ikke at skulle frikøbe ham i Hobro. Det er langt ude, jeg ved det.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

          Enig. Jeg har ikke noget imod Peter Sørensen, men det er ikke et step up i forhold til JM. Mere status quo. Er det Sørensen der får sædet, tegner det også et billede af at det er en mulighed der pludselig opstod. Ikke en profil man har fulgt i længere tid, fordi man ved han er den rette. Med mindre Sørensen og OB har lavet en lokumsaftale, for ikke at skulle frikøbe ham i Hobro. Det er langt ude, jeg ved det.
          Tror jeg heller ikke på, selvom forholdet til Hobro er dårligt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Enig. Jeg har ikke noget imod Peter Sørensen, men det er ikke et step up i forhold til JM. Mere status quo. Er det Sørensen der får sædet, tegner det også et billede af at det er en mulighed der pludselig opstod. Ikke en profil man har fulgt i længere tid, fordi man ved han er den rette. Med mindre Sørensen og OB har lavet en lokumsaftale, for ikke at skulle frikøbe ham i Hobro. Det er langt ude, jeg ved det.
            Men du ved jo godt at han i præsentationen bliver beskrevet som deres 1. valg ikke? ......

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Men du ved jo godt at han i præsentationen bliver beskrevet som deres 1. valg ikke? ......
              Det er jeg desværre ikke et sekund i tvivl om.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                Det er jeg desværre ikke et sekund i tvivl om.
                Tænker også at ordet “drømmetræner” indgår i de første 2-3 linjer

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                  Jesper Tøje på Twitter skriver at pålidelig kilde fortæller at OB har kontaktet Peter Sørensen. Det håber jeg virkelig ikke at det er ham vi ender med.
                  Haha, hvis man skal falde, hvorfor så ikke falde helt

                  Jeg tror ikke på Peter s. Kan ikke tro nogen i OB har henvendt sig til ham. Især ikke med hans udtalelser i ifb. med opsigelsen i Hobro.

                  Jeg har ikke høje tanker om MH som sportschef, men så blank forestiller jeg mig alligevel ikke han er.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Haha, hvis man skal falde, hvorfor så ikke falde helt

                    Jeg tror ikke på Peter s. Kan ikke tro nogen i OB har henvendt sig til ham. Især ikke med hans udtalelser i ifb. med opsigelsen i Hobro.

                    Jeg har ikke høje tanker om MH som sportschef, men så blank forestiller jeg mig alligevel ikke han er.
                    Jeg håber da du har ret, frygter bare at de godt kunne finde på at hente ham.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Haha, hvis man skal falde, hvorfor så ikke falde helt

                      Jeg tror ikke på Peter s. Kan ikke tro nogen i OB har henvendt sig til ham. Især ikke med hans udtalelser i ifb. med opsigelsen i Hobro.

                      Jeg har ikke høje tanker om MH som sportschef, men så blank forestiller jeg mig alligevel ikke han er.
                      Jeg bilder mig altså også ind vi har en ambitiøs ungdomsrepræsentant siddende i det sportslige udvalg, der vil banke i bordet, hvis sådan et navn dukkede på. Peter vil jeg ikke gøre til en dårlig træner på nogen måde, han er en ganske udmærket analytiker og kommunikativt er han stærk og tør også kalde en spade for en spade. Det er i mine øjne bare meget af det JM også står for og intet i verden tyder på at han skulle gøre JM's ting bedre end JM.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Altså.. For det første... Hvis OB er nået der til at man SELV er nød til at henvende sig til en træner af hans kaliber. Så er bunden sgu bare nået...
                        For det andet... Hvor mange gange efterhånden tror i at man i den sportslige ledelse har tænkt tanken at man har begået en fejl ved at afskedige JM?
                        Med resultaterne mod Lyngby og Horsen tænker jeg, at trænerskifte er helt ok (og han er jo ikke afskediget)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Jeg bilder mig altså også ind vi har en ambitiøs ungdomsrepræsentant siddende i det sportslige udvalg, der vil banke i bordet, hvis sådan et navn dukkede på. Peter vil jeg ikke gøre til en dårlig træner på nogen måde, han er en ganske udmærket analytiker og kommunikativt er han stærk og tør også kalde en spade for en spade. Det er i mine øjne bare meget af det JM også står for og intet i verden tyder på at han skulle gøre JM's ting bedre end JM.
                          Fuldstændig enig. Skal OB bevare troværdigheden i det her trænerskifte, er man nød til at fremkomme med noget som er et radikalt løft på den post. Jeg bliver dog ikke overrasket, hvis Peter Sørensen præsenteres inden længe.
                          Last edited by sinus; 27-02-2021, 17:21.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Jeg bilder mig altså også ind vi har en ambitiøs ungdomsrepræsentant siddende i det sportslige udvalg, der vil banke i bordet, hvis sådan et navn dukkede på. Peter vil jeg ikke gøre til en dårlig træner på nogen måde, han er en ganske udmærket analytiker og kommunikativt er han stærk og tør også kalde en spade for en spade. Det er i mine øjne bare meget af det JM også står for og intet i verden tyder på at han skulle gøre JM's ting bedre end JM.
                            Jeg er helt enig - PS vil være mere af den samme grød. Forskellen skal så være at OB som klub står fast på den strategi som vi alle forventer indebære en beskrevet satsning på bedste fra akademiet så vi ikke sender penge efter AJA og lign. typer

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                              Jesper Tøje på Twitter skriver at pålidelig kilde fortæller at OB har kontaktet Peter Sørensen. Det håber jeg virkelig ikke at det er ham vi ender med.
                              Hvem er Jesper Tøje?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                                Hvem er Jesper Tøje?
                                Der finder ingen Jesper Tøje på Twitter. Så det er vel en and.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X