Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Jeg håber virkelig at OB hente Bjørn allerede nu, så han har tid til at forberede næste Transfer vindue.
    Jeg håber også han kommer hurtigt. Jeg tror dog ikke vi skal forvente et transfer bonanza bare fordi han kommer. Det er nok først næste sommer

    Comment


      Kender langt fra alle de spillere der er hentet i de andre klubber og syntes godt nok at der er mange lejeaftaler generelt.

      Hvem har reelt styrket sig? Der er også mange afgange …
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

        Kunne ikke være mere enig. Og hvor står Østrøm nu, ser ikke mange minutter til ham. Da Casper Larsen nok ikke er i fare for en tur på bænken.
        Både Larsen og Tverskov er jo ude fra tid til anden men det er JJT også og der bør han stå foran Okusun m.fl.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Jeg rystet over de manglende transfers i OB. Der er åbenlyse mangler i maskinrummet på midtbanen, og i forsvaret. Læg dertil at der bare godt kan forstærkes med kvalitet over det hele. Og en usikker ny målmand.

          Det er uambitiøst så det skriger. Og dårlig "fodboldhjerne" fra ledelsen

          Rystet!!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Jeg rystet over de manglende transfers i OB. Der er åbenlyse mangler i maskinrummet på midtbanen, og i forsvaret. Læg dertil at der bare godt kan forstærkes med kvalitet over det hele. Og en usikker ny målmand.

            Det er uambitiøst så det skriger. Og dårlig "fodboldhjerne" fra ledelsen

            Rystet!!
            Man ligger som man reder

            Tror man er gang i en oprydning/nulstilling af truppen. Man har indset at man ikke er dygtige nok på transfermarkedet(ind og ud) og ved at have et stille vindue samt 8-9 udløb næste sæson giver man Bjørn et stort spillerum næste sommer. Både med økonomi og antal transfers

            Vi må så bare håbe at det bliver i superligen

            Comment


              Det eneste jeg er utilfreds med er, at Lieder stadig er i truppen. Synes det er fint med en back der kan dække begge positioner og vi har en overflod af midtbanespillere + Tarik i pipeline der. En venstrekant med kvalitet havde dog været kronen på værket.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                Det eneste jeg er utilfreds med er, at Lieder stadig er i truppen. Synes det er fint med en back der kan dække begge positioner og vi har en overflod af midtbanespillere + Tarik i pipeline der. En venstrekant med kvalitet havde dog været kronen på værket.
                Jeg bryder mig heller ikke vildt meget om Lieder. Men han har allerede sikret os 2 point som indskifter i nogle kampe hvor direkte konkurrenter om nedrykning/bundstriden kun fik 1p og ikke 3.
                Tror ikke man skal undervurdere hans betydning når vi ikke har en bedre rendyrket 9`er i truppen end ham. Fenger vil slet ikke kunne udfylde den rolle pt som ene angriber med ryggen mod mål. Det kan Lieder
                Et er at vi skal kigge på fremtiden. Men det kan blive dyrt ikke at holde fokus på hvad der sker lige nu

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Man ligger som man reder

                  Tror man er gang i Endnu en oprydning/nulstilling af truppen. Man har Ca 9 år for sent indset at man ikke er dygtige nok på transfermarkedet(ind og ud) og ved at have Endnu et stille vindue samt 8-9 udløb næste sæson Krydser man fingre for vi lige klare skærene i nedrykningsspillet endnu engang og så giver man Bjørn et stort spillerum næste sommer. Både med økonomi og antal transfers

                  Vi må så bare håbe at det bliver i superligen
                  Der var faldet lidt tekst ud af dit indlæg som jeg har indsat for dig....selv tak....
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Man ligger som man reder

                    Tror man er gang i en oprydning/nulstilling af truppen. Man har indset at man ikke er dygtige nok på transfermarkedet(ind og ud) og ved at have et stille vindue samt 8-9 udløb næste sæson giver man Bjørn et stort spillerum næste sommer. Både med økonomi og antal transfers

                    Vi må så bare håbe at det bliver i superligen
                    Følger man strategien og vil have akademispillerne skal udfylde rollerne og kun henter ind der hvor der ikke er akademispillere så kræver det vel flere afgange ad spillere der ikke er gode nok til holdet.

                    Nu er Brems hentet op som supplement til Skjelvik og man har hentet Nico som supplement til Ryan.
                    Robin har forlænget og Khemdee er rykket op samt Tarik vel træder ind for Drachmann..

                    Det undrer mig til gengæld så at der ikke kom en afklaring på Obbekjær som vel er låst i OB nu?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Så bliver efteråret vel:

                      Bernat/Mande/?
                      Ryan/Nico. Larsen/Vestergaard. Tverskov/Khemdee. Skjelvik/Brems

                      JJT/Robin. Aron/Tarik.
                      Jebali/Frøkjær.

                      Sabbi/Hyllegaard. Kadrii/Lieder. Fenger/?

                      Det efterlader: Obbekjær, AJA, Okusun, Kløve og Opondo.

                      Har OB en god venstrekant på U19?

                      Kunne nok godt have tyndet lidt ud i overskuddet? Må være interessant for nogen … investere i en venstrekant hvis ikke at der er en på vej fra akademiet …

                      Mange gode spillere offensivt men den rette konstellation ser ikke ud til at have indfundet sig.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Man ligger som man reder

                        Tror man er gang i en oprydning/nulstilling af truppen. Man har indset at man ikke er dygtige nok på transfermarkedet(ind og ud) og ved at have et stille vindue samt 8-9 udløb næste sæson giver man Bjørn et stort spillerum næste sommer. Både med økonomi og antal transfers

                        Vi må så bare håbe at det bliver i superligen
                        Det tror jeg desværre også er planen og ja, det er ret risky business. Iøvrigt mærkeligt, at vi ikke udlejer flere af de unge, som åbenlyst ikke vil få ret meget spilletid. F.eks. Nu når NM er kommet til, så kan RØ spille i midterforsvaret og så er CV endnu længere væk fra spilletid og det samme gør sig nok også gældende for Brems, da NM også skulle spille VB.

                        Hvis man vil have flere talenter til, at bryde igennem til førsteholdet, så udlej dem da ellers bliver de ikke bedre. De er nød til, at få noget spilletid også selv om det er i de lavere rækker. Håber der også kigges på det, når BW kommer. Det kan MH åbenbart heller ikke finde ud af...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Så bliver efteråret vel:

                          Bernat/Mande/?
                          Ryan/Nico. Larsen/Vestergaard. Tverskov/Khemdee. Skjelvik/Brems

                          JJT/Robin. Aron/Tarik.
                          Jebali/Frøkjær.

                          Sabbi/Hyllegaard. Kadrii/Lieder. Fenger/?

                          Det efterlader: Obbekjær, AJA, Okusun, Kløve og Opondo.

                          Har OB en god venstrekant på U19?

                          Kunne nok godt have tyndet lidt ud i overskuddet? Må være interessant for nogen … investere i en venstrekant hvis ikke at der er en på vej fra akademiet …

                          Mange gode spillere offensivt men den rette konstellation ser ikke ud til at have indfundet sig.
                          Tag et kig ind i ungdomstråden - Breum på venstrekanten er klart det største markspiller-talent, vi har på u19. Derudover har Kløve vel vist sig at være i spil på venstrekanten. Tror desuden AJA og Østrøm er foran både Vestergaard og Khemdee pt. i midterforsvaret, ligesom både Kløve og Okosun formentlig står foran Robin på den centrale midt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                            Der var faldet lidt tekst ud af dit indlæg som jeg har indsat for dig....selv tak....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Tag et kig ind i ungdomstråden - Breum på venstrekanten er klart det største markspiller-talent, vi har på u19. Derudover har Kløve vel vist sig at være i spil på venstrekanten. Tror desuden AJA og Østrøm er foran både Vestergaard og Khemdee pt. i midterforsvaret, ligesom både Kløve og Okosun formentlig står foran Robin på den centrale midt.
                              Enig. Breum er så stort et talent at han 100% får kontrakt. Hvis han altså selv ønsker at forlænge med OB. Og han er nemlig kant spiller. Tænker mange andre klubber glædeligt overtager ham.
                              Han er heldigvis fan af OB som gør det nemmere. Har siddet ved siden af ham et par gange på stadion i denne sæson og han har tydeligvis stribet blod i sine årer

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Følger man strategien og vil have akademispillerne skal udfylde rollerne og kun henter ind der hvor der ikke er akademispillere så kræver det vel flere afgange ad spillere der ikke er gode nok til holdet.

                                Nu er Brems hentet op som supplement til Skjelvik og man har hentet Nico som supplement til Ryan.
                                Robin har forlænget og Khemdee er rykket op samt Tarik vel træder ind for Drachmann..

                                Det undrer mig til gengæld så at der ikke kom en afklaring på Obbekjær som vel er låst i OB nu?
                                Ja han er låst. Men jeg tror planen er at han hjælper på U19 indtil hans kontrakt udløber til Nytår. Det er ikke lykkedes ham at finde en ny klub selvom han har været på prøvetræningsturne

                                Comment

                                Working...
                                X