Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Jeg synes på ingen måde at en ny venstrekant er der hvor behovet er størst, men skal man have en alligevel vil en gratis Patrick Egelund måske ikke være den værste tilgang? Netop opsagt i EfB, (hvilket lidt off-topic virker vanvittigt)
    Enig i, at det kunne være en billig chance at tage. Han har erfaring og en god alder.
    Men Hemme mener jo truppen er fantastisk og måske får han ret i at vi er bedre end GF, selvom vi var langt fra dem da han endnu engang talte i vildelse.
    Få forstærkninger og vi kan komme i top 4. De øvrige klubber har skiftet en del og stabile Randers kan blive slidt i Europa og måske miste noget gejst som har bragt dem langt.

    Comment


      Egelund er ikke en forstærkning. Store profiler eller luk vinduet

      Comment


        Vi mangler en højre back.

        Ryan er simpelthen en for dårlig fodbold spiller. (Han er skyld i mange boldtab, og dårlig opdækning - og så laver han dårlige indlæg) - Hvis jeg havde data tror jeg man ville se ham skille sig ud på den dårlige måde.

        Robin er midterforsvarer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
          Vi mangler en højre back.

          Ryan er simpelthen en for dårlig fodbold spiller. (Han er skyld i mange boldtab, og dårlig opdækning - og så laver han dårlige indlæg) - Hvis jeg havde data tror jeg man ville se ham skille sig ud på den dårlige måde.

          Robin er midterforsvarer.
          Ikke enig i at Ryan er en dårlig fodboldspiller. Men han er aldrig i kampform grundet skader. Så jo vi mangler en substitut, da Robin ER midterforsvarer.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Ikke enig i at Ryan er en dårlig fodboldspiller. Men han er aldrig i kampform grundet skader. Så jo vi mangler en substitut, da Robin ER midterforsvarer.
            Enig. Ryan er en glimrende boldspiller med forcer i det offensive. Men han er stort set ALDRIG i 100% form og derfor ligner det sjældent noget der kan bruges.
            Men kunne han spille 90 min hver gang som han spillede mod FCK tror jeg ikke mange ville snakke om en ny højreback

            Comment


              Når man sådan lige sidder og tænker over det, tror vi egentlig så overhovedet, der sker mere i OB denne sommer?

              Det er jo egentlig ret vildt, at vi med tanke på vores sidste sæson, ikke mener, der er behov for forstærkning. Måske ligger vi bare for langt nede i fødekæden til at vi kan forstærke os tidligt i vinduet, og måske er vi bare ikke sådan super interessante?

              Vi har mistet Oliver Lund, Drachmann, Sander Svendsen (igen), Gudjohnsen, og har vel ret beset kun fået Brems og Khemdee op i truppen (Tarik var fuldblodsmedlem sidste sæson også, ik)?

              Så vi er tyndere besat antalsmæssigt, mens vi kvalitetsmæssigt vel er status quo, eftersom ingen af de spillere havde en nøglerolle på holdet.

              Personligt ville jeg gerne se en central midt, enten en 6'er eller en 8'er, en kantspiller og så måske en ny højreback. Synes ikke Østrøm skal spille derude, og Ryan er desværre for udsat til at spille fast en hel sæson.

              Derudover kan jeg ikke se de åbenlyse steder, hvor vi mangler forstærkninger, og måske der kun kommer noget ind, såfremt vi sælger en spiller.

              Jeg tror på et MEGET stille resterende del af vinduet. Det giver selvfølgelig også Alm et halvt år for at komme tæt på gutterne, og få en fornemmelse af, hvor vi virkelig mangler nye kræfter.

              Jeg kommer jo desværre nok stadig til at sidde vågen på deadline day til det sidste, men jeg må indrømme, at jeg ikke forventer noget festfyrværkeri på transfersiden.

              Comment


                Det er egentlig sjovt at der ikke er nogen klubber, som har samlet Nicolaj Thomsen op endnu. Hvis man kan hjælpe ham til at genfinde tidligere tiders form får man jo en fantastisk spiller, men selvfølgelig også en stor lotto kupon, grundet skadeshistorikken. Hvad tænker folket om ham til midten?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
                  Det er egentlig sjovt at der ikke er nogen klubber, som har samlet Nicolaj Thomsen op endnu. Hvis man kan hjælpe ham til at genfinde tidligere tiders form får man jo en fantastisk spiller, men selvfølgelig også en stor lotto kupon, grundet skadeshistorikken. Hvad tænker folket om ham til midten?
                  Fra hvad jeg har hørt i det københavnske, fra én der kender ham sådan rimeligt, så fylder fodbolden angiveligt ikke nær så meget som hans off-the-field projekter. Han har blandt andet et tøjmærke sammen med en kammerat, som han er ret engageret i, og han virker på mig, som om han ikke har haft fokus 100% på fodbold, men i lige så høj grad på livet som iværksætter i KBH. Selvfølgelig kan manden stadig spille fodbold, men jeg er lidt usikker på, hvor all-in han er i et fodboldprojekt. Jeg kan sagtens tage fejl, og det kan sagtens være han stadig har noget at byde på, men jeg er lidt usikker på ham.

                  Comment


                    HSV har fået solgt Amadou Onana til de franske mestre Lille for ca. 50 mio kroner (og potentielle 14 mio kr i klausuler). Mon ikke de har råd til OC nu?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                      HSV har fået solgt Amadou Onana til de franske mestre Lille for ca. 50 mio kroner (og potentielle 14 mio kr i klausuler). Mon ikke de har råd til OC nu?
                      Det er vel ikke økonomien, der har været en forhindring for OC´s skifte til HSV?
                      Nå, pyt. Bliver OC solgt, har vi HC. Hvis ikke...så har vi OC :-)
                      En anden ting. Hvad f..... laver MH? Ingen interviews? Ingen kommentarer? Ferie?
                      Jeg savner, at der sker noget!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

                        Det er vel ikke økonomien, der har været en forhindring for OC´s skifte til HSV?
                        Nå, pyt. Bliver OC solgt, har vi HC. Hvis ikke...så har vi OC :-)
                        En anden ting. Hvad f..... laver MH? Ingen interviews? Ingen kommentarer? Ferie?
                        Jeg savner, at der sker noget!
                        HSV er økonomisk presset og det gik om økonomien. Tidligere var det ret klar afhængigt om de kunne sælge Onana for et stor beløb. De vil hvert hente en målmand ind som skal slås med Heuer Fernandez om startplads fordi de har ikke den største tro på ham som første målmand. Om det stadig er Oliver de går efter og om de vil betale nu hvad vi kræver vil vi se. Men Onana-salg er nøglen af deres transferageren.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

                          Det er vel ikke økonomien, der har været en forhindring for OC´s skifte til HSV?
                          Nå, pyt. Bliver OC solgt, har vi HC. Hvis ikke...så har vi OC :-)
                          En anden ting. Hvad f..... laver MH? Ingen interviews? Ingen kommentarer? Ferie?
                          Jeg savner, at der sker noget!
                          Manden har jo troligt stillet op? - Han er desuden uden altid at se i Ådalen, så ferie holder han ikke.

                          Comment


                            https://obstemmer.dk/interview-andre...6FfZ8WB_u3N8LE

                            Skadet igen? Så er det vel på tide at sker noget på transferfronten til den HB?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
                              Det er egentlig sjovt at der ikke er nogen klubber, som har samlet Nicolaj Thomsen op endnu. Hvis man kan hjælpe ham til at genfinde tidligere tiders form får man jo en fantastisk spiller, men selvfølgelig også en stor lotto kupon, grundet skadeshistorikken. Hvad tænker folket om ham til midten?
                              Han ville passe godt ind på venstre kant, da Max mere er 9'er og frø passer bedre på 10'er positionen.... han har også noget teknik og flair som vi mangler...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                                https://obstemmer.dk/interview-andre...6FfZ8WB_u3N8LE

                                Skadet igen? Så er det vel på tide at sker noget på transferfronten til den HB?
                                Siger Alm lige i interwievet, at han godt ved Østrøm ikke er back. Men i forhold til strategien, så skal han spille. Troede da faktisk det var Alms ansvar,at sætte holde.
                                Last edited by sinus; 05-08-2021, 13:09.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X