Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    To anyone who cares

    Så fik jeg mere info på OC`s og også Faghir`s salg idag. Jeg stoler på min kammerats info

    Faghir 4,5 mill euro med det samme og 15% videresalg startende fra nul
    OC 3 mill euro med det samme + mulig ca 1 mill euro ved diverse klausuler og 10% videresalg

    Man skulle være meget benovet og imponeret over OC`s salg som faktisk er imponerende når man tænker på at Vejle kun får en smule mere for WF som er yngre og angriber. Begge salg er kontant salg og ikke i rater som man ellers tit ser.

    Nu må vi håbe at vi kan lave en ny U21 landsholds målmand ud af Magnus eller Marcus selv om konkurrencen er hård. For vi kan åbenbart lave penge på målmænd.
    Glæder mig også til at følge Breum og se om vi kan presse en U21 landsholds spiller ud af ham.
    For så kunne han godt true 1. Pladsen for bedste OB salg siden Fall

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

    Det skal også være bud som spilleren ønsker,håber jeg. Ellers er det for meget slavehandel, er det ikke?
    Jov, men vi ved jo slet ikke om det er nået til spillerne hvis der har været bud.

    Men en spiller kan jo bare lade være med at skrive under på en kontrakt tænker jeg.
    Tror ikke der er nogen i OB der sidder med en pistol til deres hoved for at få dem til at skrive under.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Tænker at man nok havde accepteret et bud på vores leverpostejsspillere, men det kræver jo der er kommet bud på dem, og det tror jeg ikke der er.

    Og man har nok ikke bare ville lade dem smutte gratis, så tænker de kommer til at spille deres kontrakt ud, hvis der ikke kommer et bud på dem.
    Det skal også være bud som spilleren ønsker,håber jeg. Ellers er det for meget slavehandel, er det ikke?

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Tænker at man nok havde accepteret et bud på vores leverpostejsspillere, men det kræver jo der er kommet bud på dem, og det tror jeg ikke der er.

    Og man har nok ikke bare ville lade dem smutte gratis, så tænker de kommer til at spille deres kontrakt ud, hvis der ikke kommer et bud på dem.
    Tænker fuldstændig det samme.
    Især Opondo som fortsat er relativt ung må da skrige efter at komme væk. Han må have læst skriften på væggen og konstateret der er langt til spilletid trods et ok indhop imod agf.
    Okosun tror jeg måske man har været mere lunken ved at skille sig af med. Den centrale midtbane slider på spillerne og både JJT, Aron og Kløve har deres perioder med skader. Ibrahimagic har også haft et længere skadesophold som ungdomsspiller så vidt jeg husker, så okosun er måske vores mest pålidelige mand på midten. Derfor skulle man ud og finde en afløser for ham. Her kunne jeg forestille mig man har valgt at holde og vente til BW kommer til for at få den kringlet, da en afløser for et stort indkøb som Okosun skal være af høj karat.
    Lieder forestiller jeg mig der har været temmelig koldt omkring. Han er bare ikke specielt god og har en perspektivløs alder. Vi får svært ved at komme af med ham, når han sandsynligvis har en lukrativ kontrakt.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Enig. Men OB kunne også have brugt vinduet til at komme af med lidt af leverpostejen ..

    Man har stadig ikke fundet ud af hvordan man skal bruge Okusun, Opondo har ikke vist meget og AJA spærrer for ungdommen.

    Kløve er måske fin at have i truppen pga afsindighed men Lieder kunne måske være solgt på trods af de par kasser han har lavet ..
    Tænker at man nok havde accepteret et bud på vores leverpostejsspillere, men det kræver jo der er kommet bud på dem, og det tror jeg ikke der er.

    Og man har nok ikke bare ville lade dem smutte gratis, så tænker de kommer til at spille deres kontrakt ud, hvis der ikke kommer et bud på dem.

    Leave a comment:


  • kentini
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Jo, det har jeg bestemt, men helt ærligt, så kommer der intet nyt, kun kører rundt i det samme hele tiden.
    Du har så evigt ret. Det er IMØ også trættende, at der ikke tilføres debatten noget, og det synes jeg gælder ligegyldigt, om man er positiv/naiv eller negativ

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Nu ved du INTET om, hvad og hvor meget jeg forholder mig til, men een ting kan jeg sige, jeg orker ikke at gentage det, som er sagt adskillige gange. Og netop derfor har jeg stadig en kritisk holdning til mange ting - også til mange personer..,!
    99% af kritikerne, eller non naive fans, ville da helst have nogle gode nyheder, og se en udvikling. Frustrationerne skyldte klart varm luft, oversolgt budskaber og naivitet fra Hemme.

    Der er så mange muligheder, og jeg forstår simpelt hen ikke at NT gider lide i dage efter et nederlag. Han har alle muligheder for at tildele sig selv et gladere liv.

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    I og med, at der ikke er ret meget positivt at berette om, ud over den opbakning som har været til alle kampe indtil videre, så ville dette forum, uden de samme ting vendt igen og igen, være dødt.

    Det er altid påfaldende, at der er flere der klager over at ting bliver gentaget, end der er nogen, der forholder sig til den berettigede kritik, der starter for enden af én opnået officiel målsætning ud af 11 mulige.

    MvH ChrisOB
    Nu ved du INTET om, hvad og hvor meget jeg forholder mig til, men een ting kan jeg sige, jeg orker ikke at gentage det, som er sagt adskillige gange. Og netop derfor har jeg stadig en kritisk holdning til mange ting - også til mange personer..,!

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Jo, det har jeg bestemt, men helt ærligt, så kommer der intet nyt, kun kører rundt i det samme hele tiden.
    I og med, at der ikke er ret meget positivt at berette om, ud over den opbakning som har været til alle kampe indtil videre, så ville dette forum, uden de samme ting vendt igen og igen, være dødt.

    Det er altid påfaldende, at der er flere der klager over at ting bliver gentaget, end der er nogen, der forholder sig til den berettigede kritik, der starter for enden af én opnået officiel målsætning ud af 11 mulige.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Jo, det har jeg bestemt, men helt ærligt, så kommer der intet nyt, kun kører rundt i det samme hele tiden.
    Det er ganske mange indlæg på forum som jeg vælger at køre elegant forbi hvis de ikke siger mig noget - det er faktisk ikke så svært. Fint nok hvis du synes at debatten mod MH køre på tomgang, men i takt med at manden giver interviews kommer der ikke desto mindre flere og flere ting man som fan kan forholde sig til, tolke på og debattere. Det lader du så forstå at der ikke skal være plads til her på forum eller hvad?

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Jo, det har jeg bestemt, men helt ærligt, så kommer der intet nyt, kun kører rundt i det samme hele tiden.
    ja!!……gad vide hvorfor det er sådan…..?

    et bud: “ vi er et top 6 hold… vi har følgende målsætning bla bl.a…varm luft”…år efter år
    uden resultat men med verbal nulstilling ca. hvert 2. År….ledelsen kører jo også rundt i det samme, hvordan skal det forandre sig?


    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Du har slet ikke øje for,at der er en grund til alle disse negative kommentarer ? At der er en undren,og en stor indignation blandt mange, over den måde vores klub bliver drevet og agerer på. Og at man derfor og desværre til stadighed, har behov for at få luft.
    Jo, det har jeg bestemt, men helt ærligt, så kommer der intet nyt, kun kører rundt i det samme hele tiden.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Nå, har alle med disse negative kommentarer ikke snart fået luft nok..? Lad os nu komme videre. Ligegyldigt om der er 2 eller 125 der snakker ned om MH, så bliver det ikke ændret pt - først den 1.1.2022. Det er enerverende at læse alle disse negative kommentarer, og jeg kan næsten ikke forestille mig, der kan komme flere, der ikke allerede er vendt i denne blok…
    Du har slet ikke øje for,at der er en grund til alle disse negative kommentarer ? At der er en undren,og en stor indignation blandt mange, over den måde vores klub bliver drevet og agerer på. Og at man derfor og desværre til stadighed, har behov for at få luft.

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Fuldstændig enig med BT. Hemmingsen har nærmest ikke gjort noget forarbejde for BW. Det er nærmest en umenneskelig opgave han står overfor ved sin tiltrædelse. En stor oprydning i spillertruppen,samt at hente nye spillere ind. Jeg frygter at vi allerede er bagud fra start, i forhold til vintervinduet.
    Nå, har alle med disse negative kommentarer ikke snart fået luft nok..? Lad os nu komme videre. Ligegyldigt om der er 2 eller 125 der snakker ned om MH, så bliver det ikke ændret pt - først den 1.1.2022. Det er enerverende at læse alle disse negative kommentarer, og jeg kan næsten ikke forestille mig, der kan komme flere, der ikke allerede er vendt i denne blok…

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    B.T.s dom: "Det ligner en klub, der resignerer på transfermarkedet."
    Nu tager han ikke med i betragtning at tiltrædelse af BW ved årsskiftet kunne være en del af forklaringen for det skuffende vindue, men han rammer sikker ikke helt forbi.

    https://www.bt.dk/superligaen/bts-fo...box=1630621875
    Fuldstændig enig med BT. Hemmingsen har nærmest ikke gjort noget forarbejde for BW. Det er nærmest en umenneskelig opgave han står overfor ved sin tiltrædelse. En stor oprydning i spillertruppen,samt at hente nye spillere ind. Jeg frygter at vi allerede er bagud fra start, i forhold til vintervinduet.

    Leave a comment:

Working...
X