Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
    Okay tak for svar, håber at de har forventningsafstemt, ellers er han måske hurtigt væk igen.
    Det tror jeg de har. Spørgsmålet er om de overholder det når store beslutninger skal tages. Det han har bygget op i Sverige ser ihverfald bæredygtigt ud.

    Men det bliver spændende at se om han får lidt økonomisk råderum. For de 250.000kr at Hemmingsen brugte i vinduet er ihverfald et tydeligt tegn på at han er fjernet fra det strategiske og opbyggende arbejde der nu begynder i 2026 strategien. Han bliver linket mellem BW og hvad der sker på banen. En der kommer til at lave noget fodarbejde og aflaste BW i forskellige opgaver.
    For sportslige beslutninger kommer han ikke længere til at tage. Vi kan så også bare håbe man fjerner ham fra spotlyset

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Okay tak for svar, håber at de har forventningsafstemt, ellers er han måske hurtigt væk igen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
    Jeg orker ikke at finde svaret i en eller anden tråd, men ved en af jer om Bjørn W. får frie hænder eller er underlagt det sportslige udvalg. Med andre ord om det ser lysere ud fremover?
    Det er nok det tætteste vi kommer på frie hænder i OB med Thorborg ved roret. Tænker han får et lønbudget han 100% råder over. Men det bliver nok interessant når han kommer til det sportslige udvalg og vil have 5 mill til en ny forsvarsspiller

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Jeg orker ikke at finde svaret i en eller anden tråd, men ved en af jer om Bjørn W. får frie hænder eller er underlagt det sportslige udvalg. Med andre ord om det ser lysere ud fremover?

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    helt enig ifht gravesen som "ekspert"

    MEN - at OB har haft et dårligt vindue syntes jeg er svært ikke at give ham ret i.

    At du ikke går efter top 6 er jo fint - men det er jo klubben der selv igen og igen melder ud om den der top 6.

    Meldte de anderledes ud ville det for mig være en anden sag - hvis man sagde der var et lidt længere sigte og man gik hårdt efter at få integreret flere af de unge, og så måtte det koste lidt på "ambitionerne" (top 6 er sgu da også lidt en ynkelig "ambition" at have, men det er en anden sag) Men istedet bliver man ved med at sætte sig mellem 2 stole
    Jeg er helt enig. Det er en idiotisk og skadelig målsætning. Den fordrer kortsigtet tænkning. Og giver ingen mening ifht strategien.

    OB har været - og er fortsat - en rigtig dårlig ledet klub. Der har ingen rød tråd været i over et årti.

    Nu er der da kommer lidt med strategien og nye stabsmedlemmer. Jeg håber, men tvivler på, at klubben vil revurdere de her fjollede top-6målsætninger og gå all ind på akademiet.

    Det er jo i øvrigt også derfor, at jeg helt tydeligt skriver, at det er ‘et vindue efter min smag’. Min.

    Last edited by Jungledyret; 12-09-2021, 18:49.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    kunne ikke være mere enig det er klubbens egne udmeldinger der får dem til at fremstå som tåber….
    Enig, og som endnu større tåber når de efter kiksede ambitioner klynker i pressen over fansenes forventninger.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    helt enig ifht gravesen som "ekspert"

    MEN - at OB har haft et dårligt vindue syntes jeg er svært ikke at give ham ret i.

    At du ikke går efter top 6 er jo fint - men det er jo klubben der selv igen og igen melder ud om den der top 6.

    Meldte de anderledes ud ville det for mig være en anden sag - hvis man sagde der var et lidt længere sigte og man gik hårdt efter at få integreret flere af de unge, og så måtte det koste lidt på "ambitionerne" (top 6 er sgu da også lidt en ynkelig "ambition" at have, men det er en anden sag) Men istedet bliver man ved med at sætte sig mellem 2 stole
    kunne ikke være mere enig det er klubbens egne udmeldinger der får dem til at fremstå som tåber….

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Thomas Gravesen var en meget dygtig fodboldspiller. Som ekspert…

    Han kan næppe nævne fem spillere fra OB.

    Jeg er nok en smule alene med holdningen, men vinduet var helt efter min smag. Staben er forstærket og vi har hentet en (ung) højreback, hvilket var akut nødvendigt.

    Men jeg går heller ikke en døjt op i top-6. For mig et ethvert spædt skridt mod noget bæredygtigt glædeligt, og jeg er glad for, at vi ikke har hentet alle mulige ligegyldige spillere.
    helt enig ifht gravesen som "ekspert"

    MEN - at OB har haft et dårligt vindue syntes jeg er svært ikke at give ham ret i.

    At du ikke går efter top 6 er jo fint - men det er jo klubben der selv igen og igen melder ud om den der top 6.

    Meldte de anderledes ud ville det for mig være en anden sag - hvis man sagde der var et lidt længere sigte og man gik hårdt efter at få integreret flere af de unge, og så måtte det koste lidt på "ambitionerne" (top 6 er sgu da også lidt en ynkelig "ambition" at have, men det er en anden sag) Men istedet bliver man ved med at sætte sig mellem 2 stole

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Thomas Graversen mener at OB havde det dårligste transfervindue i superligaen

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-u17-spillere

    Jeg synes, at Michael Hemmingsen har handlet for lidt. Det er Superliga-klub, der skal nyt ind. De har fået penge for Oliver Christensen, men jeg synes, at hver gang han (Hemmingsen, red) har været på skærmen, har han haft en lang snak med sig selv om, at "vi skal nok", og "vi skal derhen", men i sidste ende skete der ingenting i OB, siger Gravesen.
    Svært at være uenig. Og dermed er man godt igang med at svigte sin nye træner. Men dem der skal se det,vil ikke se det.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Thomas Gravesen var en meget dygtig fodboldspiller. Som ekspert…

    Han kan næppe nævne fem spillere fra OB.

    Jeg er nok en smule alene med holdningen, men vinduet var helt efter min smag. Staben er forstærket og vi har hentet en (ung) højreback, hvilket var akut nødvendigt.

    Men jeg går heller ikke en døjt op i top-6. For mig et ethvert spædt skridt mod noget bæredygtigt glædeligt, og jeg er glad for, at vi ikke har hentet alle mulige ligegyldige spillere.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Thomas Graversen mener at OB havde det dårligste transfervindue i superligaen

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-u17-spillere

    Jeg synes, at Michael Hemmingsen har handlet for lidt. Det er Superliga-klub, der skal nyt ind. De har fået penge for Oliver Christensen, men jeg synes, at hver gang han (Hemmingsen, red) har været på skærmen, har han haft en lang snak med sig selv om, at "vi skal nok", og "vi skal derhen", men i sidste ende skete der ingenting i OB, siger Gravesen.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja… Giv knægten 1 mill for at skrive under hvis det er det som kræves. Guleroden er stor.
    Bliver godt nok skuffet hvis han smutter. Håber det bedste
    Får lidt fråde om munden når jeg tænker Sabbi (i form) til højre og Breum til venstre - det kunne blive giftigt

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    To anyone who cares

    Så fik jeg mere info på OC`s og også Faghir`s salg idag. Jeg stoler på min kammerats info

    Faghir 4,5 mill euro med det samme og 15% videresalg startende fra nul
    OC 3 mill euro med det samme + mulig ca 1 mill euro ved diverse klausuler og 10% videresalg

    Man skulle være meget benovet og imponeret over OC`s salg som faktisk er imponerende når man tænker på at Vejle kun får en smule mere for WF som er yngre og angriber. Begge salg er kontant salg og ikke i rater som man ellers tit ser.

    Nu må vi håbe at vi kan lave en ny U21 landsholds målmand ud af Magnus eller Marcus selv om konkurrencen er hård. For vi kan åbenbart lave penge på målmænd.
    Glæder mig også til at følge Breum og se om vi kan presse en U21 landsholds spiller ud af ham.
    For så kunne han godt true 1. Pladsen for bedste OB salg siden Fall
    Fedt lyder som om vi endelig igen har formået at lave et godt salg

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    God info om OC salget.

    Jeg tror dog vi skal starte med at få Breum på kontrakt, og så tage den derfra.
    Potentialet er der angiveligt, men en dag ad gangen
    Ja… Giv knægten 1 mill for at skrive under hvis det er det som kræves. Guleroden er stor.
    Bliver godt nok skuffet hvis han smutter. Håber det bedste

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    To anyone who cares

    Så fik jeg mere info på OC`s og også Faghir`s salg idag. Jeg stoler på min kammerats info

    Faghir 4,5 mill euro med det samme og 15% videresalg startende fra nul
    OC 3 mill euro med det samme + mulig ca 1 mill euro ved diverse klausuler og 10% videresalg

    Man skulle være meget benovet og imponeret over OC`s salg som faktisk er imponerende når man tænker på at Vejle kun får en smule mere for WF som er yngre og angriber. Begge salg er kontant salg og ikke i rater som man ellers tit ser.

    Nu må vi håbe at vi kan lave en ny U21 landsholds målmand ud af Magnus eller Marcus selv om konkurrencen er hård. For vi kan åbenbart lave penge på målmænd.
    Glæder mig også til at følge Breum og se om vi kan presse en U21 landsholds spiller ud af ham.
    For så kunne han godt true 1. Pladsen for bedste OB salg siden Fall
    God info om OC salget.

    Jeg tror dog vi skal starte med at få Breum på kontrakt, og så tage den derfra.
    Potentialet er der angiveligt, men en dag ad gangen

    Leave a comment:

Working...
X