Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Klasse hvis vi får 3 mio € for ham! Så må der være lidt i tanken til en god HB og evt en venstre fløj!
    Hvis det holder må MH få lidt kredit

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Klasse hvis vi får 3 mio € for ham! Så må der være lidt i tanken til en god HB og evt en venstre fløj!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Enig .. og Bernard er ældre end OC bar da han fik debut ..
    Bernat

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Alle de tyske nyheder jeg kan finde om det linker til bold.dk og fyens. På diverse Hertha forums kender folk også kun rygterne fra de danske medier. Schwolow er dog ikke populær, og ses som en del af de defensive problemer. 3 mill euro anses for billigt, og folk virker positive over for skiftet. Lad os krydse alt. Ville være så fedt med en dansker i Hertha, og måske som førstekeeper. Plus 3 mill euro er meget gode penge for en keeper, der vel reelt ikke har vist meget mere i OB, end så mange andre vi har haft. Men han er OB dreng, og det tæller meget.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    HVIS OC bliver skudt afsted, så tror jeg ikke der bliver hentet noget til målmandsposten. Og det er egentlig fint for mig.

    Men ved salg af OC, skal Alm stå sin helt store prøve, i min bog, mht. den strategi han sikkert har skrevet under på at følge.
    Bliver det Mandé eller Bernat? Mandé er måske marginalt bedre pt. (Hvis man ser bort fra de mål han koster), men Bernat er klubmand og må formodes at have væsentlig større potentiale.

    HVIS Oc bliver solgt og Mandé er vores nye 1'er bliver jeg skuffet.
    Enig .. og Bernard er ældre end OC bar da han fik debut ..

    Leave a comment:

Working...
X