Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægNu vil OB styrke sig: Vi arbejder med nogle ting | Tipsbladet.dk
Klart og tydeligt. Men hvad mener manden alligevel med følgende. " Så jeg håber at kunne præsentere noget til alle, også dem der synes rigtig godt om OB "
Kan klubben virkelig overraske her sidst i vinduet. Positivt altså.
Vi har mistet OC,Drachmann,Oli og Sveinn mens et par unge er rykket op. Jeg har det helt fint med det. Væk med gammelt fyld og ind med unge talenter. Det er vejen frem. Men jeg orker altså ikke at høre på sætninger som “vi kommer styrket ud af vinduet” og “vi har en Top 6 trup” når der skal evalueres snart.
Jeg er helt enig i med det man prøver på i OB. Men vær nu ærlig. Vi kommer ikke styrket ud af vinduet og har heller ikke en Top 6 trup. Vi havde det ikke sidste år og har det slet ikke nu.
Vi rammer måske Even Steven hvis ham højrebacken er god. Men ellers er vi nok svagt svækket. Og vores trup er en til Top 8-9 hvor man med jævne mellemrum kan snige sig med i det fine selskab.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ja, og dertil skal du lægge videresalgsklausulen på 30%... det ved alle da
Spændende at se om vi sælger flere. Nok mest interesse for vores akademi pt.
Vil ikke blive overrasket hvis der sælges en for 5-7+ mill indenfor de næste 4 dageLast edited by fmprOB; 27-08-2021, 15:14.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Det kommer i høj grad an på hvilken kvalitet der tilføres. Men bestemt positivt hvis OB kan sælge en spiller for 3 mill euro.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægIsoleret set er det overraskende positivt, også når vi ikke får en ny keeper men satser på HCB kan tage over. Da HSV fik afvist bud på 15-18 mill. var efter nogens mening for satset (dumt) af MH. Nu overraskede han positivt ved at stå fast her med det salg, så kan vi kun håbe der tilføres en type der passer på strategibeskrivelsen af hvad en hb kan/skal kunne.
Men 1 ting jeg er 100% sikker på er at han ikke har afvist 15-18 mill uden at spørge Thorborg om hvad han syntes. Så derfor ved man jo ikke om det er den sportslige ledelse eller MH der havde is i maven. Eller måske Bjørn der har fjernstyret den fra det kolde nord
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg indrømmer gerne jeg var en af dem der syntes det var dumt ikke bare at sælge for de 15-18 mill. Så der må man bare give ledelsen kredit.
Men 1 ting jeg er 100% sikker på er at han ikke har afvist 15-18 mill uden at spørge Thorborg om hvad han syntes. Så derfor ved man jo ikke om det er den sportslige ledelse eller MH der havde is i maven. Eller måske Bjørn der har fjernstyret den fra det kolde nord
- Likes 1
Comment
-
Jeg indrømmer gerne jeg var en af dem der syntes det var dumt ikke bare at sælge for de 15-18 mill. Så der må man bare give ledelsen kredit.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Jeg er enig med dig i, at der i øjeblikket næppe foregår en millionhandel i OB uden NT’s godkendelse. Gør heller ikke så meget, når bare der i dette vindue endelig sker noget på de pladser, hvor holdet mangler kvalitet.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Eller man vidste der var andre følere ude så man ikke følte sig presset til at sælge med det samme.
Men kreditten ligger næppe ved MH
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Jeg er enig med dig i, at der i øjeblikket næppe foregår en millionhandel i OB uden NT’s godkendelse. Gør heller ikke så meget, når bare der i dette vindue endelig sker noget på de pladser, hvor holdet mangler kvalitet.
Det er altså ikke vildt imponerende i et vindue hvor vi nu har sparet ca 400.000/måned på spiller lønbudgettet, fået 22 mill i kassen og muligt mere på vej.
Hvis man virkelig mente Top 6 så vi 2-3 alvorlige forstærkninger her de sidste dage. Tvivler bare på det sker. Man er mere fokuseret i at OB bliver en akademi klub der rekrutterer indefra
Comment
-
Den står jo stadig lidt ubesvaret tilbage. Indtil videre har vi jo kun hørt om en Norsk højreback der måske er på vej. Men måske først til vinter
Det er altså ikke vildt imponerende i et vindue hvor vi nu har sparet ca 400.000/måned på spiller lønbudgettet, fået 22 mill i kassen og muligt mere på vej.
Hvis man virkelig mente Top 6 så vi 2-3 alvorlige forstærkninger her de sidste dage. Tvivler bare på det sker. Man er mere fokuseret i at OB bliver en akademi klub der rekrutterer indefra
har svært ved at se os løbe fra FCK, fcm, fcn, AaB, Randers, Bif. Hertil er det ikke givet at GF, slutter bag os. Spørgsmålet er mere om vi overhovedet kan blive nummer 8.
Comment
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
Comment
-
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-brugt-rigtigt
Send okusun og opondo videre og hent ham her hjem.
Det sker ikke, ved godt godt. Ren romantik herfra
- Likes 1
Comment
Comment