Ryan savner det længe træk uden skader. Det ser ud til at han er på vej igen. I foråret 19 var han vel en af ligaens bedste højre backs. Hvis, og det er sagt mange gange, at han holder sig fri for skader, så har vi i mine øjne, igen en af rækkens bedste på pladsen. Men det skader jo aldrig med konkurrence. Men helst ikke flere spillere ala Lund og AJA. De har gjort det ok, men jeg orker ikke flere spillere, der kan bruges på mange forskellige pladser. Det har ikke gjort noget godt for vores top 6 ambitioner, at have haft dem, til at lukke huller. Hellere unge spiller op til de pladser vi mangler, med mindre kassen er der til to stærke på hver position.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg tror ikke på at Ryan er over the hill. Men han er pt ikke så god som tidligere og man burde nok begynde at se på et alternativ der er bedre så Ryan er den der skal oppe sig for at spille.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Han var god, men niveauet på hans cutback er lavt. Desværre vælger han cutback 95/100 gange.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
Lidt at stramme den. Han har et godt bundniveau, og spiller også mange rigtige gode kampe. God fart, der er med til at lukke nogle af de farlige omstillinger fra modstanderen. Hans indlæg savner kvalitet, men generelt stadig en rigtig dygtig back, når han er klar.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægRyan savner det længe træk uden skader. Det ser ud til at han er på vej igen. I foråret 19 var han vel en af ligaens bedste højre backs. Hvis, og det er sagt mange gange, at han holder sig fri for skader, så har vi i mine øjne, igen en af rækkens bedste på pladsen. Men det skader jo aldrig med konkurrence. Men helst ikke flere spillere ala Lund og AJA. De har gjort det ok, men jeg orker ikke flere spillere, der kan bruges på mange forskellige pladser. Det har ikke gjort noget godt for vores top 6 ambitioner, at have haft dem, til at lukke huller. Hellere unge spiller op til de pladser vi mangler, med mindre kassen er der til to stærke på hver position.
1. Er de unge nok til at være et talent, i så fald bør de medregnes og vurderes på et andet grundlag.
2. Ville du kunne gå ind på et andet top 6-hold
2a. Hvis ja -> Behold
2b. Hvis nej -> Forstærk eller kør talent i stilling.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Egentlig burde man lave den øvelse hele vejen rundt på holdet. Gennemgå de 16 første på holdkortet og vurdere;
1. Er de unge nok til at være et talent, i så fald bør de medregnes og vurderes på et andet grundlag.
2a. Hvis ja -> Behold
- Likes 1
Comment
-
Egentlig burde man lave den øvelse hele vejen rundt på holdet. Gennemgå de 16 første på holdkortet og vurdere;
2a. Hvis ja -> Behold
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Men den øvelse bliver altså rigtigt grim, når vi skal til at evaluere vores signings i de sidste 3 vinduer. Det er vel højest 5 ud af de 10 der passer ind i en af de to kasser.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægRyan savner det længe træk uden skader. Det ser ud til at han er på vej igen. I foråret 19 var han vel en af ligaens bedste højre backs. Hvis, og det er sagt mange gange, at han holder sig fri for skader, så har vi i mine øjne, igen en af rækkens bedste på pladsen. Men det skader jo aldrig med konkurrence. Men helst ikke flere spillere ala Lund og AJA. De har gjort det ok, men jeg orker ikke flere spillere, der kan bruges på mange forskellige pladser. Det har ikke gjort noget godt for vores top 6 ambitioner, at have haft dem, til at lukke huller. Hellere unge spiller op til de pladser vi mangler, med mindre kassen er der til to stærke på hver position.
Comment
-
Det er da meget muligt, men hvis man vil leve op til strategien bør man jo kigge på dette."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Håber også Ryan finder niveauet igen. På papiret burde en bagkæde med Ryan - Kasper - Tver - Jørgen være god nok til top seks. Men hvis han ikke viser noget bedre niveau resten af sæsonen, så burde man måske overveje at kigge efter noget andet.
Måske kan JT snige sig ind mellem de 12 bedste.
Deffensivt er jørgen bestemt ikkei top 6, men han er bedre frem af banen.
Ryan er ikke i top 6 over tid i gennemsnit, men når han har gode perioder så er han.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvilken strategi?
"”Jeg kan definitivt sige om den nye strategi, at vi er villige til at investere, hvad der skal til for at komme i top seks. Vi slynger ikke bare ud, at vi skal være i top seks uden at investere. Uanset om det handler om faciliteter, HR, trænerstab, stadionplaner ller noget fjerde, er vi fast besluttet på at investere det, det kræver. Det har vi også vist i forhold til faciliteter og træningsbaner, og 26.maj har vi også en ny græsplæne på stadion.”"
Comment
-
Det som allerede er "offentliggjort"; som Enrico sagde "
"”Jeg kan definitivt sige om den nye strategi, at vi er villige til at investere, hvad der skal til for at komme i top seks. Vi slynger ikke bare ud, at vi skal være i top seks uden at investere. Uanset om det handler om faciliteter, HR, trænerstab, stadionplaner ller noget fjerde, er vi fast besluttet på at investere det, det kræver. Det har vi også vist i forhold til faciliteter og træningsbaner, og 26.maj har vi også en ny græsplæne på stadion.”"
Med andre ord: varm luft.
- Likes 3
Comment
-
Det som allerede er "offentliggjort"; som Enrico sagde "
"”Jeg kan definitivt sige om den nye strategi, at vi er villige til at investere, hvad der skal til for at komme i top seks. Vi slynger ikke bare ud, at vi skal være i top seks uden at investere. Uanset om det handler om faciliteter, HR, trænerstab, stadionplaner ller noget fjerde, er vi fast besluttet på at investere det, det kræver. Det har vi også vist i forhold til faciliteter og træningsbaner, og 26.maj har vi også en ny græsplæne på stadion.”""Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Det er fint nok at ville investere men det at smide penge efter en top6 er ligesom prøvet og det blev KB fyret for så det er næppe det eneste der er i det. Tænkte at det kunne være at jeg er gået glip af noget.
Comment
Comment