Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Forventer bestemt ikke mærkbart øgede budgetter men jeg håber på at strategien indebærer at vi i højere grad giver de unge chancen og at vi bevarer tålmodigheden med dem selvom det i perioder betyder en smule dårligere resultater. Desuden håber jeg at udmeldingerne fra ledelsen har mere hold i virkeligheden og er troværdige selvom det indebærer at målsætningerne fremadrettet ikke hedder top 6 hvert år og da slet ikke top 4 foreløbig. Jeg håber strategien fortæller at vi vil have en fællesnævner hele vejen fra ungdomsholdene til superligaen i forhold til spillestil således at fremtidens talenter har vores spillestil på rygraden. Og så håber jeg der fremadrettet bliver større påpasselighed med at indkøbe de rette spillere til de rette pladser.
    Der må faktisk også gerne være en plan for hvordan klub og fans igen kan nærme sig hinanden og i fællesskab prøve at skabe lidt stemning på stadion og når vi er ved stadion så må der også gerne være lidt nyt om planerne der.
    Hvordan kan man droppe målsætningen om Top 6 mens sportschefen udtaler hele tid at vi allerede har en Top6-trup? Tror faktisk det er ikke muligt uden at demontere Hemmingsen fuldstændigt. Og forventer at strategien inkluderer en klar økonomisk plan, ellers lugter det ja som tom snak.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
      Hvis jeg ikke husker meget galt, udtalte Jack Jørgensen for nyligt i SFÅ at hvis man forventede at den nye strategi indeholdt et meget større budget, ville man blive skuffet.
      Men Enrico står, så vidt jeg husker, i Aalborg i optakten, og siger at vi skal være en top 6 klub, og er klar til at bruge hvad der skal til.
      I såfald at Jack Jørgensen har sagt det andet i SFÅ, så må en af dem tale usandt, for i min verden betyder Enricos udtales at der kommer et større budget.



      Comment


        https://www.tipsbladet.dk/blog/troel...rKEiXa_knvthI8

        tænker at man nok godt kan bruge en enkelt eller to ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af BN- Se indlæg

          Men Enrico står, så vidt jeg husker, i Aalborg i optakten, og siger at vi skal være en top 6 klub, og er klar til at bruge hvad der skal til.
          I såfald at Jack Jørgensen har sagt det andet i SFÅ, så må en af dem tale usandt, for i min verden betyder Enricos udtales at der kommer et større budget.


          Havde samme tanke da jeg hørte JJ sige det. Få nu styr på hvad i vil OB og hvordan i vil gøre det

          Comment


            Jeg kan ikke forstå al den snak om at bruge unge spillere. Jeg læste forleden, at OB var den klub, der havde givet færrest U-21 spillere spilletid i Superligaen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
              Jeg kan ikke forstå al den snak om at bruge unge spillere. Jeg læste forleden, at OB var den klub, der havde givet færrest U-21 spillere spilletid i Superligaen.
              I bund og grund er det jo fordi vi ikke køber mange unge som fx gør at SdJ har mange unge minutter. De kommer bare ikke fra deres egen ungdomsafdeling. Men det er helt klart ambitionen at man vil spille med flere talenter. Problemet er også at det ikke vrimler med kæmpe talenter på akademiet der bare kan vade ind på holdet og spille fra Day 1 næsten. Der er dog heldigvis nogle enkelte. Der skal bare være flere for at rigtig ser ud af noget

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                Jeg kan ikke forstå al den snak om at bruge unge spillere. Jeg læste forleden, at OB var den klub, der havde givet færrest U-21 spillere spilletid i Superligaen.
                Det er også rigtigt. Frøkjær og OC tæller nok ikke med i den opgørelse, da de er årgang 99. Derfor er det kun minutter fra Østrøm der tæller med i den opgørelse.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                  Det er også rigtigt. Frøkjær og OC tæller nok ikke med i den opgørelse, da de er årgang 99. Derfor er det kun minutter fra Østrøm der tæller med i den opgørelse.
                  Er du med i SFÅ i morgen?

                  Comment


                    Forsvarsspiller tidligere rygtet til OB nu fritstillet

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...ontrakten-over

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Forsvarsspiller tidligere rygtet til OB nu fritstillet

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...ontrakten-over
                      Altså han har jo et ganske fint CV og er i sin bedste alder, så umiddelbart er det da værd at overveje

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Altså han har jo et ganske fint CV og er i sin bedste alder, så umiddelbart er det da værd at overveje
                        Han er rygtet til en anden norsk klub, så ham ser vi nok ikke i OB

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Altså han har jo et ganske fint CV og er i sin bedste alder, så umiddelbart er det da værd at overveje
                          Det ville også ligne os rigtig fint, med tverskov, Kasper, aja, Vestergaard og østrøm i truppen, at hente en 27 årig spiller, så de to unge ikke kommer for tæt på holdet. De skal jo ikke gå og tro på det.

                          Hvis han er for god til at sige nej, skal det være fordi tverskov er smuttet fra galehuset

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Forsvarsspiller tidligere rygtet til OB nu fritstillet

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...ontrakten-over
                            Medmindre Tverskov, Kasper Larsen eller AJA ryger så ser jeg ingen grund til at hente ham - Desuden så nævner den artikel som Tipsbladet linker til ikke OB på noget tidspunkt

                            Comment


                              Leif Rasmussen kommer faktisk med en fremragende pointe omkring det kommende transfervindue, i forhold til Hemmingsen.

                              Hemme har jo hele tiden haft en tro så stærk på at OBs trup er til top 6, i øvrigt en tro så stærk at selv de mest ortodoske og religiøse fantatiker må bøje sig. Nu har manden selv haft holdet en håndfuld kampe og præsterer pt. det dårligste pointsnit i nyere tid, kun undergået af Good Ol' Poul Hansen.

                              Ændrer det hans holdning til truppens kvalitet, når nu han har præsteret ringere end JM, som jo blev fyret fordi man mente han fik for lidt ud af truppen? Med andre ord kan man forvente en kæmpe udskiftning til sommer?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                                Medmindre Tverskov, Kasper Larsen eller AJA ryger så ser jeg ingen grund til at hente ham - Desuden så nævner den artikel som Tipsbladet linker til ikke OB på noget tidspunkt
                                Tænker at Tverskov vil væk. Han kan umuligt gide det her mere. Det kan ikke kun være os der kan se at OB er i en nedadgående spiral. Tvivler på han lader sig forblænde af en strategi som nok bare siger nogenlunde det samme som han hørte da han forlængede.
                                Jeg tror der er uro i Ådalen. Også blandt spillerne. Og på et tidspunkt må noget brænde sammen

                                Comment

                                Working...
                                X