Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ryan savner det længe træk uden skader. Det ser ud til at han er på vej igen. I foråret 19 var han vel en af ligaens bedste højre backs. Hvis, og det er sagt mange gange, at han holder sig fri for skader, så har vi i mine øjne, igen en af rækkens bedste på pladsen. Men det skader jo aldrig med konkurrence. Men helst ikke flere spillere ala Lund og AJA. De har gjort det ok, men jeg orker ikke flere spillere, der kan bruges på mange forskellige pladser. Det har ikke gjort noget godt for vores top 6 ambitioner, at have haft dem, til at lukke huller. Hellere unge spiller op til de pladser vi mangler, med mindre kassen er der til to stærke på hver position.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg tror ikke på at Ryan er over the hill. Men han er pt ikke så god som tidligere og man burde nok begynde at se på et alternativ der er bedre så Ryan er den der skal oppe sig for at spille.
      Han var god, men niveauet på hans cutback er lavt. Desværre vælger han cutback 95/100 gange.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Han var god, men niveauet på hans cutback er lavt. Desværre vælger han cutback 95/100 gange.
        Enig, men jeg synes godt nok heller ikke at vi har været særligt gode til at få folk i feltet i laang tid. Det er nemt at kritisere kvaliteten i de indlæg der kommer, de har heller ikke været gode nok, men det er godt nok også svært at blive farlige på indlæg når vi aldrig får folk i boksen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

          Lidt at stramme den. Han har et godt bundniveau, og spiller også mange rigtige gode kampe. God fart, der er med til at lukke nogle af de farlige omstillinger fra modstanderen. Hans indlæg savner kvalitet, men generelt stadig en rigtig dygtig back, når han er klar.
          Njah. Han er en dygtig back det er jeg enig i, men det er godt nok længe siden at han vist det over mere end 90 minutter. Ja, han laver sin defensive pligter, men han bringer intet offensivt og når man gerne vil spille med offensive backs ala Jørgen, så skal man altså levere mere end 8 forkølede indlæg pr. kamp.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Ryan savner det længe træk uden skader. Det ser ud til at han er på vej igen. I foråret 19 var han vel en af ligaens bedste højre backs. Hvis, og det er sagt mange gange, at han holder sig fri for skader, så har vi i mine øjne, igen en af rækkens bedste på pladsen. Men det skader jo aldrig med konkurrence. Men helst ikke flere spillere ala Lund og AJA. De har gjort det ok, men jeg orker ikke flere spillere, der kan bruges på mange forskellige pladser. Det har ikke gjort noget godt for vores top 6 ambitioner, at have haft dem, til at lukke huller. Hellere unge spiller op til de pladser vi mangler, med mindre kassen er der til to stærke på hver position.
            Egentlig burde man lave den øvelse hele vejen rundt på holdet. Gennemgå de 16 første på holdkortet og vurdere;

            1. Er de unge nok til at være et talent, i så fald bør de medregnes og vurderes på et andet grundlag.
            2. Ville du kunne gå ind på et andet top 6-hold
            2a. Hvis ja -> Behold
            2b. Hvis nej -> Forstærk eller kør talent i stilling.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

              Egentlig burde man lave den øvelse hele vejen rundt på holdet. Gennemgå de 16 første på holdkortet og vurdere;

              1. Er de unge nok til at være et talent, i så fald bør de medregnes og vurderes på et andet grundlag.
              2. Ville du kunne gå ind på et andet top 6-hold
              2a. Hvis ja -> Behold
              2b. Hvis nej -> Forstærk eller kør talent i stilling.
              Enig, og det er nok det som vi vel af og til forsøger mere eller mindre nuanceret her på forum.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                Egentlig burde man lave den øvelse hele vejen rundt på holdet. Gennemgå de 16 første på holdkortet og vurdere;

                1. Er de unge nok til at være et talent, i så fald bør de medregnes og vurderes på et andet grundlag.
                2. Ville du kunne gå ind på et andet top 6-hold
                2a. Hvis ja -> Behold
                2b. Hvis nej -> Forstærk eller kør talent i stilling.
                Men den øvelse bliver altså rigtigt grim, når vi skal til at evaluere vores signings i de sidste 3 vinduer. Det er vel højest 5 ud af de 10 der passer ind i en af de to kasser.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Men den øvelse bliver altså rigtigt grim, når vi skal til at evaluere vores signings i de sidste 3 vinduer. Det er vel højest 5 ud af de 10 der passer ind i en af de to kasser.
                  Det er da meget muligt, men hvis man vil leve op til strategien bør man jo kigge på dette.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    Ryan savner det længe træk uden skader. Det ser ud til at han er på vej igen. I foråret 19 var han vel en af ligaens bedste højre backs. Hvis, og det er sagt mange gange, at han holder sig fri for skader, så har vi i mine øjne, igen en af rækkens bedste på pladsen. Men det skader jo aldrig med konkurrence. Men helst ikke flere spillere ala Lund og AJA. De har gjort det ok, men jeg orker ikke flere spillere, der kan bruges på mange forskellige pladser. Det har ikke gjort noget godt for vores top 6 ambitioner, at have haft dem, til at lukke huller. Hellere unge spiller op til de pladser vi mangler, med mindre kassen er der til to stærke på hver position.
                    Håber også Ryan finder niveauet igen. På papiret burde en bagkæde med Ryan - Kasper - Tver - Jørgen være god nok til top seks. Men hvis han ikke viser noget bedre niveau resten af sæsonen, så burde man måske overveje at kigge efter noget andet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                      Det er da meget muligt, men hvis man vil leve op til strategien bør man jo kigge på dette.
                      Hvilken strategi?
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Håber også Ryan finder niveauet igen. På papiret burde en bagkæde med Ryan - Kasper - Tver - Jørgen være god nok til top seks. Men hvis han ikke viser noget bedre niveau resten af sæsonen, så burde man måske overveje at kigge efter noget andet.
                        Ahh, det er jeg nu ikke sikker på. Selvom Maxen er et eksempel på en spiller der bliver bedre med modenheden, så tror jeg ikke vores kan løftes meget.
                        Måske kan JT snige sig ind mellem de 12 bedste.
                        Deffensivt er jørgen bestemt ikkei top 6, men han er bedre frem af banen.
                        Ryan er ikke i top 6 over tid i gennemsnit, men når han har gode perioder så er han.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Hvilken strategi?
                          Det som allerede er "offentliggjort"; som Enrico sagde "

                          "”Jeg kan definitivt sige om den nye strategi, at vi er villige til at investere, hvad der skal til for at komme i top seks. Vi slynger ikke bare ud, at vi skal være i top seks uden at investere. Uanset om det handler om faciliteter, HR, trænerstab, stadionplaner ller noget fjerde, er vi fast besluttet på at investere det, det kræver. Det har vi også vist i forhold til faciliteter og træningsbaner, og 26.maj har vi også en ny græsplæne på stadion.”"

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                            Det som allerede er "offentliggjort"; som Enrico sagde "

                            "”Jeg kan definitivt sige om den nye strategi, at vi er villige til at investere, hvad der skal til for at komme i top seks. Vi slynger ikke bare ud, at vi skal være i top seks uden at investere. Uanset om det handler om faciliteter, HR, trænerstab, stadionplaner ller noget fjerde, er vi fast besluttet på at investere det, det kræver. Det har vi også vist i forhold til faciliteter og træningsbaner, og 26.maj har vi også en ny græsplæne på stadion.”"
                            Og det er mit problem. Vi har jo netop ikke set noget. Træningsfaciliteterne er fortsat elendige og der er ingen planer om en hybridbane. Det er bare den samme amatørisme som det sidste årti.

                            Med andre ord: varm luft.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                              Det som allerede er "offentliggjort"; som Enrico sagde "

                              "”Jeg kan definitivt sige om den nye strategi, at vi er villige til at investere, hvad der skal til for at komme i top seks. Vi slynger ikke bare ud, at vi skal være i top seks uden at investere. Uanset om det handler om faciliteter, HR, trænerstab, stadionplaner ller noget fjerde, er vi fast besluttet på at investere det, det kræver. Det har vi også vist i forhold til faciliteter og træningsbaner, og 26.maj har vi også en ny græsplæne på stadion.”"
                              Det er fint nok at ville investere men det at smide penge efter en top6 er ligesom prøvet og det blev KB fyret for så det er næppe det eneste der er i det. Tænkte at det kunne være at jeg er gået glip af noget.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Det er fint nok at ville investere men det at smide penge efter en top6 er ligesom prøvet og det blev KB fyret for så det er næppe det eneste der er i det. Tænkte at det kunne være at jeg er gået glip af noget.
                                Brink blev ikke fyret for at bruge penge som NT stort set godkendte.

                                Comment

                                Working...
                                X