Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægMåske så en gammel keeper?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Det tror jeg ikke så ret. Med Tverskov og Kasper har vi to etablerede der +AJA. Og der er Østrøm og Vestergaard som skal køres ind på den position. Med ny hb på vej ville det være forkert ikke at give Østrøm spilletid som cf, det er ja den position man vil have ham på sigt."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægMartin Davidsen har skrevet på Twitter st han har snakket med Hemmingsen og han siger at ob ikke henter en ny keeper:)
Alt andet vil være tosset. Så må LB på lidt overarbejde
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægMartin Davidsen har skrevet på Twitter st han har snakket med Hemmingsen og han siger at ob ikke henter en ny keeper:)
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det er fint med mig hvis vi giver HC chancen nu og så rykker en af vores u19 keepere op på superligaholdet som 2. eller 3. valg.
Comment
-
Nu vil OB styrke sig: Vi arbejder med nogle ting | Tipsbladet.dk
Klart og tydeligt. Men hvad mener manden alligevel med følgende. " Så jeg håber at kunne præsentere noget til alle, også dem der synes rigtig godt om OB "
Kan klubben virkelig overraske her sidst i vinduet. Positivt altså.
OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægNu vil OB styrke sig: Vi arbejder med nogle ting | Tipsbladet.dk
Klart og tydeligt. Men hvad mener manden alligevel med følgende. " Så jeg håber at kunne præsentere noget til alle, også dem der synes rigtig godt om OB "
Kan klubben virkelig overraske her sidst i vinduet. Positivt altså.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægMH overraskede vel positivt hvis 3mill euro for OL holder hvis vi ser bort fra det kan det vel kun være positivt hvis der sker noget med tilføjelser til truppen.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
Comment