Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCK - OB, 18/5 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
    Magnus er 17 år. Men det er en flot række talenter vi har med i truppen.
    Det er det helt sikkert og der er kommet en helt anden klang over "fremtidens OB" pga alle de fine talenter
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #62
      Startopstillingen i Parken:
      Toppel - Diarra, K. Larsen, Vadocz, Skulason - Spelmann, O'Brien, Schoop, E. Larsen - Abdellaoue, Bodul.

      Bænken: Skoubo, Radza, Desler, Anders Thomsen, Magnus Pedersen, Jens Jakob Thomasen.
      Skader: Jesper C., Busuladzic, Bashkim, Djuric, Barrett
      Karantæner: Møller, Høegh, Ruud, Falk (+Emil Peter Jørgensen og Mathias Greve fra U19-holdet).



      Fra OB's Facebook.
      Én ting kan man sige: Vi får sandsynligvis et par talenter på banen i dag med den bænk! Hele 9 førsteholdsspillere ude. Det er alligevel en slat.

      Comment


        #63
        Meget spændende!

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
          Startopstillingen i Parken:
          Toppel - Diarra, K. Larsen, Vadocz, Skulason - Spelmann, O'Brien, Schoop, E. Larsen - Abdellaoue, Bodul.

          Bænken: Skoubo, Radza, Desler, Anders Thomsen, Magnus Pedersen, Jens Jakob Thomasen.
          Skader: Jesper C., Busuladzic, Bashkim, Djuric, Barrett
          Karantæner: Møller, Høegh, Ruud, Falk (+Emil Peter Jørgensen og Mathias Greve fra U19-holdet).



          Fra OB's Facebook.
          Én ting kan man sige: Vi får sandsynligvis et par talenter på banen i dag med den bænk! Hele 9 førsteholdsspillere ude. Det er alligevel en slat.
          og på twitter lyder det: 5 mand skadet. 4 mand i karantæne. To fra U19, der kunne være inde i billedet er i karantæne. Men vi stiller med 11 mand...

          Det bliver en spændende og ikke mindst udfordrende kamp i dag
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            og på twitter lyder det: 5 mand skadet. 4 mand i karantæne. To fra U19, der kunne være inde i billedet er i karantæne. Men vi stiller med 11 mand...

            Det bliver en spændende og ikke mindst udfordrende kamp i dag
            Det bliver spændende at få de unge i aktion, men med alle de skader og karantæner kan man dog godt frygte, at vi får en snitter.

            Comment


              #66
              Erik Rasmussen regner med at se OB i top 6 næste sæson - endda top-4-bobler - han er fuld af sjov

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Erik Rasmussen regner med at se OB i top 6 næste sæson - endda top-4-bobler - han er fuld af sjov
                Erik Rasmussen regner med at se 8-9 af Superligaens hold i top 4 næste sæson. Han er jubeloptimist af en helt særlig kaliber.

                Comment


                  #68
                  Emil Larsen: "jeg håber jeg kommer afsted i dette vindue"

                  Trist at OB er så pressede på økonomien, at det muligvis ikke har været en option at bænke EL på baggrund af hans ego-trip-stil, som jeg har hørt om via folk tæt på klubben.
                  En sådan attitude kan ødelægge et kollektiv, så det præsterer langt fra optimalt.

                  Comment


                    #69
                    Talenterne har mig bekendt alle spillet bold i weekenden, så de har næppe meget mere end 20-30 min i benene :-)

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Emil Larsen: "jeg håber jeg kommer afsted i dette vindue"

                      Trist at OB er så pressede på økonomien, at det muligvis ikke har været en option at bænke EL på baggrund af hans ego-trip-stil, som jeg har hørt om via folk tæt på klubben.
                      En sådan attitude kan ødelægge et kollektiv, så det præsterer langt fra optimalt.
                      Hvor vi dog bare mangler en Tøfting, der til træning tackler sådan en mand hårdt og gedigent og fortæller ham, at han skal lade fødderne tale. Hvis han gad koncentrere sig om det, skulle han nok komme af sted.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                        Det bliver spændende at få de unge i aktion, men med alle de skader og karantæner kan man dog godt frygte, at vi får en snitter.
                        Det er desværre en mulighed. Men lad os tage den snak om 2 timer hvis det bliver nødvendigt
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                          Talenterne har mig bekendt alle spillet bold i weekenden, så de har næppe meget mere end 20-30 min i benene :-)
                          Mon ikke nogen af dem er blevet sparet? I sidste weekend blev Desler taget ud efter ca. en time af U/19's kamp.

                          Comment


                            #73
                            Hvorfor er Kadrii ikke med?
                            Altså hverken i start eller på bænken?
                            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                            Kristian Morre

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                              Hvorfor er Kadrii ikke med?
                              Altså hverken i start eller på bænken?
                              Det er forhåbentligt en fejl - han må bare ikke være på vej væk - og slet ikke til FCK!!!

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                                Hvorfor er Kadrii ikke med?
                                Altså hverken i start eller på bænken?
                                http://www.fyens.dk/Sport/Kadrii-ble...rtikel/2508874

                                Noget tyder på, at det er godt, han ikke er blevet brugt mere end tilfældet har været i foråret.

                                Comment

                                Working...
                                X