Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCK - OB, 18/5 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Altså kan vi konkludere, at det ender uafgjort. Med mindre Brøndby lammetæver FCN med mere end tenniscifre, så er det også nok til bronze for FCK, så det ville begge hold nok kunne leve med.
    Det er virkelig pest eller kolera... Vil elske at se hvad det vil gøre ved KB03s selvfølelse at ende helt dernede en 4. plads... men jeg ville bestemt også hade at se BIF rende med den... ,o(

    Alt i alt ender jeg nok på at jeg helst ser OB få tre point, og så tage tabellen bagefter... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      #32
      Uafgjort vil sikre at BIF holdes ud af medaljerne, samt FcK holdes ude af CL kvalen, og ja så sikrer det da også lige os selv en halv million ekstra i TV penge...

      ... men mon ikke ligaens, i følge TB, mest stabile hold, taber med en enkelt pind...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #33
        Jeg odds'er på FCK som vinder med 2 overskydende mål - sæsonens lettest tjente penge
        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
        JM Barometer 1
        2 3 4 5 6 7 8 9 10

        Comment


          #34
          Har klart mere sympati med BIF end med FCK i den forbindelse. Og jeg har _ikke_ sympati for BIF.

          Comment


            #35
            Hvad med at prøve Spelmann og Ari på hver sin back?

            Jeg ved det kan lyde som ren kamikaze, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at se de to løbestærke, glubske hunde storme op og ned. Spelmann har fået en del kritik herinde for sine evner på fløjen, men jeg synes faktisk han har gjort det rigtig fint de seneste tre hjemmekampe på den position - også i det offensive. Han har spillet adskillige kampe som back i sin Brøndbytid, og kigger man på gamle debatter på Brøndbys forum, så lyder det som om han gjorde det godt.

            Et minus er dog, at Spelmann for nogle år siden lød lidt negativ ift at spille back og sagde noget i retning af, at han ikke nåede at blive træt nok i løbet af en kamp som back. Men så skal han da bare løbe endnu mere:-)

            Jeg synes O`Connor og Schoop gjorde det fint den første time i den seneste kamp, så jeg vil ikke have noget imod at prøve de to igen mod FCK.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Hvad med at prøve Spelmann og Ari på hver sin back?

              Jeg ved det kan lyde som ren kamikaze, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at se de to løbestærke, glubske hunde storme op og ned. Spelmann har fået en del kritik herinde for sine evner på fløjen, men jeg synes faktisk han har gjort det rigtig fint de seneste tre hjemmekampe på den position - også i det offensive. Han har spillet adskillige kampe som back i sin Brøndbytid, og kigger man på gamle debatter på Brøndbys forum, så lyder det som om han gjorde det godt.

              Et minus er dog, at Spelmann for nogle år siden lød lidt negativ ift at spille back og sagde noget i retning af, at han ikke nåede at blive træt nok i løbet af en kamp som back. Men så skal han da bare løbe endnu mere:-)

              Jeg synes O`Connor og Schoop gjorde det fint den første time i den seneste kamp, så jeg vil ikke have noget imod at prøve de to igen mod FCK.
              Haha, hvor har du hørt Spelmann sige det??

              Tror helst Conor vil kaldes O'Brien
              :-)

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Haha, hvor har du hørt Spelmann sige det??

                Tror helst Conor vil kaldes O'Brien
                :-)
                Hmm. Ved ikke lige hvor den kom fra. Der er bare noget hårdkogt rapper over ham:-)

                Comment


                  #38
                  Mon ikke FCK har noget de gerne vil revancher på søndag
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    #39
                    En ting er i hvert fald helt sikkert. Ståle har ikke noget tøj på. Magen til overvurderet træner skal man godt nok lede længe efter.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      Mon ikke FCK har noget de gerne vil revancher på søndag
                      jo det vil jeg også tro - og så har de jo stadig mulighed for en 2. plads og chl kval - så de har væsenligt mere at spille for.

                      Omvendt kommer de med en torsdagskamp i benene og generelt er de vel i en forfatning hvor de er til at tale med.....

                      Comment


                        #41
                        Det langtid siden jeg har haft så meget lyst til en sejr over FCK! Ved ikke om man kan kalde det krise endnu, men vi kan da fint påbegynde den. Ser det dog yderst tvivlsomt med det hold vi måtte stille, men det bliver sku også spændene at se hvad Troels bringer den sidste kamp.
                        Intet at tabe -
                        Alt at vinde kamp.. Vi er jo indenfor målsætningen.. Næsten... Hvis næste sæson ikke giver en min. 4-5 plads så er jeg ved at blive utålmodig med Troels ved roret..

                        Comment


                          #42
                          Til dagens træning spillede Vadosz i midterforsvaret med KL. Måske er det for at få lidt mere fysik ind. Glæder mig nu egentlig lidt til at se hvordan det går med en mere spillende forsvarsspiller.

                          Momo spillede højre back. Måske et hint ift næste sæson?

                          Ari fik en regulær skideballe af TB for at smide et par lette bolde væk og der blev også talt med store bogstaver for at få angriberne til at afslutte noget mere konsekvent. Man er i hvert fald ikke gået på sommerferie endnu:-)

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            Til dagens træning spillede Vadosz i midterforsvaret med KL. Måske er det for at få lidt mere fysik ind. Glæder mig nu egentlig lidt til at se hvordan det går med en mere spillende forsvarsspiller.

                            Momo spillede højre back. Måske et hint ift næste sæson?

                            Ari fik en regulær skideballe af TB for at smide et par lette bolde væk og der blev også talt med store bogstaver for at få angriberne til at afslutte noget mere konsekvent. Man er i hvert fald ikke gået på sommerferie endnu:-)
                            Ifølge FS bliver det et forsvar med Diarra Vardocz Kasper Ari, bliver spændende at se hvordan de klarer den.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                              Til dagens træning spillede Vadosz i midterforsvaret med KL. Måske er det for at få lidt mere fysik ind. Glæder mig nu egentlig lidt til at se hvordan det går med en mere spillende forsvarsspiller.

                              Momo spillede højre back. Måske et hint ift næste sæson?

                              Ari fik en regulær skideballe af TB for at smide et par lette bolde væk og der blev også talt med store bogstaver for at få angriberne til at afslutte noget mere konsekvent. Man er i hvert fald ikke gået på sommerferie endnu:-)
                              Scenarie:
                              KV spiller sit livs kamp og får topkarakterer i alle aviser samt scorer i overtiden og bliver matchvinder.
                              TB udtaler: Han spillede en fantastisk kamp og viste at vi mangler en spillende midt forsvarer... Jeg troede bare ikke at vi havde ham i truppen...

                              Comment


                                #45
                                Oddset på OB-sejr er faldet fra 9.00 til 7.00 efter Pokalfinalen i går.

                                Comment

                                Working...
                                X