Startopstillingen i Parken:
Toppel - Diarra, K. Larsen, Vadocz, Skulason - Spelmann, O'Brien, Schoop, E. Larsen - Abdellaoue, Bodul. Bænken: Skoubo, Radza, Desler, Anders Thomsen, Magnus Pedersen, Jens Jakob Thomasen.
Skader: Jesper C., Busuladzic, Bashkim, Djuric, Barrett
Karantæner: Møller, Høegh, Ruud, Falk (+Emil Peter Jørgensen og Mathias Greve fra U19-holdet).
Fra OB's Facebook.
Én ting kan man sige: Vi får sandsynligvis et par talenter på banen i dag med den bænk! Hele 9 førsteholdsspillere ude. Det er alligevel en slat.
Startopstillingen i Parken:
Toppel - Diarra, K. Larsen, Vadocz, Skulason - Spelmann, O'Brien, Schoop, E. Larsen - Abdellaoue, Bodul. Bænken: Skoubo, Radza, Desler, Anders Thomsen, Magnus Pedersen, Jens Jakob Thomasen.
Skader: Jesper C., Busuladzic, Bashkim, Djuric, Barrett
Karantæner: Møller, Høegh, Ruud, Falk (+Emil Peter Jørgensen og Mathias Greve fra U19-holdet).
Fra OB's Facebook.
Én ting kan man sige: Vi får sandsynligvis et par talenter på banen i dag med den bænk! Hele 9 førsteholdsspillere ude. Det er alligevel en slat.
og på twitter lyder det: 5 mand skadet. 4 mand i karantæne. To fra U19, der kunne være inde i billedet er i karantæne. Men vi stiller med 11 mand...
Det bliver en spændende og ikke mindst udfordrende kamp i dag
Emil Larsen: "jeg håber jeg kommer afsted i dette vindue"
Trist at OB er så pressede på økonomien, at det muligvis ikke har været en option at bænke EL på baggrund af hans ego-trip-stil, som jeg har hørt om via folk tæt på klubben.
En sådan attitude kan ødelægge et kollektiv, så det præsterer langt fra optimalt.
Emil Larsen: "jeg håber jeg kommer afsted i dette vindue"
Trist at OB er så pressede på økonomien, at det muligvis ikke har været en option at bænke EL på baggrund af hans ego-trip-stil, som jeg har hørt om via folk tæt på klubben.
En sådan attitude kan ødelægge et kollektiv, så det præsterer langt fra optimalt.
Hvor vi dog bare mangler en Tøfting, der til træning tackler sådan en mand hårdt og gedigent og fortæller ham, at han skal lade fødderne tale. Hvis han gad koncentrere sig om det, skulle han nok komme af sted.
Comment