Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCK - OB, 18/5 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Puha - ikke (nødvendigvis) et forestående salg
    Jeg var nede og se træning i fredags. Her spillede Bodul i angrebet, og jeg mener han spillede sammen med Mos. Så vidt jeg husker var Kadrii ikke med på A-holdet undervejs, men jeg vil dog ikke lægge hovedet på blokken. Tænkte i hvert fald bagefter, at jeg ikke lige havde bemærket ham. Gik og spillede lidt bold med min lille søn, så havde ikke lige 100 procent fokus på træningen. De voksnes altså:)

Så mon ikke, den er god nok - at Kadrii ikke er med i dag pga. overbelastning og ikke pga et forestående salg. Det holder jeg i hvert fald ikke til.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    http://www.fyens.dk/Sport/Kadrii-ble...rtikel/2508874

Noget tyder på, at det er godt, han ikke er blevet brugt mere end tilfældet har været i foråret.
    Puha - ikke (nødvendigvis) et forestående salg

Leave a comment:

• OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Hvorfor er Kadrii ikke med?
    Altså hverken i start eller på bænken?
    http://www.fyens.dk/Sport/Kadrii-ble...rtikel/2508874

Noget tyder på, at det er godt, han ikke er blevet brugt mere end tilfældet har været i foråret.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Det er forhåbentligt en fejl - han må bare ikke være på vej væk - og slet ikke til FCK!!!

Leave a comment:

• Morre
    replied

Leave a comment:

• OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Talenterne har mig bekendt alle spillet bold i weekenden, så de har næppe meget mere end 20-30 min i benene :-)
    Mon ikke nogen af dem er blevet sparet? I sidste weekend blev Desler taget ud efter ca. en time af U/19's kamp.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
    Det bliver spændende at få de unge i aktion, men med alle de skader og karantæner kan man dog godt frygte, at vi får en snitter.
    Det er desværre en mulighed. Men lad os tage den snak om 2 timer hvis det bliver nødvendigt

Leave a comment:

• OB er Gud
    replied
    Emil Larsen: "jeg håber jeg kommer afsted i dette vindue"

Trist at OB er så pressede på økonomien, at det muligvis ikke har været en option at bænke EL på baggrund af hans ego-trip-stil, som jeg har hørt om via folk tæt på klubben.
    En sådan attitude kan ødelægge et kollektiv, så det præsterer langt fra optimalt.
    Hvor vi dog bare mangler en Tøfting, der til træning tackler sådan en mand hårdt og gedigent og fortæller ham, at han skal lade fødderne tale. Hvis han gad koncentrere sig om det, skulle han nok komme af sted.

Leave a comment:

• René
    replied
    Talenterne har mig bekendt alle spillet bold i weekenden, så de har næppe meget mere end 20-30 min i benene :-)

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Emil Larsen: "jeg håber jeg kommer afsted i dette vindue"

Trist at OB er så pressede på økonomien, at det muligvis ikke har været en option at bænke EL på baggrund af hans ego-trip-stil, som jeg har hørt om via folk tæt på klubben.
    En sådan attitude kan ødelægge et kollektiv, så det præsterer langt fra optimalt.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Erik Rasmussen regner med at se OB i top 6 næste sæson - endda top-4-bobler - han er fuld af sjov
    Erik Rasmussen regner med at se 8-9 af Superligaens hold i top 4 næste sæson. Han er jubeloptimist af en helt særlig kaliber.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Erik Rasmussen regner med at se OB i top 6 næste sæson - endda top-4-bobler - han er fuld af sjov

Leave a comment:

• Benediktson
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    og på twitter lyder det: 5 mand skadet. 4 mand i karantæne. To fra U19, der kunne være inde i billedet er i karantæne. Men vi stiller med 11 mand...

Det bliver en spændende og ikke mindst udfordrende kamp i dag
    Det bliver spændende at få de unge i aktion, men med alle de skader og karantæner kan man dog godt frygte, at vi får en snitter.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
    Startopstillingen i Parken:
    Toppel - Diarra, K. Larsen, Vadocz, Skulason - Spelmann, O'Brien, Schoop, E. Larsen - Abdellaoue, Bodul.

Bænken: Skoubo, Radza, Desler, Anders Thomsen, Magnus Pedersen, Jens Jakob Thomasen.
    Skader: Jesper C., Busuladzic, Bashkim, Djuric, Barrett
    Karantæner: Møller, Høegh, Ruud, Falk (+Emil Peter Jørgensen og Mathias Greve fra U19-holdet).

Fra OB's Facebook.
    Én ting kan man sige: Vi får sandsynligvis et par talenter på banen i dag med den bænk! Hele 9 førsteholdsspillere ude. Det er alligevel en slat.
    og på twitter lyder det: 5 mand skadet. 4 mand i karantæne. To fra U19, der kunne være inde i billedet er i karantæne. Men vi stiller med 11 mand...

Det bliver en spændende og ikke mindst udfordrende kamp i dag

Leave a comment:

• Richard
    replied
    Meget spændende!

Leave a comment:

Working...
X