Oprindeligt indsendt af bernz
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: FCK - OB, 18/5 2014
Collapse
X
-
Startopstillingen i Parken:
Toppel - Diarra, K. Larsen, Vadocz, Skulason - Spelmann, O'Brien, Schoop, E. Larsen - Abdellaoue, Bodul.
Bænken: Skoubo, Radza, Desler, Anders Thomsen, Magnus Pedersen, Jens Jakob Thomasen.
Skader: Jesper C., Busuladzic, Bashkim, Djuric, Barrett
Karantæner: Møller, Høegh, Ruud, Falk (+Emil Peter Jørgensen og Mathias Greve fra U19-holdet).
Fra OB's Facebook.
Én ting kan man sige: Vi får sandsynligvis et par talenter på banen i dag med den bænk! Hele 9 førsteholdsspillere ude. Det er alligevel en slat.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægStartopstillingen i Parken:
Toppel - Diarra, K. Larsen, Vadocz, Skulason - Spelmann, O'Brien, Schoop, E. Larsen - Abdellaoue, Bodul.
Bænken: Skoubo, Radza, Desler, Anders Thomsen, Magnus Pedersen, Jens Jakob Thomasen.
Skader: Jesper C., Busuladzic, Bashkim, Djuric, Barrett
Karantæner: Møller, Høegh, Ruud, Falk (+Emil Peter Jørgensen og Mathias Greve fra U19-holdet).
Fra OB's Facebook.
Én ting kan man sige: Vi får sandsynligvis et par talenter på banen i dag med den bænk! Hele 9 førsteholdsspillere ude. Det er alligevel en slat.
Det bliver en spændende og ikke mindst udfordrende kamp i dagForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægog på twitter lyder det: 5 mand skadet. 4 mand i karantæne. To fra U19, der kunne være inde i billedet er i karantæne. Men vi stiller med 11 mand...
Det bliver en spændende og ikke mindst udfordrende kamp i dag
Comment
-
Emil Larsen: "jeg håber jeg kommer afsted i dette vindue"
Trist at OB er så pressede på økonomien, at det muligvis ikke har været en option at bænke EL på baggrund af hans ego-trip-stil, som jeg har hørt om via folk tæt på klubben.
En sådan attitude kan ødelægge et kollektiv, så det præsterer langt fra optimalt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægEmil Larsen: "jeg håber jeg kommer afsted i dette vindue"
Trist at OB er så pressede på økonomien, at det muligvis ikke har været en option at bænke EL på baggrund af hans ego-trip-stil, som jeg har hørt om via folk tæt på klubben.
En sådan attitude kan ødelægge et kollektiv, så det præsterer langt fra optimalt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægDet bliver spændende at få de unge i aktion, men med alle de skader og karantæner kan man dog godt frygte, at vi får en snitter.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægHvorfor er Kadrii ikke med?
Altså hverken i start eller på bænken?
Noget tyder på, at det er godt, han ikke er blevet brugt mere end tilfældet har været i foråret.
Comment
Comment