Oprindeligt indsendt af MaxHH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: FCK - OB, 18/5 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNu har TB jo ikke ligefrem vist de store evner omkring det mentale, og der kommer en sommerpause hvor der næppe bliver gjort meget ud af det...
Det vil være rigtig fint med lidt spilletid til knægtene, men de skal ikke ofres mod FcK i Parken...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægNu snakker vi jo trods alt ikke et helt yndlingehold, men en eller to af de unge ind i startopstillingen... det tror jeg godt kan lade sig gøre uden det bringer minder om ofring... ,o)
Mvh
MaxHH
Nå, men håber som sagt på spilletid, men med måde...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Dommer bliver Michael Tykgaard, som vi har haft 3 gange i sæsonen, 2-1 over BIF og FcM, og en uafgjort mod FcM... så umiddelbart ikke noget derfra der skulle være i vejen for point mod endnu et tophold...
Kampen blev desværre kun valgt til Canal 9... medaljefordelingen er tilsyneladende ikke så interessant, eller nedrykningen for den sags skyld...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNu har TB jo ikke ligefrem vist de store evner omkring det mentale, og der kommer en sommerpause hvor der næppe bliver gjort meget ud af det...
Det vil være rigtig fint med lidt spilletid til knægtene, men de skal ikke ofres mod FcK i Parken...Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghvad mener du der antyder at TB ikke har store evner i fht. det mentale? er der noget helt konkret du mener han bør gøre anderledes
"Tænk hvis vi vandt" ser heller ikke ud til at have haft en egentlig effekt... hvad det så end helt præcist gik ud på...
Mobil forbuddet ej heller...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Jeg mener at han helt konkret bør ændre sin jokede tilgang til interviews, da jeg er ret sikker på at spillerne lytter med......
Lidt mere konkret taktisk indblik og færre finurlige irrelevante input.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægtja tilgengæld har vi jo ikke vundet over fck i parken i superligaen i evigheder :(
Comment
Comment