Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner. Hvem skal det være ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Så burde han jo skyde på klubben også hvis de har højere forventninger end realistisk er... Nej han virker ikke som en der sætter sig ind i de ting der foregår udenfor græstæppet...
    Og på den led er han jo nok ligesom de fleste fodboldspillere. Hvis der dog var nogen i truppen som jeg havde en tro på bare havde lidt indsigt på området, så må det være sådan en som Drachmann, der trods alt er anfører, truppens ældste spiller og som normalt virker velovervejet og som om, at han mentalt tilstede i klubben og ikke bare ser det som et hurtigt springbræt.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Og på den led er han jo nok ligesom de fleste fodboldspillere. Hvis der dog var nogen i truppen som jeg havde en tro på bare havde lidt indsigt på området, så må det være sådan en som Drachmann, der trods alt er anfører, truppens ældste spiller og som normalt virker velovervejet og som om, at han mentalt tilstede i klubben og ikke bare ser det som et hurtigt springbræt.
      Og hvis man så konstant for hvisket i øret hvor krævende vi er kommer man nok hurtigt til at leve i en bobbel. Og her burde OB som en klub der lever af fans være bedre til fortælle dem hvor deres løn reelt kommer fra.
      Jeg kaster fucking op hvis jeg om 2 dage skal læse en artikel på ob.dk med Drachmann om hvor vigtige vi fans er og bla bla bla i en stringlinet og nøje tilrettelagt artikel for at bøde lidt på det.

      Drachmann skylder OBs fans en oprigtig undskyldning. Længere er den ikke

      Comment


        #63
        Jeg må også bare stille mig op i koret, af folk som finder Drachmann interviewet helt skørt.
        Faktisk blev jeg godt gammeldags harm.

        Konklusionen fra min side, kan næsten kun være, at der i OB er en dikteret mening om hvad der skal ytres til pressen.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Måske lige sat yderligt nok på spidsen. Men forstår din tankegang. Kan dog ikke helt sortere hvem i truppen der er “mætte og trætte”....
          Syntes alle gør hvad de kan. Problemet er bare at det de kan ikke er godt nok
          Hvornår har vi sidst signet en spiller som siger st han vil vinde noget med klubben. Det sker ikke, fordi der er alt for meget middelmådighed blandt spillerne, men i særdeleshed blandt dem i sportsudvalget.
          De 3 top folk, tC, EA og NT er dygtige til meget andet end at lede en klub.
          Vi haf brug for en OB udgave af Jacob Nielsen. En som får magten og ansvaret.
          Vores JN må stå til ansvar over for NT. Men er sikker på at der findes folk som kan få det 5-6 største budget til at give 2-5 placeringer. Det må så være afsættet til at vinde de år hvor FCM og FCK fejler.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Hvornår har vi sidst signet en spiller som siger st han vil vinde noget med klubben. Det sker ikke, fordi der er alt for meget middelmådighed blandt spillerne, men i særdeleshed blandt dem i sportsudvalget.
            De 3 top folk, tC, EA og NT er dygtige til meget andet end at lede en klub.
            Vi haf brug for en OB udgave af Jacob Nielsen. En som får magten og ansvaret.
            Vores JN må stå til ansvar over for NT. Men er sikker på at der findes folk som kan få det 5-6 største budget til at give 2-5 placeringer. Det må så være afsættet til at vinde de år hvor FCM og FCK fejler.
            Nok fordi spillerne ifm kontrakunderskrivningen for at vide hvad de skal sige om målsætningen

            Men ellers enig

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

              Yes, vi bad også om at kunne lave et interview med ham, og vi har også fået en tid sidst i næste uge.
              Er det seriøst rigtigt? OBstruktion og SFÅ burde da om nogen ikke have problemer med at få sportschefen i tale, og skal da vel for fanden ikke vente en uge eller mere på et interview.
              Jeg havde faktisk forståelsen af, at der var nemt for jer at få ham i snak.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                Er det seriøst rigtigt? OBstruktion og SFÅ burde da om nogen ikke have problemer med at få sportschefen i tale, og skal da vel for fanden ikke vente en uge eller mere på et interview.
                Jeg havde faktisk forståelsen af, at der var nemt for jer at få ham i snak.
                Det var nemt under JH som jeg har forstået det.

                Det var dengang

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Jeg må også bare stille mig op i koret, af folk som finder Drachmann interviewet helt skørt.
                  Faktisk blev jeg godt gammeldags harm.

                  Konklusionen fra min side, kan næsten kun være, at der i OB er en dikteret mening om hvad der skal ytres til pressen.
                  ganske enig - fuldstændig håbløse udtalelser at komme med...

                  Comment


                    #69
                    Vores anfører er blevet OSE-ficeret. Hvor virkeligheden omskrives, så det passer ind i et kram. En stråmand; en måde at skubbe aben fra sig. Vi er for "krævende", så det er ikke okay at stille ledelsen til ansvar for DERES officielle målsætninger. For DERES ord. For DERES handlinger. Man kunne fristes til at spekulere i, at der er en grund til at Drachmann kun var god for træningskulturen i Midtjylland og ikke for selve holdet.

                    Vi har den placering, vi har fået de placeringer, som vores trup og setup er værd. Hverken mere eller mindre.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                      Er det seriøst rigtigt? OBstruktion og SFÅ burde da om nogen ikke have problemer med at få sportschefen i tale, og skal da vel for fanden ikke vente en uge eller mere på et interview.
                      Jeg havde faktisk forståelsen af, at der var nemt for jer at få ham i snak.
                      Ja, det er seriøst. Vi spurgte tidligere på ugen om et interview med ham, og fik en tid til sidst i næste uge. Jeg kan selvfølgelig kun tale for os selv, men vi oplever i hvert fald ikke, at Hemmingsen er nem at få i snak. Hvad årsagen er, ved jeg ikke.

                      Det var noget helt andet med Jesper. Han skulle bare have en sms, så stillede han op.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                        Ja, det er seriøst. Vi spurgte tidligere på ugen om et interview med ham, og fik en tid til sidst i næste uge. Jeg kan selvfølgelig kun tale for os selv, men vi oplever i hvert fald ikke, at Hemmingsen er nem at få i snak. Hvad årsagen er, ved jeg ikke.

                        Det var noget helt andet med Jesper. Han skulle bare have en sms, så stillede han op.
                        Det viser sig vel mere og mere at det var gyldne tider under JH...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #72
                          Næsten tragikomisk og tenderende til dumt, at Drachman udtaler sig om fansenes for høje forventninger til truppen på baggrund af, at træneren NETOP er blevet fyret/ikke-forlænget fordi han ikke har levet op til ledelsens forventninger.
                          Drachman siger her, at vores trup reelt er til, hvad den har præsteret de sidste to sæsoner. Men ifølge ledelsen er det så ikke godt nok. Hvordan i alverden får han drejet den over på, at det så er fansene der har for høje forventninger? Michelsens manglende forlængelse er jo netop bevis på ledelsens manglende realitetssans.

                          Vorherre bevares..

                          Comment


                            #74
                            [QUOTE=Plum;n271376]https://www.transfermarkt.com/mirko-...il/trainer/697

                            https://www.transfermarkt.com/nigel-...l/trainer/4152

                            https://www.transfermarkt.com/thomas...il/trainer/383

                            https://www.transfermarkt.com/bernd-...il/trainer/555

                            https://www.transfermarkt.com/andre-.../trainer/17465

                            https://www.transfermarkt.com/markus...l/trainer/8513

                            https://www.transfermarkt.com/trond-...l/trainer/1097

                            https://www.transfermarkt.com/jorn-a...il/trainer/422

                            https://www.transfermarkt.com/juan-r...l/trainer/2765

                            https://www.transfermarkt.com/quique...l/trainer/1553

                            Mange gode navne. Mest realistisk er måske Bjorn Andersen. Men hold da op hvor har klubben brug for en udlænding, som ser med friske øjne på trup og liga. Og kan udfordre ledelsen på professionalisme.

                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              #75
                              Skrev til Janus Drachmann om min irritation i hensigt af udtalelsen i interviewet og at det ikke fansenes forventninger som er grundlag for beslutningen om Jakob men at det er klubbens ledelse som udgiver målsætningen og er ansvarlig for beslutningen. Fik svar fra Janus som er enig i det jeg skriver og takker for henvendelsen. Udtalelsen i interviewet var ment som en generel udtalelse og ikke rettet specifikt til fansene.
                              Det er helt o.k. og tror det hele kommer ud af en frustration om beslutningen at stoppe sammenarbejde med Jakob i sommeren. Janus er helt sikker "Jakobs mand" som gjorde ham ja også til anfører. Og synes det er fint at han viser lojalitet der. På den anden side skal han også være loyal til ledelsen og kan ikke stille sig imod deres beslutning i offentligheden. Og så kom det vel ud på den måde, hvad virker lidt uheldigt men også forståeligt. Vi hentede ham ja som oprydder på midtbanen og ikke som kommunikationschef. ;-) Han ville vel bare udtrykke at Jakob leverer et godt arbejde som træner under de forhold der er i klubben og der er jeg med.
                              ​​​​​Så fra min side: fred med det!

                              Da det er o.k. for Janus at give det videre her, her min besked og hans svar:

                              "Hej Janus,
                              er tysk OB-fan og følger klubben meget tæt og kommer ofte sammen med min søn fra Tyskland om at se kampene på stadion eller kigge ungdomsfodbold eller træning i Ådalen (hvad aktuelt desværre ikke er muligt pga. Covid) Skriver fordi læste dit interview i dag og må helt ærligt sige at er irriteret i hensigt af følgende del:
                              "Kan du genkende ledelsens ord om, at resultaterne ikke har været gode nok?
                              - Sådan har man jo sagt i OB de seneste ti år. Selvforståelsen hos klubbens fans skal være anderledes i forhold til dengang med sølvholdet, hvor der blev postet masser af penge i truppen."
                              Synes bare det er ikke rigtigt. Det var ikke vi (fansene) som krævede en fyreseddel for Jakob. Hvis du er frustreret om det - hvad jeg kan god forstå - så skulle du rette din kritik ikke til os men mere til de som tog beslutningen. Og det er nu klubbens ledelse. Hvad naturligt er svært for en spiller at kritisere ledelsen men det er ikke rigtigt at klandre os fans i sted af det. Hemmingsen gik ja åbenbart allerede tidligt i sæsonen på trænerjagt som vi alle læste ja før jul..
                              Og det er ikke vores (fansenes) selvforståelse som skal være anderledes. Det er klubben som giver målsætningen om Top6 og vil bare sige at vi ikke sidder der og kræver medaljer og mesterskaber, vi ved godt at klubben er ikke i den økonomiske situation som i sølvårene. Men vi må selvfølgelig måle klubben i hensigt af deres ord/målsætning. Tror jeg taler for mange af de mest dedikerede fans (og ser mig som én af de) når jeg siger at vi forventer fight, indsats i 90+ minutter og at I bærer den Stribede Trøje med stolthed. Hvis holdet leverer det - og synes det gør drengene - så går vi med hele vejen - uafhængigt af placeringen. Og selvfølgelig drømmer vi om medaljer men det er noget helt andet end at kræve de. Håber du forstår hvad jeg vil sige.
                              Der er selvfølgelig også kritiske stemmer fra fansene og især efter et nederlag også øjeblikker hvor udtalelser af frustration og ærgerlighed opstår men synes sidstnævnte er bare "part og the game" og skyldes et øjeblik af skuffelse fordi vores forhold til klubben er meget emotionel og førstnævnte retter sig i første linje i retning af ledelsen og ledelsesstrukturer i klubben og en desværre ofte uheldige kommunikation.
                              Har det sådan at man skulle sige det ærligt, åbent og direkte hvis nan bliver irriteret om noget og da jeg ved at er ikke den eneste som føler det sådan valgte at skrive det til dig fordi det er vigtigt at stå tilsammen. På banen og på lægterne.
                              Men hvis du læser det så skal du selvfølgelig også vide at, når Covidsituationen tillader det at komme til Fyn og på stadion igen, jeg garanterer at sønnen og mig står på RMN og giver alt at støtte dig og hele holdet højlydt, med fuld gas i 90+ minutter.
                              Med stribed hilsen
                              Andreas
                              "Tak for din besked.. udtalelsen er heller ikke møntet kun på jer fans..
                              Bare en general udmelding..
                              Jeg er meget enig i hvad du skriver og glad for at du har taget dig tid til at skrive!
                              Vi glæder os til at give den fuld gas mod lyngby og forhåbentlig at få jer fans tilbage!!
                              God weekend ⚽️"
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X