Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner. Hvem skal det være ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Her er det fra Martin Davidsens twitter-account:

    "Janus Drachmann siger, at OB’s fans har for høje forventninger i forhold til klubbens budget. Her nå jeg minde om, at det er klubbens bestyrelsesformand, der har meldt om Europa-drømme og sportschefen, der har sagt, at truppen er bedre end AGF’s. https://t.co/h5i5G81cvK"
    Det sidste ord i denne sag er ihverfald ikke sagt..

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Er der ikke nogen der gider tage ned i Ådalen og fortælle JD, at de eneste der har forventninger om medaljer og Europa i OB er ledelsen....det er ledelsen der konstant puster forventningerne op, fandme ikke omgivelser, de har da forlængst mistet troen på topplaceringer.
      Det er da lige før jeg tror at JH er hyret ind som konsulent, med det formål at bistå Hemmingsen med kommunikation og vindue. Ikke et særligt godt match.
      Last edited by sinus; 08-01-2021, 10:43.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Manden lyder som om han har hovedet oppe i røven. På JH, det var samme melding han kom med for nogle år siden. Så ved jeg ikke om Janus har været frosset ned eller han er så fjern i låget at han bare melder sådan noget ud uden at have for to ører begreb om hvad holdningen er i OB’s fankredse.

        Men kære Janus hvis du læser med herinde, eller kan få en til at læse op for dig så kan jeg berolige dig med at så længe der satses så benhårdt på spillere af din middelmådige kaliber så er det meget få fans som forventer at OB bliver et tophold. Måske du skal rette din malplacerede kritik til Michael Hemmingsen og Niels Thorborg hvorfra der er kommet forventninger om at du og resten af truppen leverer resultater som er et stykke over det jeres evner og talent rækker til.
        Og nej Janus vi har ikke to år været i top 6 , vi var forrige sæson i top 6 hvor vi ikke greb chancen for at vise at i kunne magte det men i stedet for endte vi som statister i medalje slutspillet.
        Sidste sæson blev vi nummer 9 i grundspillet altså et stykke under top 6 , og så reddede vi lidt af æren ved at vinde taber slutspillet godt hjulpet af den åndsvage regel der gjorde at Sønderjydske blev pillet ud.
        Lige nøjagtig dette irriterer mig også når jeg skal høre på at sidste sæson var lige ved og næsten mht vores mål. Vi var ikke i nærheden af Top 6 længe sidste sæson og er det pt ikke igen i år

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Lige nøjagtig dette irriterer mig også når jeg skal høre på at sidste sæson var lige ved og næsten mht vores mål. Vi var ikke i nærheden af Top 6 længe sidste sæson og er det pt ikke igen i år
          OB er blevet en tryg klub for folk der lige skal have det sidste ud af karrieren. Der mangler vindermentalitet og sultne typer - Kep, AK, Drachmann, Lieder og Kløve som vel alle har opnået det maksimale af talentet gik på aftægt hos os. Den slags skal vi ikke have flere af. Godt med ærgerrige rutinerede spillere, men mætte og trætte spillere flytter os ikke.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Lige nøjagtig dette irriterer mig også når jeg skal høre på at sidste sæson var lige ved og næsten mht vores mål. Vi var ikke i nærheden af Top 6 længe sidste sæson og er det pt ikke igen i år

            De høje forventninger han bræer om og som åbenbart tynger ham de højnes jo heller ikke når han er en del af opstillingen, for vi vinder flere kampe når han ikke er på banen end vi gør mår han er med. Så han kan trøste sig med at der forventes mere når han ik er med.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


              De høje forventninger han bræer om og som åbenbart tynger ham de højnes jo heller ikke når han er en del af opstillingen, for vi vinder flere kampe når han ikke er på banen end vi gør mår han er med. Så han kan trøste sig med at der forventes mere når han ik er med.
              Kendte faktisk ikke den statistik. Jeg har hele tiden sagt at Drachmann og JJ på banen samtidig ikke er optimalt i nogen opstilling jeg har set indtil nu.
              Men i de sidste kampe hvor JJ ikke var med syntes jeg at Drachmanns evner kom til sin ret.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                OB er blevet en tryg klub for folk der lige skal have det sidste ud af karrieren. Der mangler vindermentalitet og sultne typer - Kep, AK, Drachmann, Lieder og Kløve som vel alle har opnået det maksimale af talentet gik på aftægt hos os. Den slags skal vi ikke have flere af. Godt med ærgerrige rutinerede spillere, men mætte og trætte spillere flytter os ikke.
                Måske lige sat yderligt nok på spidsen. Men forstår din tankegang. Kan dog ikke helt sortere hvem i truppen der er “mætte og trætte”....
                Syntes alle gør hvad de kan. Problemet er bare at det de kan ikke er godt nok

                Comment


                  #53

                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Fedt Den havde jeg ikke set.. Rart at se man ikke er den eneste der ikke føler sig lidt stødt over den udtalelse..
                  Virker ikke som den mest gennemtænkte udtalelse. Dømt ud fra fans herinde er der i hvert fald ikke mange der deler ledelsens opfattelse af virkeligheden ift. truppens niveau (heller ikke jeg). Det virker f.eks. komplet naivt når Hemmingsen sammenligner os med AGF. Frustrerende de ikke bare kan kalde en spade for en spade.

                  I JDs forsvar vil jeg sige, at jeg i hvert fald ikke forventer, at han skal læse med herinde. Så jeg har svært ved at se hvordan han skulle vide det. OBs fans er jo også mere end dem her på forum og de "mest hardcore". Dømt ud fra f.eks. facebook-kommentarer og hvad man kunne opleve på stadion (da det stadig var en ting) er der i hvert fald også mange, der ikke deler samme klarsyn eller holdning til hvad målsætning bør være i OBs situation. I høj grad fordi ledelsen i så mange år har forsømt at definere en klar retning eller forventningsafstemme ordentligt. På en måde gør han deres arbejde for dem.

                  Derfor synes jeg måske ikke man bør lægge så meget i det - selvom det klart sjældent er en god ide når en anfører taler ned til klubbens fans.
                  Last edited by Agbre; 08-01-2021, 12:21.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg


                    Virker ikke som den mest gennemtænkte udtalelse. Dømt ud fra fans herinde er der i hvert fald ikke mange der deler ledelsens opfattelse af virkeligheden ift. truppens niveau (heller ikke jeg). Det virker f.eks. komplet naivt når Hemmingsen sammenligner os med AGF. Frustrerende de ikke bare kan kalde en spade for en spade.

                    I JDs forsvar vil jeg sige, at jeg i hvert fald ikke forventer, at han skal læse med herinde. Så jeg har svært ved at se hvordan han skulle vide det. OBs fans er jo også mere end dem her på forum og de "mest hardcore". Dømt ud fra f.eks. facebook-kommentarer og hvad man kunne opleve på stadion (da det stadig var en ting) er der i hvert fald også mange, der ikke deler samme klarsyn eller holdning til hvad målsætning bør være i OBs situation. I høj grad fordi ledelsen i så mange år har forsømt at definere en klar retning eller forventningsafstemme ordentligt. På en måde gør han deres arbejde for dem.

                    Derfor synes jeg måske ikke man bør lægge så meget i det - selvom det klart sjældent er en god ide når en anfører taler ned til klubbens fans.
                    Klart. Der er mange varianter af OB fans. Men tvivler på der er mange med en IQ over 50 der forlanger det at Drachmann taler om..

                    Kan se at den tråd Davidsen har lavet på twitter også er fyldt med undrende OB fans bla Peter Brix

                    https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...35610575929346

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Klart. Der er mange varianter af OB fans. Men tvivler på der er mange med en IQ over 50 der forlanger det at Drachmann taler om..

                      Kan se at den tråd Davidsen har lavet på twitter også er fyldt med undrende OB fans bla Peter Brix

                      https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...35610575929346
                      Helt sikkert. Det er også let at blive provokeret af når man har fulgt debatten herinde og er en del af den. Altså ift. hvad mange fans har af forventninger til klubben (eller ikke har af forventninger).

                      Pointen var også mest, at Drachmann vel primært ser det ud fra hvad han oplever på stadion, hvor der jo ofte (naturligt nok) bliver buh'et når holdet taber. Og så kan han lægge det sammen med klubbens egen målsætning og retorik. Derfra kan jeg godt forstå han tænker, at klubbens fans nok også forventer OB er med i den sjove ende af tabellen. Tænker udelukkende det er fra det udgangspunkt udtalelsen kommer fra.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Måske lige sat yderligt nok på spidsen. Men forstår din tankegang. Kan dog ikke helt sortere hvem i truppen der er “mætte og trætte”....
                        Syntes alle gør hvad de kan. Problemet er bare at det de kan ikke er godt nok
                        Enig. Der er måske for mange spillere oppe i årene, men synes primært problemet er, at de ikke er gode nok eller ikke passer godt nok sammen.

                        Drachmann synes jeg i hvert fald ikke virker træt på den måde eller mangler vindermentalitet. Synes sgu han giver den gas når han er på banen. Synes også han stadig har niveau hvis han kan undgå skaderne lidt (hvilket er tvivlsomt). KEP opfattede jeg bestemt heller ikke som mæt. Hans problem var bare, at han var blevet ældre og langsommere og han havde ikke niveau ift. teknik og placering til at kompensere for det.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                          Helt sikkert. Det er også let at blive provokeret af når man har fulgt debatten herinde og er en del af den. Altså ift. hvad mange fans har af forventninger til klubben (eller ikke har af forventninger).

                          Pointen var også mest, at Drachmann vel primært ser det ud fra hvad han oplever på stadion, hvor der jo ofte (naturligt nok) bliver buh'et når holdet taber. Og så kan han lægge det sammen med klubbens egen målsætning og retorik. Derfra kan jeg godt forstå han tænker, at klubbens fans nok også forventer OB er med i den sjove ende af tabellen. Tænker udelukkende det er fra det udgangspunkt udtalelsen kommer fra.
                          Jeg kan ikke følge den logik desværre.

                          For han bliver spurgt direkte til ledelsens målsætninger som han udemærket kender. Og uden overhovedet at prøve på at svare drejer han den direkte over på os fans.
                          Præcis de målsætninger han bebrejder os fans for at have er jo næsten lavere end de målsætninger Thorborg selv melder ud.....
                          Han rammer TOTALT ved siden af skiven her efter min mening

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                            Enig. Der er måske for mange spillere oppe i årene, men synes primært problemet er, at de ikke er gode nok eller ikke passer godt nok sammen.

                            Drachmann synes jeg i hvert fald ikke virker træt på den måde eller mangler vindermentalitet. Synes sgu han giver den gas når han er på banen. Synes også han stadig har niveau hvis han kan undgå skaderne lidt (hvilket er tvivlsomt). KEP opfattede jeg bestemt heller ikke som mæt. Hans problem var bare, at han var blevet ældre og langsommere og han havde ikke niveau ift. teknik og placering til at kompensere for det.
                            Præcis. Dette falder ikke tilbage på spillerne og deres indstilling. Mere dem der rekrutterer dyre spillere der ikke er gode nok til de målsætninger vi har

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg kan ikke følge den logik desværre.

                              For han bliver spurgt direkte til ledelsens målsætninger som han udemærket kender. Og uden overhovedet at prøve på at svare drejer han den direkte over på os fans.
                              Præcis de målsætninger han bebrejder os fans for at have er jo næsten lavere end de målsætninger Thorborg selv melder ud.....
                              Han rammer TOTALT ved siden af skiven her efter min mening
                              Helt enig i, at det er en dum og unødvendig udtalelse. Tror bare ikke han aner hvad OBs fans forventninger er. Han går fejlagtigt ud fra, at de som minimum er ligeså høje som dem klubben melder ud. Fordi sådan plejer det at være.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                                Helt enig i, at det er en dum og unødvendig udtalelse. Tror bare ikke han aner hvad OBs fans forventninger er. Han går fejlagtigt ud fra, at de som minimum er ligeså høje som dem klubben melder ud. Fordi sådan plejer det at være.
                                Så burde han jo skyde på klubben også hvis de har højere forventninger end realistisk er... Nej han virker ikke som en der sætter sig ind i de ting der foregår udenfor græstæppet...

                                Comment

                                Working...
                                X