Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner. Hvem skal det være ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Meget enig. Men når NT, EA så sjældent stiller op, så må vi forholde os til at Hemme mener vi har et bedre hold end GF.
    Det er da ikke fans der skruer de forventninger op. Faktisk tror jeg ikke ret mange fans køber den.

    Derfor er det ledelsen som skruer forventningerne op, og så er det jo latterligt at skyde på os.
    Præcis. Viser satme et forvrænget billede af os fans. Syntes jeg ikke er fair

    Drachmann raus

    Comment


      #32
      Jeg troede ikke det kunne blive værre end under JH og Kent Onslow. Men nu smelter det da helt sammen. Smut Drachmann
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvad helvede er det for en omgang lort at lukke ud Drachmann hvorfor skal du dreje et spørgsmål om ledelsen om på at vi fans skal ændre vores selvforståelse af OB idag. Det har vi sgu da gjort forlængst din mongol

        https://fyens.dk/artikel/ob-anfører-...halvsæson-mere

        - Kan du genkende ledelsens ord om, at resultaterne ikke har været gode nok?

        - Sådan har man jo sagt i OB de seneste ti år. Selvforståelsen hos klubbens fans skal være anderledes i forhold til dengang med sølvholdet, hvor der blev postet masser af penge i truppen. Vi har i to år været i top seks og tæt på, og vi er ikke afskrevet i denne sæson heller. Med en god start i februar er vi med igen, siger OB's anfører.
        Det er helt skørt og en helt unødvendig og upassende kommentar. Vi har da heller ikke været i top 6 i to år men ét år under JM, eller misforstår jeg noget i hans kommentar? Jeg husker også sidste sæson, hvor vi havde udspillet vores matematiske muligheder for at komme i top 6, hvor Drachmann i et interview nævnte at vi stadig kæmpede for at komme med i top 6 selvom alle vidste at det ikke kunne lade sig gøre. Lidt ligegyldigt, men alligevel vidner det om at han ikke har helt føling med realiteterne.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Det er helt skørt og en helt unødvendig og upassende kommentar. Vi har da heller ikke været i top 6 i to år men ét år under JM, eller misforstår jeg noget i hans kommentar? Jeg husker også sidste sæson, hvor vi havde udspillet vores matematiske muligheder for at komme i top 6, hvor Drachmann i et interview nævnte at vi stadig kæmpede for at komme med i top 6 selvom alle vidste at det ikke kunne lade sig gøre. Lidt ligegyldigt, men alligevel vidner det om at han ikke har helt føling med realiteterne.
          Tror du misforstår. Skulle nok have sagt: Vi har på 2 år været i Top 6 OG tæt på, som nok betyder 1 år i Top 6 og 1 år tæt på..

          Men jeg husker klart også det interview hvor han overhovedet ikke havde styr på vores situation vedrørende muligheden for at komme i Top 6. Det var satme pinligt.
          Det her er værre men nok ikke nok til at bringe den brede folkeskares pis i kog som mit er...
          Last edited by fmprOB; 08-01-2021, 09:18.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Præcis. Viser satme et forvrænget billede af os fans. Syntes jeg ikke er fair

            Drachmann raus
            Er også meget irriteret om interviewet men synes "Drachmann raus" det er for hård. Sikker en uheldig situation for ham, det er ja svært for en spiller at kritisere ledelsen offentligt og så greb han måske uden at omtænke det til den formulering om at omgå en konflikt med ledelsen. Ikke fint og ikke fair og det hentyder vel til han er vel bedre med bolden end med ord. Men er villig at se det som uprofessionel kommunikation men ikke som sviner til os. Men da det irriterer mig skrev til ham ved Facebook Messenger. Synes man skulle rette sådan en irritation til dem som skaber den. Måske han læser det og reagerer.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Drachmann mø have misforstået noget. Igen fans kræver de ting han nævner. Men fans af klubben kræver tilgengæld at ledelsen tager sig sammen og viser hvad de vil med klubben

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Hvad helvede er det for en omgang lort at lukke ud Drachmann hvorfor skal du dreje et spørgsmål om ledelsen om på at vi fans skal ændre vores selvforståelse af OB idag. Det har vi sgu da gjort forlængst din mongol

                https://fyens.dk/artikel/ob-anfører-...halvsæson-mere

                - Kan du genkende ledelsens ord om, at resultaterne ikke har været gode nok?

                - Sådan har man jo sagt i OB de seneste ti år. Selvforståelsen hos klubbens fans skal være anderledes i forhold til dengang med sølvholdet, hvor der blev postet masser af penge i truppen. Vi har i to år været i top seks og tæt på, og vi er ikke afskrevet i denne sæson heller. Med en god start i februar er vi med igen, siger OB's anfører.
                Manden lyder som om han har hovedet oppe i røven. På JH, det var samme melding han kom med for nogle år siden. Så ved jeg ikke om Janus har været frosset ned eller han er så fjern i låget at han bare melder sådan noget ud uden at have for to ører begreb om hvad holdningen er i OB’s fankredse.

                Men kære Janus hvis du læser med herinde, eller kan få en til at læse op for dig så kan jeg berolige dig med at så længe der satses så benhårdt på spillere af din middelmådige kaliber så er det meget få fans som forventer at OB bliver et tophold. Måske du skal rette din malplacerede kritik til Michael Hemmingsen og Niels Thorborg hvorfra der er kommet forventninger om at du og resten af truppen leverer resultater som er et stykke over det jeres evner og talent rækker til.
                Og nej Janus vi har ikke to år været i top 6 , vi var forrige sæson i top 6 hvor vi ikke greb chancen for at vise at i kunne magte det men i stedet for endte vi som statister i medalje slutspillet.
                Sidste sæson blev vi nummer 9 i grundspillet altså et stykke under top 6 , og så reddede vi lidt af æren ved at vinde taber slutspillet godt hjulpet af den åndsvage regel der gjorde at Sønderjydske blev pillet ud.

                Last edited by Magge; 08-01-2021, 09:25.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Tror du misforstår. Skulle nok have sagt: Vi har på 2 år været i Top 6 OG tæt på, som nok betyder 1 år i Top 6 og 1 år tæt på..

                  Men jeg husker klart også det interview hvor han overhovedet ikke havde styr på vores situation vedrørende muligheden for at komme i Top 6. Det var satme pinligt.
                  Det her er værre men nok ikke nok til at bringe den brede folkeskares pis i kog som midt er...
                  Ok, det lyder fornuftigt, var også i tvivl om jeg havde misforstået . Jeg er helt enig i at den seneste udtalelse er langt værre og helt unødvendigt og upassende.

                  Comment


                    #39
                    Er der ikke nogen der gider tage ned i Ådalen og fortælle JD, at de eneste der har forventninger om medaljer og Europa i OB er ledelsen....det er ledelsen der konstant puster forventningerne op, fandme ikke omgivelser, de har da forlængst mistet troen på topplaceringer.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Er også meget irriteret om interviewet men synes "Drachmann raus" det er for hård. Sikker en uheldig situation for ham, det er ja svært for en spiller at kritisere ledelsen offentligt og så greb han måske uden at omtænke det til den formulering om at omgå en konflikt med ledelsen. Ikke fint og ikke fair og det hentyder vel til han er vel bedre med bolden end med ord. Men er villig at se det som uprofessionel kommunikation men ikke som sviner til os. Men da det irriterer mig skrev til ham ved Facebook Messenger. Synes man skulle rette sådan en irritation til dem som skaber den. Måske han læser det og reagerer.
                      Jeg er bare skuffet over ham. Specielt i disse dage hvor afstanden mellem ledelsen og fans er større end nogensinde før. Så har vi ikke brug for afstand til spillerne også... For hvad er der så tilbage? Minderne?
                      Last edited by fmprOB; 08-01-2021, 09:28.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Manden lyder som om han har hovedet oppe i røven. På JH, det var samme melding han kom med for nogle år siden. Så ved jeg ikke om Janus har været frosset ned eller han er så fjern i låget at han bare melder sådan noget ud uden at have for to ører begreb om hvad holdningen er i OB’s fankredse.

                        Men kære Janus hvis du læser med herinde, eller kan få en til at læse op for dig så kan jeg berolige dig med at så længe der satses så benhårdt på spillere af din middelmådige kaliber så er det meget få fans som forventer at OB bliver et tophold. Måske du skal rette din malplacerede kritik til Michael Hemmingsen og Niels Thorborg hvorfra der er kommet forventninger om at du og resten af truppen leverer resultater som er et stykke over det jeres evner og talent rækker til.
                        Præcis. Det er ihverfald ikke os hardcore der driver forventningerne om medaljer og europa. Det er da netop ledelsen selv. Vi er om nogen med til at tale forventningerne ned

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Er der ikke nogen der gider tage ned i Ådalen og fortælle JD, at de eneste der har forventninger om medaljer og Europa i OB er ledelsen....det er ledelsen der konstant puster forventningerne op, fandme ikke omgivelser, de har da forlængst mistet troen på topplaceringer.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg er bare skuffet over ham. Specielt i disse dage hvor afstanden mellem ledelsen og fans er længere end nogensinde før. Så har vi ikke brug for afstand til spillerne også... For hvad er der så tilbage? Minderne?
                            Der har du ret. Håber der kommer en forklaring fra Drachmann. Martin Davidsen reagerede allerede ret tydeligt og kritisk på Twitter i hensigt af Drachmann-interviewet og henviste at det er ledelsen som taler om Top 6, Europa og at vi er bedre end AGF.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Der har du ret. Håber der kommer en forklaring fra Drachmann. Martin Davidsen reagerede allerede ret tydeligt og kritisk på Twitter i hensigt af Drachmann-interviewet og henviste at det er ledelsen som taler om Top 6, Europa og at vi er bedre end AGF.
                              Fedt Den havde jeg ikke set.. Rart at se man ikke er den eneste der ikke føler sig lidt stødt over den udtalelse..

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Fedt Den havde jeg ikke set.. Rart at se man ikke er den eneste der ikke føler sig lidt stødt over den udtalelse..
                                Her er det fra Martin Davidsens twitter-account:

                                "Janus Drachmann siger, at OB’s fans har for høje forventninger i forhold til klubbens budget. Her nå jeg minde om, at det er klubbens bestyrelsesformand, der har meldt om Europa-drømme og sportschefen, der har sagt, at truppen er bedre end AGF’s. https://t.co/h5i5G81cvK"
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X