Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner. Hvem skal det være ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny træner. Hvem skal det være ?

    Hvilken profil skal den nye træner have ?

    Skal det være en udlænding ? og i givet fald tør man det i OB ? Er klubben interessant for en udlænding ?

    Jeg frygter at der kun kigges efter kandidater, fra den hjemlige trænerkarrusel. Det vil imo være forfriskende med et udenlandsk navn, som ser med nye øjne på spillermateriale og liga.
    Tør man ikke gå den vej, vil jeg ikke blive skuffet hvis valget falder på Niels Frederiksen.

    Jeg håber dog at de forskellige kandidater alle som en vil påpege, at der skal ske en opgradering på spillermateriale. Ellers har det ingen interesse.
    Last edited by sinus; 07-01-2021, 11:44.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    #2
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Hvilken profil skal den nye træner have ?

    Skal det være en udlænding ? og i givet fald tør man det i OB ? Er klubben interessant for en udlænding ?

    Jeg frygter at der kun kigges efter kandidater, fra den hjemlige trænerkarrusel. Det vil imo være forfriskende med et udenlandsk navn, som ser med nye øjne på spillermateriale og liga.
    Tør man ikke gå den vej, vil jeg ikke blive skuffet hvis valget falder på Niels Frederiksen.

    Jeg håber dog at de forskellige kandidater alle som en vil påpege, at der skal ske en opgradering på spillermateriale. Ellers har det ingen interesse.
    Hvis Niels får metal til Bif bliver det vist svært for CV at slippe ham. Bif har fået det optimale ud af truppen.
    Han er så kedelig, så han passer godt til Hemme.
    Bliver det ikke ham, så tror jeg Thomasberg stå højt på Hemmes bruttoliste, hvis Hemme får lov til at komme med en liste.
    Peter Sørensen står der også. Tvivler på at David Nielsen kan hentes, selvom han tidligere ville have været kandidat.
    Så er der Bo, vil han tage over efter jans kammerat, og mener han at det er bedre at lave tv.

    Men Glenn er nok NTs favorit. Han har vundet guld og er vel et sikkert valg.
    Alle på listen spiller gammeldaws og gerne på kontra, så det er nok det der venter os.

    Comment


      #3
      Det er vel nærmest lige meget hvem, for de går døde her alligevel. Eller: sådan har det været hidtil. Måske de nye faciliteter kan gøre OB mindre håbløst.
      Niels Frederiksen kan være et godt bud. Er usikker på Glen som person. Ellers skal vi nok til udlandet.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #4
        Glimrende SFÅ podcast omkring træner situationen

        Og så breaker man at der lines et interview op med Hemmingsen engang sidst i næste uge. Der er åbenbart 1,5 uges ventetid

        Comment


          #5
          Viggo Jensen eller Kim Brink
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Glimrende SFÅ podcast omkring træner situationen

            Og så breaker man at der lines et interview op med Hemmingsen engang sidst i næste uge. Der er åbenbart 1,5 uges ventetid
            Enig, den var rigtigt god, og stort set alle den interessante vinkler ved den her situation blev vendt, og der blev også diskuteret nogle navne. http://obstemmer.dk/podcast-stort-fo...enersituation/

            Og ja, kan kun være enig med, hvad Peter Brix siger til sidst. Det er rystende, at det kan tage så lang tid for et OB-medie med en stor rækkevidde at få en sportschef i tale. OB er en underholdningsvirksomhed der lever af interesse og opmærksomhed, men de opfører sig som en virksomhed der producerer plastemballager under parolen: "Den der lever stille lever godt".

            Comment


              #7
              Jeg er stadigvæk lun på Ole Tobiasen, som gør det rigtigt godt i NL ! Ved godt at det kan være en "lottokupon", men vil gerne se en yngre træner med et hollandsk mindset.... ikke én fra den sædvanlige andedan / trænerkarrusel

              Comment


                #8
                Jeg synes det kunne være spændende med U21 landstræneren Albert Capellas.
                Hans spillestil tiltaler mig, og så behøver vi ikke at ændre systemet, da han spiller 4-3-3

                Comment


                  #9
                  Forhåbentlig en udlænding. De danske træner der reelt vil kunne rykke klubben/ruske op i tingene vil ikke OB eller også har OB ikke råd til dem. Jeg håber inderligt at man finder en type med krudt i, der har sit eget netværk og som har nogle friske nye ideer.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Jeg synes det kunne være spændende med U21 landstræneren Albert Capellas.
                    Hans spillestil tiltaler mig, og så behøver vi ikke at ændre systemet, da han spiller 4-3-3
                    Jeg er på sin vis enig. Jeg havde ikke tænkt over ham, men det er et interessant navn og sikkert en der er realistisk at få. Men jeg er ikke sikker på, at det overhovedet hænger sammen fodboldmæssigt.

                    Capellas er fra FC Barcelonas akademi, han er meget inspireret af Cruyff, har arbejdet sammen med Guardiola, og blev i sin tid hevet til Brøndby af Thomas Frank, fordi at han gerne ville have inspiration og en der kendte indgående til tiki-taka stilen. Capellas er boldbesiddende og kreativ fodbold med mange med teknisk stærke spillere. OB ansatte Michelsen, fordi at det skulle være mere direkte og mindre Kent Nielsen-stil med mange afleveringer op til mål. De fleste forbinder OB med fysisk fodbold med masser af dueller og fight, og mange er begejstrede for det folk som Okosun bringer.

                    Det rimer overhovedet ikke på hinanden, så Capellas må vel logisk ryge på ikke at være et match på spillestil, spillertrup og "OB-DNA".

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Glimrende SFÅ podcast omkring træner situationen

                      Og så breaker man at der lines et interview op med Hemmingsen engang sidst i næste uge. Der er åbenbart 1,5 uges ventetid
                      Enig. Endnu en god podcast fra SFÅ.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Glimrende SFÅ podcast omkring træner situationen

                        Og så breaker man at der lines et interview op med Hemmingsen engang sidst i næste uge. Der er åbenbart 1,5 uges ventetid
                        Yes, vi bad også om at kunne lave et interview med ham, og vi har også fået en tid sidst i næste uge.

                        Comment


                          #13
                          Ville elske hvis vi kiggede sydover grænsen og fandt os en dynamisk tysker. Har ikke noget bud på navn dog..

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                            Ville elske hvis vi kiggede sydover grænsen og fandt os en dynamisk tysker. Har ikke noget bud på navn dog..
                            Mon ikke vi så skal kigge mod 2. BL.... måske Andlox har nogle bud ?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                              Yes, vi bad også om at kunne lave et interview med ham, og vi har også fået en tid sidst i næste uge.
                              Fedt. Lyder til at der skal nogle ting på plads inden eller han skal have afsluttet et kursus i “kommunikation for begyndere”.

                              Comment

                              Working...
                              X