Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - EFB 11/05/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Jeg er, som tidligere skrevet, blevet fortalt at OB har tilbydt AMC 18mdr forlængelse. Forstår ikke, hvorfor der ikke er kommet noget frem offentligt...
    håber jeg godt nok ikke du har ret i....det ville da være jammerligt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
      Jeg er, som tidligere skrevet, blevet fortalt at OB har tilbydt AMC 18mdr forlængelse. Forstår ikke, hvorfor der ikke er kommet noget frem offentligt...
      Så trækker jeg sgu stikket, hvis det er tilfældet...
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
        Jeg er, som tidligere skrevet, blevet fortalt at OB har tilbydt AMC 18mdr forlængelse. Forstår ikke, hvorfor der ikke er kommet noget frem offentligt...
        og jeg har fra Jesper Hansens egen mund at han snakker fremtid med AMC når sæsonen er slut, så din oplysning giver jeg ikke en bøjet 2 krone for
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          nej måske en lidt bedre omgang end sidst mod randers, syntes ikke vi kom til at stå helt så dybt - men tabte gjorde vi jo alligevel...
          Nogen der kan fortælle lidt om resultatet var fortjent, om vi fortjente mere eller mindre?

          Alt andet lige havde vi jo ikke forventet point og vel frygtet et værre resultat..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Nogen der kan fortælle lidt om resultatet var fortjent, om vi fortjente mere eller mindre?

            Alt andet lige havde vi jo ikke forventet point og vel frygtet et værre resultat..
            Mine øjne siger mig, at en uafgjort måske havde været det mest retfærdige resultat. Ingen af holdene diskede op med synderligt godt spil og mange chancer.
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
              Jeg er, som tidligere skrevet, blevet fortalt at OB har tilbydt AMC 18mdr forlængelse. Forstår ikke, hvorfor der ikke er kommet noget frem offentligt...
              Nu bliver du jo tilsyneladende også fortalt en hel del, så det er jo ikke nødvendigvis lige sandt det hele...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Mine øjne siger mig, at en uafgjort måske havde været det mest retfærdige resultat. Ingen af holdene diskede op med synderligt godt spil og mange chancer.
                helt enig - generelt spillede vi ok...uden det på nogen måde var prangende - men det var efb heller ikke.

                Sidste runde var vi i den grad heldige at ride stormen af og tage sejren. I dag var vi vel lidt uheldige....de havde ikke de store chancer - ud over de 2 de score på - og de burde ikke blive til chancer, men amc laver nogle store personlige fejl

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Nogen der kan fortælle lidt om resultatet var fortjent, om vi fortjente mere eller mindre?

                  Alt andet lige havde vi jo ikke forventet point og vel frygtet et værre resultat..
                  jeg forsøger kort. EfB spillede godt og OB spillede ikke ringere, tværtimod nærmest. Stats siger 53% bold til OB og 47 til EfB. Afslutninger og skud ofsides mm. er næsten ens. Jeg tror OB spillede bedst i længst tid set over en hel kamp. EfB's sejr er vel ikke ufortjent, men OB havde fortjent mere end de fik med hjem i dag. Meget lige kamp i et højt tempo, med en vinder og hvor der for alvor er grund til optimisme på OB's vegne.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Nogen der kan fortælle lidt om resultatet var fortjent, om vi fortjente mere eller mindre?

                    Alt andet lige havde vi jo ikke forventet point og vel frygtet et værre resultat..
                    Vi spillede en af de bedre kampe og havde klart fortjent uafgjort

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Nogen der kan fortælle lidt om resultatet var fortjent, om vi fortjente mere eller mindre?

                      Alt andet lige havde vi jo ikke forventet point og vel frygtet et værre resultat..
                      Jeg synes, at OB spiller en rigtig fin 1. halvleg (naturligvis irreterende, at AMC koster et mål efter 1½ minut). Presspillet fungerede fint og betød også at EFB ikke kom til flere store chancer. Vi blev desværre ikke rigtig farlige ud over målet. Jeg sad og håbede på, at Kadrii skulle komme i en løbeduel på en stikning i dybden. Det skete desværre ikke, selvom han signalerede efter det flere gange. Han havde vel ikke en eneste afslutning i kampen?

                      Jeg synes for en gang skyld, at TBs taktik var fornuftig med at forsøge at komme ned bag EFBs langt fremskudte bagkæde. Store dele af kampen er der kun 25-30 meter mellem bagerste og forreste EFB-spiller!

                      2. Halvleg kom EFB stærkt ud de første 10 minutter. Samtidig virkede det som om, at kræfterne slap op hos flere af OB-spillerne, så det lykkedes nærmest ikke at komme til en afslutning i 2. halvleg ud over langskud på frispark.

                      Det er svært at afgøre hvor meget trætheden spillede ind til sidst vs. Ari/Bodul/Mos indhoppene. De tre virker altså langt fra skarpe nok til at kunne gøre en forskel i forhold til "1.-kæden". Bodul og Mos tror jeg ikke på mere. Ari skal nok rejse sig.

                      Diarra gør en rimelig god figur i dag. Han blev dog heller ikke presset nær så meget som i tidligere kampe, hvor modstanderholdet tydeligvis havde valgt at spille på ham som det "svageste led". EFB havde åbenbart - og med rette - udset sig AMC som svageste led og forsøgte flere gange at komme ud og løbe om kap med ham.

                      Dejligt at se, at vi magter at udøve pres på boldholder og genpres i så relativt lang tid. Bekymrende at vi kommer til så få chancer og at vi så (for) trætte ud (for) tidligt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                        Endnu en hjerneblødning af AMC. At han løber rundt med ANFØRER-bindet, sætter hele vores situataion/sæson i perspektiv. Heldigt er det dog for den gode AMC, at han har så loyal og ubetinget (naiv) opbakning herinde. Klap i bare af jeres helt. Man undres
                        Stop dig selv. Fordi vi er nogle som har sagt at vi skal sige pænt farvel til en spiller osm har gjort det godt i striberne så er det jo ikke lige med naivitet og ubetinget opbakning. Vi er eksempelvis også en del som har det svært med dine rygter men derfor prøver jeg eksempelvis stadig at behandler dig pænt. Selvom meget af dit ævl gennem tiden har været nærmest ulideligt.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Leif har skrevet således på twitter

                          Anders Møller, Høegh, Ruud og Falk er alle i karantæne mod FCK
                          Så bliver det lidt sejt at komme igennem en kamp i Parken hvor FCK kan vinder Ch.l. kval.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Vi har før taget meget fejl. HHA (som jeg elskede) blev fyret af fans flere sæsoner før det skete og endte som vigtig anfører på et bedre hold end os - og lavede mål. AMC har jo gode kampe for os - også i år. Er usikker?!
                            HHA blev ikke fyret for målene, han blev fyret for at være for langsom (sidst set halsende efter spiller X) og ubrugelig i det opbyggende spil.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Puha. Ligner en svær kamp.
                              Vi må håbe at Randers max får uafgjort så vi holder 7. Pladsen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Leif har skrevet således på twitter



                                Så bliver det lidt sejt at komme igennem en kamp i Parken hvor FCK kan vinder Ch.l. kval.
                                Bortset fra måske Høegh, så er det vel nogle folk, vi skal regne med at undvære i næste sæson...og hvis du synes, det er sejt nu, så bliver det nok ikke mindre sejt næste sæson..."Hej 'GF i 1. div."
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X