Med farvel til Ruud og AMC, siger vi også farvel til 9 kampes karantæne... Det var/er måske lidt vel meget for "rygraden" i forsvaret...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - EFB 11/05/2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægSkula spillede en fin kamp mod Randers, og krydrer indsatsen med et mål. I dag er han så på bænken, erstattet af O´Brien som nærmest ikke har spillet for os. Underlig logik Troels Bech.
Jeg synes, det var opløftende at se O'Brien. Synes egentlig han gjorde det fint. Havde nogle fejlafleveringer - formentlig pga rust. Men synes han fordelte spillet fint og fik skabt lidt ro på midtbanen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægMed farvel til Ruud og AMC, siger vi også farvel til 9 kampes karantæne... Det var/er måske lidt vel meget for "rygraden" i forsvaret...
62 gule og 1 rødt er det blevet til i sæsonen so far, vi lægger nr. 2 på den liste....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægHvad sker der lige for, at Mos blev månedens spiller? Mest ufortjente kåring jeg længe har oplevet, hvem har stået for det?"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHvor ser du det? Det er da heeeelt væk fra vinduet. Er Striberne holdt op med at have de der hjemmesideafsteminger de havde i gamle dage?Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægHvad sker der lige for, at Mos blev månedens spiller? Mest ufortjente kåring jeg længe har oplevet, hvem har stået for det?
Og ja, havde jeg stemt var det nok heller ikke Mos jeg ville have smidt min stemme efter... ,o)
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg er temmelig sikker på at der har været en del andre at stemme på også, og at Mos blot var den der fik flest stemmer... så må I jo melde jer ind, og stemme, hvis i har en anden mening...
Og ja, havde jeg stemt var det nok heller ikke Mos jeg ville have smidt min stemme efter... ,o)
Mvh
MaxHH
Edit: Og jeg har det i øvrigt svært med at en lejespiller, der ikke har leveret noget ekstraordinært, kan blive stemt ind som månedens spiller af OB-fans. Det virker besynderligt for mig.Last edited by Onkel Riffel; 13-05-2014, 04:03."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
Comment