Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - EFB 11/05/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Vi har før taget meget fejl. HHA (som jeg elskede) blev fyret af fans flere sæsoner før det skete og endte som vigtig anfører på et bedre hold end os - og lavede mål. AMC har jo gode kampe for os - også i år. Er usikker?!
    Det kan jo slet slet ikke sammenlignes. HHA dalede ikke synderligt i niveau, hans spillertype repræsenterede bare en anden retning end den OB ville i, så det var et eller andet sted helt naturligt, at man skilte sig af med ham, selvom man i retrospekt godt kan diskutere, om det i det store hele var en god idé. AMC har dalet i niveau flere sæsoner i træk, og de gode kampe du taler om, synes jeg der har været forsvindende få af i denne sæson. Der har derimod været et hav af fejl fra AMC i denne sæson, og den illusion med, at han gør så og så mange ting rigtigt grundet hans erfaring, må da efterhånden være bristet. Han holder sig i hvert fald ikke tilbage fra at modtage et tåbeligt rødt kort, eller at lave en horribel tilbagelægning.

    Vi skal takke AMC for mange års tro tjeneste i klubben, og for rigtigt mange gode solide præstationer, i en tid hvor vi har været en del af toppen i dansk fodbold. Jeg håber det er et kapitel der er ovre nu, det er jeg overbevist om vil være bedst for begge parter.

    Tak for det AMC.

    Comment


      Jeg vil 1000 gange hellere se de dumme fejl fra KL end AMC..
      AMC skal væk. Stort tak for din kæmpe indsats i OB gennem årene.. Men tiden er kommet hvor du får mulighed for at søge andre græsgange...
      held og lykke.

      Så vi Falk for sidste gang også? Han gik da fuldstændig amok over det gule kort

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg vil 1000 gange hellere se de dumme fejl fra KL end AMC..
        AMC skal væk. Stort tak for din kæmpe indsats i OB gennem årene.. Men tiden er kommet hvor du får mulighed for at søge andre græsgange...
        held og lykke.

        Så vi Falk for sidste gang også? Han gik da fuldstændig amok over det gule kort
        karentæne i næste runde??

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          karentæne i næste runde??
          Ved det ikke. Syntes bare han overreagerede ved det gule kort.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
            Jeg synes at man skal give AMC den ære og respekt han har fortjent for hans lange og tro tjeneste i OB trøjen og ikke lade hans seneste tid plette den afsked der meget vel kan komme i sommerpausen! Så er det sagt :-)
            Enig, men det er vel næppe aktuelt lige nu. Før kampen var der blomster til spillere, der forlader klubben, men ingen til AMC, hvilket kan tyde på han stadig er anfører efter pausen. Jeg håber en eller anden kan forklare, hvorfor jeg tager fejl.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
              Enig, men det er vel næppe aktuelt lige nu. Før kampen var der blomster til spillere, der forlader klubben, men ingen til AMC, hvilket kan tyde på han stadig er anfører efter pausen. Jeg håber en eller anden kan forklare, hvorfor jeg tager fejl.
              Gætter på at beslutningen ikke er taget endnu. Derfor

              Comment


                Det skal vel lige se hvad der er penge til nye spillere inden de finder ud af om AMC skal forlænges med et år, eller om han skal stoppe. Kan jo være de ikke mener at DH og KL er helt sikker at satse på endnu. Men de bliver vel nød til at tage det skridt på et tidspunkt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                  Kadrii friløber - men off side dømt. Endnu engang en fejldom. Er der nogle, der tæller? Conor spiller rædselsfuldt, og det er tydeligt han ingen kamptræning har. At skulason er på bænken er en klar fejldisposition af TB. Den må han tage på sin kappe.
                  Det er jeg godt nok slet ikke enig i. Synes kampen i dag tipper da O Connor går ud. Han fordeler boldene rigtig fint, selvom han laver nogle fejl. Formentlig pga rust.

                  Ari er helt ved siden af sig selv i øjeblikket. Sgu irriterende. For i efteråret så det ud til han havde løst et stort problem på midten.

                  Ærgerligt en ellers OK kamp - især første halvleg - skal ødelægges af to kæmpe fejl af AMC. Det er sgu mærkeligt han laver dem for synes egentlig han har mange gode aktioner i løbet af kampen. Men det er jo en sølle trøst med de fejl han laver. Nu har Høegh vist han kan rejse sig ovenpå en nedtur. Endda i den grad. Kasper Larsen har også været lidt nede, men slet ikke så grelt som Høegh, så mon ikke han genfinder sit topniveau. Mon ikke det her var AMCs sidste OB-kamp.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Gætter på at beslutningen ikke er taget endnu. Derfor
                    Jeg er, som tidligere skrevet, blevet fortalt at OB har tilbydt AMC 18mdr forlængelse. Forstår ikke, hvorfor der ikke er kommet noget frem offentligt...
                    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                    Comment


                      Falk kan få karantæne, alt efter hvad det gule kort takseres til... Gælder også for Ruud...

                      Ruud skal dog tildeles 6 point, så hårdt bliver det nok ikke, og det ville da også efterlade et forsvar totalt i ruiner til næste kamp...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                        Jeg er, som tidligere skrevet, blevet fortalt at OB har tilbydt AMC 18mdr forlængelse. Forstår ikke, hvorfor der ikke er kommet noget frem offentligt...
                        Arghhh det kan jeg næsten ikke tro på at man vil gøre. Men vi må se

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                          Jeg er, som tidligere skrevet, blevet fortalt at OB har tilbydt AMC 18mdr forlængelse. Forstår ikke, hvorfor der ikke er kommet noget frem offentligt...
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Falk kan få karantæne, alt efter hvad det gule kort takseres til... Gælder også for Ruud...

                            Ruud skal dog tildeles 6 point, så hårdt bliver det nok ikke, og det ville da også efterlade et forsvar totalt i ruiner til næste kamp...
                            det hedder vel
                            COB KL MD AS

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Og jeg er meget enig med dig!
                              Al ære og respekt til AMC - det fortjener han. Men tiden MÅ være kommet til at det ikke længere hedder OB for ham
                              Den tid kom for et år siden .. det har skrantet siden han blev far men en ganske kort opblomstring men der skulle ikke have været forlænget med et år for et år siden .. Det har helt sikkert været mere ringe end godt det han har leveret ...

                              Men ja .. han har også været rigtig god for OB i en periode ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Vi har før taget meget fejl. HHA (som jeg elskede) blev fyret af fans flere sæsoner før det skete og endte som vigtig anfører på et bedre hold end os - og lavede mål. AMC har jo gode kampe for os - også i år. Er usikker?!
                                Det er jeg ikke .. HHA kom til et hold hvor han passede ind med sine kvalifikationer .. det han kan kunne ikke bruges i OB .. det var meget tydeligt .. alternativet er at tilpasse vores spillestil til AMC´s kompetencer men det er næppe hensigtsmæssigt..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X