Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - EFB 11/05/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Jeg kan ikke se kampen og det er ikke meget der står her, men kan kun sige at det er i dette vindue at Jesper Hansen skal stå sin prøve. Gad vide om Troels kan/skal fortsætte.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Jeg kan ikke se kampen og det er ikke meget der står her, men kan kun sige at det er i dette vindue at Jesper Hansen skal stå sin prøve. Gad vide om Troels kan/skal fortsætte.
      Du går ærligt talt heller ikke glip af det helt store - hverken fra OB eller fra Esbjerg.
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #93
        Og Bolanos scorer på hovedstød .. verden står ikke længere..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Du går ærligt talt heller ikke glip af det helt store - hverken fra OB eller fra Esbjerg.
          nej måske en lidt bedre omgang end sidst mod randers, syntes ikke vi kom til at stå helt så dybt - men tabte gjorde vi jo alligevel...

          Comment


            #95
            Jeg synes at man skal give AMC den ære og respekt han har fortjent for hans lange og tro tjeneste i OB trøjen og ikke lade hans seneste tid plette den afsked der meget vel kan komme i sommerpausen! Så er det sagt :-)

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Muligvis han stod og kiggede på blomster på plænen? Det var i hvert fald et bud
              Diarra var gået lidt langt med frem i venstre side da Ari helt upresset lægger bolden lige i fødderne på en Esbjerg-spiller.

              Comment


                #97
                JAAAAAAAA farvel AGF og næse til menneskehandlerne... Og så er der jo også lige den lille detalje at skøgerne fra Merseyside må nøjes med sølv også :-)
                YNWA = You'll Never Win Again!!

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Jeg kan ikke se kampen og det er ikke meget der står her, men kan kun sige at det er i dette vindue at Jesper Hansen skal stå sin prøve. Gad vide om Troels kan/skal fortsætte.
                  personligt håber jeg på et farvel til Troels - men jeg tror ikke på det, vi overlever og slutter bedre end 10. pladsen - og så er der hele situationen omkring pengekassen - så selvfølgelig får han en sæson mere.

                  Mht Jesper H. ja han får i den grad travlt - men mon ikke han er godt i gang allerede; der skal findes noget rutine og gerne laves nogle forlængelser, bla kadrii ville være fantastisk at forlænge med. Kunne man også få signet med jbl ville det sgu være dejligt.

                  Men amc, skoubo skal væk og bør erstattes - det samme med ruud, vi skal have nogle erfarne folk ind der kan hjælpe alle de unge der kommer op nu.
                  Kunne man få sendt n'koum og bodul videre ville det bestemt heller ikke gøre mig noget - og så vil jeg da tro at emil forsøger at finde andre græsgange.

                  Alt i alt BØR det blive endnu et travlt vindue....

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                    Jeg synes at man skal give AMC den ære og respekt han har fortjent for hans lange og tro tjeneste i OB trøjen og ikke lade hans seneste tid plette den afsked der meget vel kan komme i sommerpausen! Så er det sagt :-)
                    Og jeg er meget enig med dig!
                    Al ære og respekt til AMC - det fortjener han. Men tiden MÅ være kommet til at det ikke længere hedder OB for ham
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Og jeg er meget enig med dig!
                      Al ære og respekt til AMC - det fortjener han. Men tiden MÅ være kommet til at det ikke længere hedder OB for ham
                      Helt enig i at AMC skal hædres for lang og tro tjeneste. Spørgsmålet er, om vi har råd til bedre?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Helt enig i at AMC skal hædres for lang og tro tjeneste. Spørgsmålet er, om vi har råd til bedre?
                        Det er ikke sikkert, vi har det, men jeg må indrømme, at jeg synes, foråret har vist, at AMC ikke har superliganiveau længere - dvs. jeg tvivler på, han kan få plads på et andet superligahold...måske hos en oprykker, men ellers ikke.
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Helt enig i at AMC skal hædres for lang og tro tjeneste. Spørgsmålet er, om vi har råd til bedre?
                          har vi omvendt råd til at lade være han er satme dyr efterhånden!!!
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Vi har før taget meget fejl. HHA (som jeg elskede) blev fyret af fans flere sæsoner før det skete og endte som vigtig anfører på et bedre hold end os - og lavede mål. AMC har jo gode kampe for os - også i år. Er usikker?!
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Så ikke starten af kampen.. Blev der sagt ordentlig farvel til Ruud, AMC, Vadocz og de andre der stopper?
                              Det var trods alt sidste hjemmekamp.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Vi har før taget meget fejl. HHA (som jeg elskede) blev fyret af fans flere sæsoner før det skete og endte som vigtig anfører på et bedre hold end os - og lavede mål. AMC har jo gode kampe for os - også i år. Er usikker?!
                                men hha fungerede jo tydeligvis ikke længere i OB - at han så har fundet det frem igen er jo bare godt for ham - og efb.

                                Mener det må være på tide at sige farvel til amc - selvfølgelig med tak for al hans tid i klubben, men det går for meget ned af bakke nu til at jeg mener det kan forsvares med endnu en forlængelse

                                Comment

                                Working...
                                X