Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    jeg stødte på et meget løst rygte i går aftes - gennem en kammerats kammerat:

    Bif skulle eftersigende præsentere en ny spiller i dag eller i morgen og dette kunne være vores egen Falk....

    jeg ved ikke selv, hvad jeg skal lægge i rygtet. Men det stammer fra en bekendt ude i 3. række (limsniffer), der tidligere har været stærkt involveret i sydsiden og alt hvad der hører med her
    Virker det ikke bare underligt at Falk har været på overlevelses tur de sidste dage hvis et skifte var lige oppe over?

    nogen der har overværet træningen i dag som kan bekræfte om han var med?

    Comment


      Sys bare OB synker utrolig dybt hvis de sælger falk til BIF.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Sys bare OB synker utrolig dybt hvis de sælger falk til BIF.
        Helt enig. Med alle de spillere der kommer til Frankrig i disse dage er det utroligt hvis man ikke kan afsætte ham der eller Holland/Belgien..
        der er altså stadig små 2 måneder tilbage af vinduet så det giver bare ingen mening

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Virker det ikke bare underligt at Falk har været på overlevelses tur de sidste dage hvis et skifte var lige oppe over?

          nogen der har overværet træningen i dag som kan bekræfte om han var med?
          jo, jeg tror ikke på det sker. Bif vil aldrig smide 10+ mio efter falk når de i forvejen er ret godt besatte på deres kanter med hjulsager, Szy, Hasani, Thygesen og deres unge kristian Andersen.

          Bakke lige op om dit ønske - var truppen fuldtallig til dagens træning?

          Comment


            Men kan da se på et billed som OB har lagt op på facebook at han er til træning idag.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Men kan da se på et billed som OB har lagt op på facebook at han er til træning idag.
              lækkert! og tak :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Men kan da se på et billed som OB har lagt op på facebook at han er til træning idag.
                Dejligt

                Comment


                  Men derfor kan han jo skifte i morgen istedet hvor der også er rygter om det :s

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Men derfor kan han jo skifte i morgen istedet hvor der også er rygter om det :s
                    Tja. Muligt

                    Comment


                      Vil godt vædde en fadøl på at, hvis Falk skifter i dette vindue, så bliver det ikke til en klub i dk....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
                        Vil godt vædde en fadøl på at, hvis Falk skifter i dette vindue, så bliver det ikke til en klub i dk....
                        Det var lige før at jeg bare ville give dig en hvis dette holdt stik

                        Comment


                          http://www.ob.dk/artikel/angriber-pa...len-22703.aspx

                          Så er der besøg. Lad os håbe han kan lidt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
                            Vil godt vædde en fadøl på at, hvis Falk skifter i dette vindue, så bliver det ikke til en klub i dk....
                            Den er jeg helt enig i, han skifter til Holland hvis han skifter.

                            Comment


                              Ja.. Rasmus Falk bliver i OB

                              Comment


                                http://www.bold.dk/nyt/broendby-ikke...ipas-skal-vaek

                                Lig mærke til kommentaren neden under. Nu ved jeg godt det sikkert bare er en joker, men synes det lyder spændende med Antipas. Så længe Falk ikke skifter til Bif , så går det nok!

                                Comment

                                Working...
                                X