Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    http://www.bold.dk/nyt/broendby-ikke...ipas-skal-vaek

    Lig mærke til kommentaren neden under. Nu ved jeg godt det sikkert bare er en joker, men synes det lyder spændende med Antipas. Så længe Falk ikke skifter til Bif , så går det nok!
    Han er da notorisk hamrende ufarlig!

    Comment


      Darko er farligere end Antipas
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        http://www.ob.dk/artikel/jesper-hans...-angriber.aspx

        - Vi er på jagt efter en angriber, og det bruger vi meget energi på. Det har vores fulde fokus, og vi kigger på flere forskellige navne. I øjeblikket har vi Michael N’Goo til prøvetræning, men det er for tidligt at kommentere nærmere på ham, forklarer Jesper Hansen, der ikke føler sig stresset.

        Rimelig klar tale.. dejligt.

        Comment


          Glæder mig godt nok til at se hvem denne mystiske første angriber er, som guldtilob melder om.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            Glæder mig godt nok til at se hvem denne mystiske første angriber er, som guldtilob melder om.
            ja det gør jeg satme også. Men det kan jo umuligt være på plads for så havde han jo trænet med så tæt på sæsonstart.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Glæder mig godt nok til at se hvem denne mystiske første angriber er, som guldtilob melder om.
              Jeg er godt nok også spændt på det for vi mangler i den grad en. Kenneth Fabricius er lige skiftet til Middelfart. Det er efterhånden noget tid siden jeg har set ham spille fast så det er svært rigtigt at sige, men han er jo trods alt "kun" 32. Jeg tror godt han kunne gå ind og forstærke vores hold - egentlig også startopstillingen.

              Og nej jeg mener ikke vi skal hente ham, men jeg synes det er et ret godt billede på hvor meget vi mangler en angriber - samt at der trods alt må være muligheder.

              Comment


                Det er sikkert bare Absalonsen, der hentes til at være angriber... og efter handlen udtaler TB så, at han jo også kan spille kant og back, og skyde højdere, så vi er styrket på flere parametre...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  ja det gør jeg satme også. Men det kan jo umuligt være på plads er ikke for så havde han jo trænet med så tæt på sæsonstart.
                  Han er ikke på plads... der bliver arbejdet på højtryk for at lukke handlen.

                  Comment


                    http://www.transfermarkt.de/de/a-ebo...11_seite1.html
                    Mon det er ham her fra starten af tråden?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      Han er ikke på plads... der bliver arbejdet på højtryk for at lukke handlen.
                      Tak guldtilob. Lyder som om at det er en god angriber der kommer.
                      Og netop derfor er det vel også snart mere og mere klart at vi går efter 2 stk angribere..

                      vi må håbe der sker noget i weekenden så vi lige kan få ham trænet lidt ind inden sæsonstart

                      Comment


                        Nu er suarez jo præsenteret i Barca, så hvem bliver det mon så?

                        Comment


                          hmmmmm - kom nu med navnet!!! Tager på ferie i morgen og kan ikke holde det ud

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Han er ikke på plads... der bliver arbejdet på højtryk for at lukke handlen.
                            Ved du hvem det er ? (du skal ikke skrive navnet, bare ja eller nej )

                            Og i tilfælde af ja, er det så noget du vurderer til at være godt eller skidt ?

                            Comment


                              Tror desværre ikke at vi får mere ud af ham

                              Comment


                                Jeg kalder den og siger at det bliver u-u-utaka...

                                Comment

                                Working...
                                X