Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Nok den (realistiske) transfer jeg håber mindst på.

    Der er ikke mange mål i ham, ikke mange assist. Han er meget dynamisk og seværdig, men effektiv - nope.

    Skulle han komme, bør han ligge som hængende angriber. Han er ikke kant eller boks spiller.

    Er det sådan en eller anden pakke med Falk, så skal der være penge til overs til en rigtig angriber ellers er det godt nok noget _______ (indsæt selv efter behov).
    Øv?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Nok den (realistiske) transfer jeg håber mindst på.

      Der er ikke mange mål i ham, ikke mange assist. Han er meget dynamisk og seværdig, men effektiv - nope.

      Skulle han komme, bør han ligge som hængende angriber. Han er ikke kant eller boks spiller.

      Er det sådan en eller anden pakke med Falk, så skal der være penge til overs til en rigtig angriber ellers er det godt nok noget nær sardistisk (indsæt selv efter behov).
      .
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Nej vel. Der er ikke så mange muligheder. Håber Det er Niels der har hørt noget gennem tågerne på Carlsens.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Niels Abildtrup@Niels_Abildtrup 1 t.
          Visse kilder: Quincy Antipas spiste på Mammas i Odense i aftes. Byttehandel ml OB og Brøndby på vej? Med hvem den anden vej? #sportfyn
          Har desværre også hørt rygtet, men gider generelt ikke bringe så meget, da der oftest bliver skudt på dem med rygtet. Det er jo ikke altid rygter går igennem, men betyder ikke det er opspind. Antipas har været til samtale i OB. Byttehandel kan ske, men FCK er i kampen om samme spiller. Det vil gøre ondt, at miste vedkommende og Antipas er ikke min kop te. Hvis skifterne går igennem, så er vi endnu tyndere offensivt end vi er nu, og det skulle man næsten ikke tro var muligt... Så Niels nu kan du næsten gætte, hvem der forhandles om ud af klubben

          Comment


            Byttehandel....det kunne jo lige så godt være at falk er på vej udenlands og antipas hentes som en
            form for erstatning....

            Comment


              Nu håber jeg godt nok at Guldtilob, dukker op. og siger at det ikke er Antipas vi arbejder på.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Kan bare ikke se hvad Falk vil i BIF og hvad BIF egentlig vil bruge Falk til. Det giver bare ikke meget mening, men så skulle det jo være Kadrii der måske byttes med? Emil kan jeg bare ikke forestille mig, har vi andre de kan bruge?

                Men ser gerne Antipas hos os, ham og Makienok har været et farligt makkerpar. Så hvis vi henter en stor og stærk angriber, ville Antipas være fornuftig.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                  Nu håber jeg godt nok at Guldtilob, dukker op. og siger at det ikke er Antipas vi arbejder på.
                  Ja det ville være dejligt. Og måske endnu vigtigere. Afkræfte Falk rygtet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                    Kan bare ikke se hvad Falk vil i BIF og hvad BIF egentlig vil bruge Falk til. Det giver bare ikke meget mening, men så skulle det jo være Kadrii der måske byttes med? Emil kan jeg bare ikke forestille mig, har vi andre de kan bruge?

                    Men ser gerne Antipas hos os, ham og Makienok har været et farligt makkerpar. Så hvis vi henter en stor og stærk angriber, ville Antipas være fornuftig.
                    Alle superliga hold kan bruge en Falk i truppen

                    Comment


                      Guldtilob er ikke online pt

                      Comment


                        Det er også en mulighed desværre. Men så siger min pessimisme mig, at OB nok skal forsøge at tale Anti op til at være angriber. Med det scenarie mangler vi pludselig 2 angribere.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Hvis der sidder nogen, der er bange for at ødelægge handlen(eller eget ry) ved at røbe noget, så vil jeg da gerne være budbringer!!!
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Hvis der sidder nogen, der er bange for at ødelægge handlen(eller eget ry) ved at røbe noget, så vil jeg da gerne være budbringer!!!

                            Comment


                              Det kunne ikke bare tænkes at han tager N'koum's plads

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Kan bare ikke se hvad Falk vil i BIF og hvad BIF egentlig vil bruge Falk til. Det giver bare ikke meget mening, men så skulle det jo være Kadrii der måske byttes med? Emil kan jeg bare ikke forestille mig, har vi andre de kan bruge?

                                Men ser gerne Antipas hos os, ham og Makienok har været et farligt makkerpar. Så hvis vi henter en stor og stærk angriber, ville Antipas være fornuftig.
                                Hvis man tager OB brillerne af og ser objektivt på fx Falk, Kadrii og Emil så er Emil altså den der er længst fremme i sin udvikling, har været mere inde omkring landsholdet og mere seriøst rygtet til udlandet .. Jo knæet ødelagde et skifte men nu er Falk jo heller ikke en der aldrig er skadet og Kadrii er stadig på vej tilbage fra en skade han fik for et år siden ..

                                Af de tre håber og tror jeg mest at det er Emil der er efterspørgsel på men primært fordi han har fået ødelagt noget momentum og motivation i OB der gør at han ikke spiller på sit tidligere høje niveau og det har fansne også en del ansvar for .. når det er ham så er det mest fordi hans nedadgående kurve kan fortsætte (og hvad er bunden så?) og så er det måske bedst for alle parter at han prøver noget nyt og vi får en erstatning der måske også har brug for nye vinde.. specielt hvis det kan give lidt penge til en spiller mere..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X