Oprindeligt indsendt af Benediktson
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHold nu kæft med det der...
Han sagde det til Middelfart Provinstidende til et lilleputstævne da han var ni. Forestil dig, hvis du stadig blev holdt til ansvar for de ting du sagde da du var ni? Jeg synes at kunne huske, at jeg var ret stor fan af Roxette på det tidspunkt.
Comment
-
Han sagde det til Middelfart Provinstidende til et lilleputstævne da han var ni. Forestil dig, hvis du stadig blev holdt til ansvar for de ting du sagde da du var ni? Jeg synes at kunne huske, at jeg var ret stor fan af Roxette på det tidspunkt.
Comment
-
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af majs Se indlægJeg var da også OB fan da jeg var ni. Jeg siger ikke at han har kørt i pendulfart til faxetribunen for at heppe på dem, men har man engang kastet sin kærlighed efter en klub, forsvinder den nok aldrig helt... Frygter mere end før at en nedtonet drøm for falk nu kan blive virkelighed, det vil skære dybt i mit stribede hjerte..."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHvis Falk ryger til FCK eller BIF, vil jeg aldrig tilgive hverken ham eller Jesper H. Der er nogle salg og skift man bare ikke laver! Det ville være værre end Ludersønnen i sin tid.
Kadrii, ja, hvor smertfuldt det end ville være. Han er trods alt københavner. Emil, ja, han har alle dage været en luder, og er også sjællænder. Men Falk? Det er ganske enket uacceptabelt i min verden.
Men men men... Der er tale om et rygte, og eftersom kilden er Fyens, tror (håber) jeg ikke, at man skal give det mere credit.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg kender ret mange ni-årige, der bare holder med "Barca eller dem der vinder". Jeg gætter på du ikke har børn, for så ville du vide hvor dumt det der lyder...
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Gætter sgu på at leif har læst herinde de sidste dage at han er en kvaksalver og ikke ved en skid..
jeg skrev i morges at leif nok breakede kryger's lægecheck senere på dagen efter det havde stået herinde..
han er garanteret blevet fornærmet og sat sig til at skrive denne "no flesh" og "gratise" historie..
han er ikke et hak bedre en de journalister der sidder i england og opfinder transfer historier bare for at sælge aviser
Alle klubber er vel interesseret i Falk. Selv Hobro. Hov Leif!!! Der var lige overskriften til i morgen du
vil godt vædde en 12-15 kr på at dette er en and og at han ikke skifter til FCK/Brøndby
skulle det ske at jeg tog fejl vil jeg tage min kritik i mig igen(men tænke hvor var han dog heldig at ramme)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægUtroligt hvis OB sælger falk til en af københavner klubbene. Hvor er ambitionerne så henne. Gisla, absa og nu måske falk. Så har klubben sgu ingrn ambitioner, når man vil sælge dine bedste spillere til en konkurrent
vi er håbløst bagud på de fleste parametre... Så pt er vi ikke konkurrenter med Brøndby og FCK..
Jeg vil også væmmes ved at se ham i en af de klamme lorte trøjer og jeg vil sikkert hade ham længe..
men kan sagtens sætte mig ind i at en virksomhed skal tjene penge og sælger til højstbydende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg2 sjæle 1 tanke
Noget helt andet er, at jeg ikke kan se Falk i start-11eren for FCK. Gisla har været en af ligaens bedste HK i sidste sæson, og derudover har de Jørgensen i den anden side. Så skulle det være som erstatning for Bola, men han har ikke spillet fast. Det taler imod, at FCK skulle bruge 10-15 mil på Falk, hvis han skulle være backup/fremtidsspiller."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
Comment