Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Hm; som flere har skrevet, så virker Martin Thomsen og Damborg ikke ret relevante, (med mindre TB ser en højre back i én af dem). Kasper Fisker har sikkert en fin kontrakt i Randers og ville være dyr. Det efterlader Morten Beck. Som Onkel Riffel har skrevet i en anden tråd, så var mig og Riflen i Brønshøj for at se Brønshøj-Silkeborg. Undervejs lagde vi begge flere gange mærke til Morten Beck - og det var ikke for det gode. Han virkede som et stort, kluntet skideskur; en yngre udgave af Henrik Toft, bare bredere og med dårligere teknik.
    Han er virkelig en stor dreng, der har spist sin havregrød: Han har en imponerende fysik. Desværre lagde vi mærke til, at han faktisk ikke brugte den specielt godt - det lykkedes ret ofte for Brønshøjs Jacob Berthelsen (mener jeg det var), som oftest manmarkede ham, at komme først på bolden og også vinde de fleste dueller. Hvis han endelig vandt en duel, så tabte han tit andenbolden. Vi var der ikke for at se ham; han var bare påfaldende dårlig, især når man tænker på, at en tank som ham burde kunne bruge sin krop bedre.
    den beskrivelse gør det bare endnu mere svært hvis der den hylde der skal vælges angribere fra.....
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Du skal ikke beklage spor. Jeg kan godt se mit indlæg "peger lidt fingre", men det var nu ikke meningen, så skal nogen beklage, er det snarere mig.

      Fortsæt endelig med dine morgenlige avisreferater, dem sætter jeg stor pris på - når jeg står op en time eller to senere.
      enig knap

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        den beskrivelse gør det bare endnu mere svært hvis der den hylde der skal vælges angribere fra.....
        Nu var det så kun én kamp: han kan jo have haft en dårlig dag. Han har ikke været skadet i denne sæson, så det kan ikke være det.
        Til gengæld har han scoret en masse mål, så på mange måder er han jo oplagt - vi kan da sagtens bruge en fysisk stærk tank-centerforward. På plussiden tæller klart, at han gennem de sidste 2-3 år har udviklet sig til en meget stabil målscorer, så målnæsen har han i hvert fald.
        Jeg kunne bare godt grue for, hvad han kan udrette, når forsvarerne er hurtigere og mere aggressive, og der er endnu mindre tid på bolden.

        Comment


          Indrømmet, der er lidt søgt og 100% spekulation fra min side, men:

          Løssl sælges af FCM -> Claus Steinlein ses i Aadalen ->
          Hvem i alverden skulle OB og FCM kunne indgå en regulær handel om pt (ingen klubberne har vel penge til at købe en spiller fra den anden klubs trup) ->
          Lejemål? -> Ryk tilbage til start....�� JC??

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Søn Af Marken Se indlæg
            Indrømmet, der er lidt søgt og 100% spekulation fra min side, men:

            Løssl sælges af FCM -> Claus Steinlein ses i Aadalen ->
            Hvem i alverden skulle OB og FCM kunne indgå en regulær handel om pt (ingen klubberne har vel penge til at købe en spiller fra den anden klubs trup) ->
            Lejemål? -> Ryk tilbage til start....�� JC??
            Det kan godt være at din tankegang er langt ude men jeg kan fandme godt lide den

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Søn Af Marken Se indlæg
              Indrømmet, der er lidt søgt og 100% spekulation fra min side, men:

              Løssl sælges af FCM -> Claus Steinlein ses i Aadalen ->
              Hvem i alverden skulle OB og FCM kunne indgå en regulær handel om pt (ingen klubberne har vel penge til at købe en spiller fra den anden klubs trup) ->
              Lejemål? -> Ryk tilbage til start....�� JC??
              Det er vel ikke ligefrem langt ude, men så vidt jeg har læst rygterne de seneste dage virker de meget sikre på, at FCM henter Lasse Heinze tilbage og det offentliggøres meget snart.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Det er vel ikke ligefrem langt ude, men så vidt jeg har læst rygterne de seneste dage virker de meget sikre på, at FCM henter Lasse Heinze tilbage og det offentliggøres meget snart.
                Godt nok er det jyder men SÅ dumme kan de altså ikke være at ville have JC

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Godt nok er det jyder men SÅ dumme kan de altså ikke være at ville have JC
                  Det skal du nu ikke sige ....:-)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Det skal du nu ikke sige ....:-)

                    Comment


                      Claus Steinlein er ganske vidst en af de de mest inkompetente ledere i dansk fodbold, hvis ikke den mest inkompetente, men ligefrem at kaste penge efter JC... så dumme tror jeg alligevel ikke der er nogle der er.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Claus Steinlein er ganske vidst en af de de mest inkompetente ledere i dansk fodbold, hvis ikke den mest inkompetente, men ligefrem at kaste penge efter JC... så dumme tror jeg alligevel ikke der er nogle der er.
                        Vi er vel parate til at betale noget for at få ham ud af lønlisten .. hvis altså man ser Radza som en 2. keeper..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Vi er vel parate til at betale noget for at få ham ud af lønlisten .. hvis altså man ser Radza som en 2. keeper..
                          Arghhh mon dog vi smider meget efter ham her det sidste år. JC må bare acceptere en løn nedgang hvis han vil spille næste år..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Claus Steinlein er ganske vidst en af de de mest inkompetente ledere i dansk fodbold, hvis ikke den mest inkompetente, men ligefrem at kaste penge efter JC... så dumme tror jeg alligevel ikke der er nogle der er.
                            Hvad måles inkompetence som fodboldleder på: holdets placering i ligaen.....?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Vi er vel parate til at betale noget for at få ham ud af lønlisten .. hvis altså man ser Radza som en 2. keeper..
                              det tror jeg nu ikke kommer til at ske, men jeg bliver dog alligevel skuffet hvis ikke Radza er tiltænkt rollen som 2. keeper når der forlænget 2 år med ham og både JC og MT har udløb om 1 år
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Søn Af Marken Se indlæg
                                Indrømmet, der er lidt søgt og 100% spekulation fra min side, men:

                                Løssl sælges af FCM -> Claus Steinlein ses i Aadalen ->
                                Hvem i alverden skulle OB og FCM kunne indgå en regulær handel om pt (ingen klubberne har vel penge til at købe en spiller fra den anden klubs trup) ->
                                Lejemål? -> Ryk tilbage til start....😃 JC??
                                det var langt ude
                                http://www.bold.dk/nyt/FCM-henter-Heinze-hjem
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X