Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
    Taget fra artiklen på bold.dk

    "Jeg kom til Brøndby af åbentlyse årsager, nemlig at hjælpe dem til at blive oppe. Det formåede vi, så nu vil jeg gerne finde et sted, hvor jeg kan spille kontinuerligt, og hvor jeg kan tjene mere."

    Antipas som pengesugende spiller i Ådalen: NEJ TAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kryger...... Antipas...... uha, synes det bliver mere og mere elendigt det der dukker op ifm OB's navn
    Men du kan da stryge Antipas nu med den udmelding

    http://www.bt.dk/superligaen/quincy-...ne-flere-penge
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      FCK og Brøndby jagter Rasmus Falk - fyens.dk - Sport http://www.fyens.dk/sport/FCK-og-Broendby-jagter-Rasmus-Falk/artikel/2523568 …#sportfyn - Skriver Leif Rasmussen på Twitter, men jeg ved ikke om han har det herindefra. Mon ikke Falken søger mod udlandet.

      Comment


        Åh jeg håber Leif tager fejl

        http://www.fyens.dk/sport/FCK-og-Bro...rtikel/2523568
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Bold gengiver nyheden om Falk fra Fyens. http://www.bold.dk/nyt/avis-fck-og-broendby-jagter-falk

          Det ville være fandeme være et træls skifte!!
          Last edited by Vorup; 12-06-2014, 13:33.

          Comment


            Hvis Falk ryger til én af Københavnerklubberne, så vil jeg tage mit sæsonkort op til kraftig overvejelse. Det ville være smerteligt og endnu et slag i hovedet på os romantikere som stadig tror på loyalitet og klubfølelse.

            Og nu ser jeg mit eget hykleri.

            Comment


              Det er en brat opvågnen for alle romantikerne. Viser med alt tydelighed, hvor OB' plads er pt. i Superliga-hierarkiet. OB er ikke længere hverken første, anden eller tredje violin til noget som helst. Og please - stop nu med kommentarer som; Der kommer penge i kassen, der bliver frigjort løn eller vi har tre talenter af egen avl der kan det samme! Eventuelle penge for et salg af Falk ender i et stort sort hul! Det ikke helt usandsynlige skrækscenarie er, at der lige bliver løftet såšmeget på budgettet, at Henrik Toft hentes tilbage fra ACH!

              Velkommen til den barske virkelighed!

              Comment


                En ting er, at de jagter ham. Noget andet er, at han skifter...

                Jeg får det faktisk fysisk dårligt ved tanken om, at Falk i næste sæson tørner ud for en af de to lorte-klubber... Føj for satan.

                Comment


                  Hvis Falk ryger til FCK eller BIF, vil jeg aldrig tilgive hverken ham eller Jesper H. Der er nogle salg og skift man bare ikke laver! Det ville være værre end Ludersønnen i sin tid.

                  Kadrii, ja, hvor smertfuldt det end ville være. Han er trods alt københavner. Emil, ja, han har alle dage været en luder, og er også sjællænder. Men Falk? Det er ganske enket uacceptabelt i min verden.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Hvis Troels Bech kan stå inde for Marvin Pourie, så burde det være en del af et salg af Falk.

                    Antipas, nej tak.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Hvis Troels Bech kan stå inde for Marvin Pourie, så burde det være en del af et salg af Falk.

                      Antipas, nej tak.
                      Også nej tak til Pourié. Kan i det hele taget slet ikke magte at tænke i evt. byttehandler. Rasmus skal bare ikke til en af de to klubber. Længere er den ikke. Vil sgu ikke kunne leve med at se ham på stadion i en af de trøjer.

                      Comment


                        Venter med at købe sæsonkort. Hvis det skifte sker.

                        Comment


                          Jeg har ikke meget forstand på økonomi, og har svært ved at gennemskue de forskellige klubbers økonomiske situation.
                          Helt nøgternt: Kan nogen forklare mig, hvordan en klub som Brøndby, der for nylig har udmeldt et underskud der langt overgår OB', skulle kunne have råd til en Falk, når OB, som det synes, kigger efter 'forstærkninger' i 1. division? Jeg kan forstå at FCK har penge, men Brøndby var jo ved at gå konkurs for ikke længe siden. Hvad er det, der gør, at de trods dette kan agere på en helt anden måde i transfervinduet, end vi/OB kan? Deres underskud overgår, som sagt, som jeg forstår det OB' med længder.....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Hvis Falk ryger til FCK eller BIF, vil jeg aldrig tilgive hverken ham eller Jesper H. Der er nogle salg og skift man bare ikke laver! Det ville være værre end Ludersønnen i sin tid.

                            Kadrii, ja, hvor smertfuldt det end ville være. Han er trods alt københavner. Emil, ja, han har alle dage været en luder, og er også sjællænder. Men Falk? Det er ganske enket uacceptabelt i min verden.
                            Falk er jo Brøndbyfan...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
                              Falk er jo Brøndbyfan...
                              Hold nu kæft med det der...

                              Han sagde det til Middelfart Provinstidende til et lilleputstævne da han var ni. Forestil dig, hvis du stadig blev holdt til ansvar for de ting du sagde da du var ni? Jeg synes at kunne huske, at jeg var ret stor fan af Roxette på det tidspunkt.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Hvis Falk ryger til FCK eller BIF, vil jeg aldrig tilgive hverken ham eller Jesper H. Der er nogle salg og skift man bare ikke laver! Det ville være værre end Ludersønnen i sin tid.

                                Kadrii, ja, hvor smertfuldt det end ville være. Han er trods alt københavner. Emil, ja, han har alle dage været en luder, og er også sjællænder. Men Falk? Det er ganske enket uacceptabelt i min verden.
                                Det er jeg helt uenig med dig i. Falk kan for mig at se skifte, hvorhen han vil, uden jeg mister noget for ham.
                                Det er mere hans udtalelser i forbindelse med et evt. skifte, der betyder noget for mig.

                                Han og alle andre, som har været i klubben i mange år, har jeg ikke noget problem med at se skifte til en konkurrent, medmindre de selvfølglig har udtalt, at de aldrig vil spille i andre danske klubber end OB eller lignende.

                                At jeg så slet ikke ville kunne forstå det fra OB's perspektiv, er en anden sag.
                                Men intet får mig til at hade Falk, medmindre han virkelig udvikler sig til et usympatisk svin, og det sker ikke.

                                Comment

                                Working...
                                X