Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    hvor ville jeg gerne se OB være tidligt ude i et transfer vindue for en gangs skyld. kan lige se fck allerede har signet med deres nr 2 og en tredje er rygtet dertil. Ved godt klubberne på ingen måde kan sammenlignes, men ville sgu være rart at der var en nogenlunde komplet trup et par uger inden sæson start.
    den tredje er så plads http://www.bold.dk/nyt/FCK-koeber-Steve-De-Ridder Det er på sin vis godt nyt: han har spillet en del på højre kant - gør Falk-sikfte en del mindre sandsynligt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      den tredje er så plads http://www.bold.dk/nyt/FCK-koeber-Steve-De-Ridder Det er på sin vis godt nyt: han har spillet en del på højre kant - gør Falk-sikfte en del mindre sandsynligt
      Ja, nu har de tre deciderede kantspillere i truppen, og med Gisla er det to til højrekanten. Jeg tror ikke på FCK bruger penge på Falk, hvis han ikke skal i start-11eren. Og De Ridder havde to½ år tilbage af sin kontrakt, og har spillet en stor sæson i Utrecht, så han har ikke været billig.

      Surt for os at de forstærker sig, men hellere det, end at de henter Falk.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        den tredje er så plads http://www.bold.dk/nyt/FCK-koeber-Steve-De-Ridder Det er på sin vis godt nyt: han har spillet en del på højre kant - gør Falk-sikfte en del mindre sandsynligt
        er De-Ridder den trejde? mente han var den anden - stephan andersen den første og så en svensk forsvarspiller som en mulig nr 3.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Ja, nu har de tre deciderede kantspillere i truppen, og med Gisla er det to til højrekanten. Jeg tror ikke på FCK bruger penge på Falk, hvis han ikke skal i start-11eren. Og De Ridder havde to½ år tilbage af sin kontrakt, og har spillet en stor sæson i Utrecht, så han har ikke været billig.

          Surt for os at de forstærker sig, men hellere det, end at de henter Falk.
          jeg vil sige det er ret ligegyldigt for os at de forstærker sig.....vi kommer ikke til at spille med i den ende af tabellen alligevel.....desværre, men som du siger positivt at falken i fck må blive mindre og mindre sandsynligt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            er De-Ridder den trejde? mente han var den anden - stephan andersen den første og så en svensk forsvarspiller som en mulig nr 3.
            Høgli kommer også, omend han blev offentliggjort allerede i vinters.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              jeg vil sige det er ret ligegyldigt for os at de forstærker sig.....vi kommer ikke til at spille med i den ende af tabellen alligevel.....desværre, men som du siger positivt at falken i fck må blive mindre og mindre sandsynligt
              Jeg mener ikke bare "os" som i OB, men "os" som i alle de andre hold og fans i ligaen.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                er De-Ridder den trejde? mente han var den anden - stephan andersen den første og så en svensk forsvarspiller som en mulig nr 3.
                Mussis 👍 ham argentineren de skrev med i vinters
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Mussis 👍 ham argentineren de skrev med i vinters
                  + Høgli

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Mussis  ham argentineren de skrev med i vinters
                    jo dem er jeg klar over....men det var nu, her og nu jeg mente ;)

                    Comment


                      I en samtale på Twitter spørger en om Lasse Nielsen fra FCV kunne være en mulighed for OB.

                      Tipsbladets Martin Davidsen svarer: Helt klart. Men tror dog udlandet er mere interessant for ham.

                      Læste en anden artikel om, at LN ikke tager konen og børnene med, hvis han tager til udlandet og at et udlandseventyr også gerne skulle give lidt ekstra penge.

                      Comment


                        Lasse Nielsen er 27 år og har spillet ÉN Superliga sæson i karrieren, for et oprykkerhold endda. Det er vel begrænset, hvor mange udenlandske klubber der står i kø for at signe ham, og give ham bedre tilbud end han kan få i DK.

                        Comment


                          FCK er ved at købe det danske mesterskab 2015

                          Vi kommer ikke til at spille med om guldet næste sæson alligevel, så jeg ser heller ikke så sort på at FCK opruster som de gør. Jeg er optimist og tror på top-4/5 næste sæson

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg mener ikke bare "os" som i OB, men "os" som i alle de andre hold og fans i ligaen.
                            se det er en anden sag

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                              <--- gennemsnitlig indbygger i Hjallese som ville kunne genkende ham! Som nytilflytter til hjallese vil jeg kunne lave statisk materiale som vil påvise at ca. 25% af indbyggerne i hjallese ville kunne genkende ham!

                              Noget andet er at jeg faktisk meget gerne så TD i OB efter sommeren - vi kommer under alle omstændigheder til at mangle noget fysisk og noget højde, hans kvaliteter som målscorer ville jeg ikke brokke mig over.
                              Jeg ser ham også meget gerne, som situationen er i OB i disse tider. For tre år siden var han ikke en jeg ville mene er god nok til OB. Og det siger jeg selvom han scorede dobbelt så mange mål som vores topscorer i den afsluttede sæson.

                              Men OB er fattige og har et ganske middelmådigt hold, så en mand der måske kan smækket 12-15 kasser ind vil være rigtig god for os. Også selvom han i mine øjne ikke er en specielt god fodboldspiller - men det var Erik Bo jo heller ikke.

                              Comment


                                Er der slet ingen rygter?

                                Jeg fik at vide for en uge siden, at OB på det tidspunkt allerede havde skrevet under med Anders Kure. Jeg var faktisk overbevist om, at det var rigtigt, men siden der ikke er meldt noget ud, så går jeg ud fra, at det var en and.

                                Jeg synes TB lyder meget selvsikker, når han snakker om mulige forstærkninger til forsvaret. Man får jo nærmest mistanke om, at der må være en aftale på vej - eller er det bare mig, der overfortolker? Er der ikke nogen der ved noget - og som vil dele:)

                                Comment

                                Working...
                                X