Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
    Altså han har kontraktudløb i Juventus, så kun en permanent løsning kan komme på tale...
    derfor forstår jeg heller ikke hvad der ligger i den frikøbsklavsul. Det må være en forkøbsret??
    Er nu pænt sikker at han har kontrakt 1 år mere med Juventus

    Comment


      Nu ved jeg ikke om der har fundet et møde sted i Odense for repræsentanter for klubberne generelt men Claus steinlein er spottet af undertegnet idag på parkeringspladsen ved stadion. Hvad han så skulle i Odense kan man kun gisne om

      Comment


        Christian Sivebæk..? (højreback/kant)
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Er nu pænt sikker at han har kontrakt 1 år mere med Juventus
          Du har ret!! My Bad... Men kan stadig ikke forestille mig at Juventus leje ud så.... Det får de vel ikke meget ud af.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Christian Sivebæk..? (højreback/kant)
            ville tro han kiggede mod udlandet hvis han skulle nogen steder hen - spillede han ikke fast i den forgangne sæson?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              jo start 11 ser ok ud så længe der ikke bliver solgt. Men truppen ser hurtigt tynd ud og håber ikke vi går til den nye sæson uden at der er hentet ind til truppen. At der kan komme handler sidst i vinduet giver sig selv - men at starte den nye sæson op med truppen som den ser ud nu mener jeg vil være uansvarligt. 11 markspillere fra sidste sæson - plus 5 nye, 4 unge fra egne rækker der skal op og lære at spille i suppen.
              Mon ikke også at vi ser lidt inden hvis den eller de rigtige dukker op. Vi har jo mistet ca 9 spillere i 2014..
              Hvis vi ikke sælger før August og vi ikke får nogen skader syntes jeg nu vores 13-15 bedste spillere nok skal klare sig i de første 6-7 kampe..

              men som sagt. Det er en afvejning. Jeg vil da også vildt gerne have alt på plads ind og ud før 1. Kamp men det er ikke realistisk desværre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af robinho Se indlæg
                Nu ved jeg ikke om der har fundet et møde sted i Odense for repræsentanter for klubberne generelt men Claus steinlein er spottet af undertegnet idag på parkeringspladsen ved stadion. Hvad han så skulle i Odense kan man kun gisne om
                De vil have refunderet pengene fra Borring handlen hører jeg

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  ville tro han kiggede mod udlandet hvis han skulle nogen steder hen - spillede han ikke fast i den forgangne sæson?
                  Jeg kan ikke se, hvilke udenlandske klubber der skulle være interesseret i ham. Manden har uden tvivl talent og et højt topniveau, men han har været alt alt for meget skadet. På en billig og kortsigtet aftale kunne han være interessant at få ind, for at se om vi kan få noget kontinuerligt ud af ham. Tvivler i hvert fald på, vi vil få den store konkurrence.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
                    Du har ret!! My Bad... Men kan stadig ikke forestille mig at Juventus leje ud så.... Det får de vel ikke meget ud af.
                    Enig. Mon ikke at OB vil genforhandle prisen på ham da han ikke lige frem har øget sin værdi i OB.
                    Kan nok ikke ske noget ved at prøve og mon ikke at vi stadig har forkøbsret i en måneds tid endnu

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Jeg kan ikke se, hvilke udenlandske klubber der skulle være interesseret i ham. Manden har uden tvivl talent og et højt topniveau, men han har været alt alt for meget skadet. På en billig og kortsigtet aftale kunne han være interessant at få ind, for at se om vi kan få noget kontinuerligt ud af ham. Tvivler i hvert fald på, vi vil få den store konkurrence.
                      Enig. Måske en midterklub i norge. Men tvivler også.
                      Jeg siger nej tak til ham

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det er jo altid en afvejning man tager som Sportschef i en klub uden mange penge at handle for. Hvis ingen af vores spillere er solgt inden august kan vi da stille en udemærket 11'er stadigvæk

                        Toppel
                        MD DH KL AS
                        RF AB JS EL
                        MS
                        BK
                        Der er helt sikkert flere salg inden da (ved intet).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Mon ikke også at vi ser lidt inden hvis den eller de rigtige dukker op. Vi har jo mistet ca 9 spillere i 2014..
                          Hvis vi ikke sælger før August og vi ikke får nogen skader syntes jeg nu vores 13-15 bedste spillere nok skal klare sig i de første 6-7 kampe..

                          men som sagt. Det er en afvejning. Jeg vil da også vildt gerne have alt på plads ind og ud før 1. Kamp men det er ikke realistisk desværre
                          det tror jeg du har helt ret i.....men det med at have truppen endeligt på plads inden sæson start har jeg snart givet op på - men mener vi skal have et par tilgange ind; en angriber og en forsvarer inden vi starter - så må Jesper ellers sidde med is i maven resten af vinduet og se hvilke muligheder der præsentere sig.
                          Men pt består vores forsvar af KL, Høegh, Ari og Diarra samt EMP. Angrebet Kadrii og en ufarlig Bodul - her har vi så en del offensive midtbane folk der kan vikariere men det det holder jo næppe hellere i længden.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Der er helt sikkert flere salg inden da (ved intet).
                            Muligt. Men tvivler altså på det store før efter VM. Tror da bestemt også at der ryger en 2-3 stykker af vores offensive kræfter...
                            men det kan lige så godt ske i August

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              ville tro han kiggede mod udlandet hvis han skulle nogen steder hen - spillede han ikke fast i den forgangne sæson?
                              Jo måske - men i Vejle. Vil mene han skal vise bare en smule stabilt, højt niveau i suppen før han kan kigge på udlandet - og det har han stadig til gode at vise mig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                det tror jeg du har helt ret i.....men det med at have truppen endeligt på plads inden sæson start har jeg snart givet op på - men mener vi skal have et par tilgange ind; en angriber og en forsvarer inden vi starter - så må Jesper ellers sidde med is i maven resten af vinduet og se hvilke muligheder der præsentere sig.
                                Men pt består vores forsvar af KL, Høegh, Ari og Diarra samt EMP. Angrebet Kadrii og en ufarlig Bodul - her har vi så en del offensive midtbane folk der kan vikariere men det det holder jo næppe hellere i længden.
                                Enig. en forsvarer ville være dejligt at have på plads inden..
                                mht angrebet er jeg ikke så bekymret så længe vi ikke har solgt nogen.
                                Hvis Kadrii er klar og ikke har flere eftervirkninger efter korsbåndsskaden kan han sagtens klare angrebet sammen med Falk og Bodul i nogle kampe uden der sker det store ved det.. Men ville da ikke klage hvis en Dalgaard eller lign står i Ådalen ved første træningsdag

                                Comment

                                Working...
                                X