Oprindeligt indsendt af Donjuan
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægDvs., at "rygtet" altså er voldsomt utroværdigt...
Ta´ dig sammen og spis din Havregrød op!
DonJuan
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlægBenediktson ikke alle er så troværdige som dig ``Griner Højlydt`` nogen er faktisk blevet medlem af dette site for at komme med rygter og ikke som dig og en håndfuld andre i ved godt hvem i er, kun blevet medlem for at genere og skabe dårlig stemning.
Ta´ dig sammen og spis din Havregrød op!
DonJuan
Det eneste, du bidrager med på dette forum er disse "rygter". Det eneste sted, hvor jeg forholder mig kritisk over for enkelte brugere, er i forbindelse med rygtetråde. For hvis der er noget, der har vist sig at skabe dårlig stemning på forum, er det opdigtede rygter, og dem har der været alt for mange af. Så undskyld mig, hvis det støder dig, men helt ærligt så minder din reaktion meget om noget, vi har set før... Dermed ikke sagt, at du er Svinet, han figurerer jo under et andet navn herinde, men det er da lidt underligt, at du taler om at skabe dårlig stemning og mener, at jeg kun har en profil for at genere. Det tror jeg ærlig talt ikke, der er andre, der er enig med dig i. Eller jo, måske ham der RMN...
EDIT: Jeg har også selv luftet Kevin Mensah herinde, og det virker jo logisk, hvis vi sælger en af de tre. Ligesom Casper Sloth fx gør. Men der jo intet, der antyder, at det for dig er andet end gætværk. Lidt ligesom Bo H som nu af mere pålidelige rygter sendes til FCV. Eller RMN som for lææænge skrev, at AMC allerede havde forlænget.
Og det kan da godt være, at AMC forlænger, eller vi henter Mensah, men skulle vi ikke bare være ærlige overfor hinanden og så sige, at du håber/tror, vi henter Mensah? Eller rettere, at din kilde gør?Last edited by Benediktson; 13-05-2014, 20:36.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægSkabe dårlig stemning?
Det eneste, du bidrager med på dette forum er disse "rygter". Det eneste sted, hvor jeg forholder mig kritisk over for enkelte brugere, er i forbindelse med rygtetråde. For hvis der er noget, der har vist sig at skabe dårlig stemning på forum, er det opdigtede rygter, og dem har der været alt for mange af. Så undskyld mig, hvis det støder dig, men helt ærligt så minder din reaktion meget om noget, vi har set før... Dermed ikke sagt, at du er Svinet, han figurerer jo under et andet navn herinde, men det er da lidt underligt, at du taler om at skabe dårlig stemning og mener, at jeg kun har en profil for at genere. Det tror jeg ærlig talt ikke, der er andre, der er enig med dig i. Eller jo, måske ham der RMN...
EDIT: Jeg har også selv luftet Kevin Mensah herinde, og det virker jo logisk, hvis vi sælger en af de tre. Ligesom Casper Sloth fx gør. Men der jo intet, der antyder, at det for dig er andet end gætværk. Lidt ligesom Bo H som nu af mere pålidelige rygter sendes til FCV. Eller RMN som for lææænge skrev, at AMC allerede havde forlænget.
Og det kan da godt være, at AMC forlænger, eller vi henter Mensah, men skulle vi ikke bare være ærlige overfor hinanden og så sige, at du håber/tror, vi henter Mensah? Eller rettere, at din kilde gør?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægSkabe dårlig stemning?
Og det kan da godt være, at AMC forlænger, eller vi henter Mensah, men skulle vi ikke bare være ærlige overfor hinanden og så sige, at du håber/tror, vi henter Mensah? Eller rettere, at din kilde gør?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlægDet virker på mange indlæg, lidt som om at vi har glemt, at vi er en sub-bund klub uden nævneværdig økonomisk råderum, og derfor nok må indstille os på at de spillertyper folk higer efter, nok vælger EFB-Aab-BIF-FCN, klubber der udover penge også har et navn..Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg"sub-bund" det er et fantastisk ord Personligt tror jeg ikke der er ret mange herinde der glemmer de seneste års 10. pladser og de kæmpe underskud OS&E er kommet ud med. Det forekommer mig ikke at spillere som Kure, Mensah og Dalgård er ønsketænkning for os herinde. Ingen af de nævnte gentlemen er fremtidens Xavi'er og Suarez'er. Antallet af unge fra egne rækker har næppe været større nu end det har været de seneste 15-20 år. "Det nye OB" er sandelig blevet effektueret og vores egne talenter skal nu have nogen de kan læne sig op af, og her er arbejdsmænd som Kure og Dalgård næppe at sætte barren for højt, hvis vi bare vil bevare status quo.
Her kan vi vel godt tale lidt om, hvad der kom først: Hønen eller ægget?
Jeg mener: Er det fordi, at ungdomsafdelingen fodrer prof. afd. med super gode talenter, og der bare er voldsomt mange af dem i de her par år, eller er det af nød, fordi klubben fattes penge, og derfor er nødt til at prøve at se, om der skulle være et talent ekstra, der måske kunne slå igennem?
Comment
-
http://www.bold.dk/nyt/Kure-kigger-paa-udlandet
Kommenterer direkte på OB-rygtet: leder efter noget i udlandet. Men det gjorde Spelmann også, så vi får se. Umiddelbart ikke en spiller, der får mig til at juble, men som andre er inde på, så kan vi ikke være kræsne pt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæghttp://www.bold.dk/nyt/Kure-kigger-paa-udlandet
Kommenterer direkte på OB-rygtet: leder efter noget i udlandet. Men det gjorde Spelmann også, så vi får se. Umiddelbart ikke en spiller, der får mig til at juble, men som andre er inde på, så kan vi ikke være kræsne pt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlægSå er vi på den igen. Don Juan huserede sjovt nok også sammen med Svinet, inden vi fik sendt Svinet tilbage til svinestien...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægEn kommentar til "antallet af unge fra egne rækker har næppe været større nu end det har været de seneste 15-20 år"...
Her kan vi vel godt tale lidt om, hvad der kom først: Hønen eller ægget?
Jeg mener: Er det fordi, at ungdomsafdelingen fodrer prof. afd. med super gode talenter, og der bare er voldsomt mange af dem i de her par år, eller er det af nød, fordi klubben fattes penge, og derfor er nødt til at prøve at se, om der skulle være et talent ekstra, der måske kunne slå igennem?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg er heller ikke et sekund i tvivl, Svinet huserer her stadig, og han rammer stadig intet rigtig...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlægDet lugter af Svinet, der har for meget fritid. Der er stort set ingen rygter efter Jesper Hansen har erstattet den anden Hansen. Don Juan var en af Svinets mange profiler herinde...Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
Comment