Oprindeligt indsendt af JMJ
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægHar ikke et problem med hvis vi henter en ung spiller som ham ind for at se om han kan følge med på det her niveau. Men han må bare ikke være "den" angriber JH har sagt man er efter. Det kan jeg dog heller ikke forestille mig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæghttp://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ivisionsbomber
Så fik vi sat navn på - det er som forventet Martin Lund der er tale om.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Træningen er i gang, superligaen lurer lige om hjørnet. Så skulle vi ikke se at få start elleve på plads, således at de nye spillere kan deltage i så mange træningspas som muligt. Inden vi begynder at entrere med en 3. eller 4. angriber. Hvor er ambitionerne ?OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægHar ikke et problem med hvis vi henter en ung spiller som ham ind for at se om han kan følge med på det her niveau. Men han må bare ikke være "den" angriber JH har sagt man er efter. Det kan jeg dog heller ikke forestille mig.
Martin Lund, samt en A+ angriber og JBL, så er jeg egentlig fint tilfreds med sommerens transfervindue. Dette med forventning om, at vi sælger EL eller Falk
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægTræningen er i gang, superligaen lurer lige om hjørnet. Så skulle vi ikke se at få start elleve på plads, således at de nye spillere kan deltage i så mange træningspas som muligt. Inden vi begynder at entrere med en 3. eller 4. angriber. Hvor er ambitionerne ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægForhåbentlig er det som udviklings spiller, med en kort kontrakt for at se han kan følge med på suppeniveau. Igen lidt ala Djeppe.
Martin Lund, samt en A+ angriber og JBL, så er jeg egentlig fint tilfreds med sommerens transfervindue. Dette med forventning om, at vi sælger EL eller Falk
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKunne jeg også godt acceptere. Håber vi sælger EL og får de 7,5 mill i kassen. Men så burde han også erstattes med en anden god spiller til venstre kanten
I forvejen har vi tre kantspillere, som alle tre er inde omkring A-landsholdt. Bliver der solgt én, så har vi stadig to. Dertil har vi spændende unge talenter i AT og LJ, samt en Greve, MS, Desler og Kryger.
Comment
-
Da det går pænt sløvt med køb af angriber forventer jeg at Falk spiller angriber så LJ sætter sig nok på HK
og at de navne du nævner der skal afløse EL på venstrekant er lige så uambitiøst som Kryger på back..
Det er vel kun Anders Thomsen der rigtig har spillet VK. men dette er altså en ung gut på en halvtidskontrakt. Han skal være afløser og indskifter næste år og ikke starter. Både for hans skyld og for OB's.
Comment
-
Martin Lund vil være en fin erstatning for jeppe H. Han må sgu være sulten efter at vise han er god nok tiæ superligaen. Nu ved jeg det ikke med sikkerhed, men mon ikke han skiftede til Næsby, fordi OB ikke fandt ham moden til det tidligere.
Samtidigt husker jeg ham omtalt som værebde et stort talent, da han spillede ungdomsfodbold, af folk der følger dem tæt herinde, så det vil da være spændende at se om han kan få det indfriet
Comment
Comment