Oprindeligt indsendt af guldtilob
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg25 timer tilbage. Jeg kalder den. Der byder sig en gylden mulighed i morgen. Vi er blevet tilbudt en spiller som vi næsten ikke har råd til at sige nej til. Men har vi råd til at sige ja? Forventer en gyser i morgen.
spændende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægArghh fuck. Nu skal jeg sidde og tjekke bold sider hele dagen i morgen..
spændende
Er der i øvrigt, ud over EB, steder der sender TV/radio fra vinduets sidste dag..?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEr glad for det er en Fredag det rammer... Tidligt fri, og skal ikke tidligt i seng...
Er der i øvrigt, ud over EB, steder der sender TV/radio fra vinduets sidste dag..?
Mon ikke der er andre der også gør det... Men EB kan også gøre det..
elsker sidste dag i transfervinduet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg25 timer tilbage. Jeg kalder den. Der byder sig en gylden mulighed i morgen. Vi er blevet tilbudt en spiller som vi næsten ikke har råd til at sige nej til. Men har vi råd til at sige ja? Forventer en gyser i morgen.
PS. Det er naturligvis ren gætværk jeg er ude i her, men eksempelvis en fyr som Gilberto Macena kender Jesper Hansen jo fra Horsens og det kunne jo godt være han kan lokkes tilbage til Europa.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægMåske en pludselig mulighed for en angriber som ønsker at vende "hjem" (Utaka Gilberto Macena, Mads Junker, Lukas Andersen eller lign.) eller måske en mulighed for opgradering af målmandsposten ( Stephan Andersen eller Lindegaard på leje).
PS. Det er naturligvis ren gætværk jeg er ude i her, men eksempelvis en fyr som Gilberto Macena kender Jesper Hansen jo fra Horsens og det kunne jo godt være han kan lokkes tilbage til Europa.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægMåske en pludselig mulighed for en angriber som ønsker at vende "hjem" (Utaka Gilberto Macena, Mads Junker, Lukas Andersen eller lign.) eller måske en mulighed for opgradering af målmandsposten ( Stephan Andersen eller Lindegaard på leje).
ja der røg stephan andersen fra den liste ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
kender ikke status på de 3 andre, men stort nej tak til junker
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæglige den var også nok urealistisk.. Det er Lindegaard og Lucas Andersen også..
kender ikke status på de 3 andre, men stort nej tak til junker
Comment
-
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ber-og-antipas
Comment
-
http://www.transfermarkt.de/en/gilbe...ler_41022.html
Havde ellers håbet at komme tilbage til Europa .
http://hsfo.dk/article/20140107/ARTIKLER/140109707
Men stadig uden for vores prisklasse..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment