Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vilde tal som TB gerne ville have haft til sin rådighed i dag

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Mjae, det er jo altid det store spørgsmål med OBs økonomi. Hvis man ser på driftsunderskud de seneste år og kapitaltilførsel sidste år, så lugter det klart af sparetider. Troels Bech nævner faktisk ofte også hensyn til økonomi. OS&E ligger næppe til at dreje nøglen om; men omvendt så har selskabet tabt så mange penge de seneste år, at det ikke er morsomt. Spørgsmålet i OB er nok ikke, om der er penge til løn næste måned; men mere hvor længe de tunge investorer gider dække tabene.
      Det kunne være interessant en gang at få et indblik i OBs økonomi gennem de senere år: jeg sidder med fornemmelsen af, at vores lønbudget en overgang for 3-4 år siden har været helt spændt op til lir (måske 80 mio+??), og at der er blevet skåret meget kraftigt bare det seneste 1½ år. Måske er vi endda allerede på 50-60% af niveauet for 3-4 år siden (eller endnu lavere?), men der kan naturligvis også være gamle regninger og kontrakter, der gør den proces langsommere. Det får jeg nok aldrig bekræftet/afkræftet officielt, og fair nok for det. Men hvis de tal/fornemmelser er bare i nærheden af sandheden, så er det noget af en rutchetur: så virker Jesper Hansen måske endnu mere som den rette mand til at lave den blødest mulige mavelanding.
      hvor meget lønbudgettet er skåret for vi nok aldrig at vide - men tror du har helt ret i at det er markant. DD, Mendy, Utaka, Fall bare et par af de herre der helt sikkert har hævet en pæn hyre. Tilabge er der vel Skoubo og ruud - begge med kontraktudløb til sommer, Vadocz - men han er også snart fortid og så måske amc og jc også hiver et stort beløb hjem - amc har også udløb til sommer - så der er helt sikkert ved at være ryddet godt op i det.
      - så skal der bygges ordenligt op, ikke råd til flere fuck ups

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        hvor meget lønbudgettet er skåret for vi nok aldrig at vide - men tror du har helt ret i at det er markant. DD, Mendy, Utaka, Fall bare et par af de herre der helt sikkert har hævet en pæn hyre. Tilabge er der vel Skoubo og ruud - begge med kontraktudløb til sommer, Vadocz - men han er også snart fortid og så måske amc og jc også hiver et stort beløb hjem - amc har også udløb til sommer - så der er helt sikkert ved at være ryddet godt op i det.
        - så skal der bygges ordenligt op, ikke råd til flere fuck ups
        Fik AMC ikke forlænget med 1 år for nylig? Altså mens lønfesten var stoppet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
          Fik AMC ikke forlænget med 1 år for nylig? Altså mens lønfesten var stoppet.
          njar....det var vel så i sommers - han har da udløb igen nu til sommer, så jo det er en ny kontrakt han kører på - så den er sikkert reguleret efter det nye niveau

          Comment


            Så må vi ikke glemme at der løber 75.000 om måneden rundt på u-holdet, til ingen verdens nytte... Er én af dem jeg forestiller får revet kontrakten over i morgen engang...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Så må vi ikke glemme at der løber 75.000 om måneden rundt på u-holdet, til ingen verdens nytte... Er én af dem jeg forestiller får revet kontrakten over i morgen engang...
              I udgangspunktet er CNK jo berettiget til at de 75.000 mdl. kontrakttiden ud så bliver den ophævet skal han jo kompenseres.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Så må vi ikke glemme at der løber 75.000 om måneden rundt på u-holdet, til ingen verdens nytte... Er én af dem jeg forestiller får revet kontrakten over i morgen engang...
                Jeg drømmer om det. Men tror ikke at vi slipper så let

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg drømmer om det. Men tror ikke at vi slipper så let
                  tvivler jeg også på vi gør....men selv hvis vi skulle betale eks. et års løn så vil det være billigt sluppet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    I udgangspunktet er CNK jo berettiget til at de 75.000 mdl. kontrakttiden ud så bliver den ophævet skal han jo kompenseres.
                    N'Koum får ikke 75 om måneden, han får lidt over halvdelen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      N'Koum får ikke 75 om måneden, han får lidt over halvdelen.
                      Uanset hvad han får skal han kompenseres..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        N'Koum får ikke 75 om måneden, han får lidt over halvdelen.
                        Den tidligere sportsdirektør har udtalt sig anderledes.
                        hvorfor skulle vi tro mere på dig end på ham?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Uanset hvad han får skal han kompenseres..

                          Så må de gøre det. Han skal bare væk

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            N'Koum får ikke 75 om måneden, han får lidt over halvdelen.
                            positivt hvis det er rigtigt...der har bare floreret mange rygter der indikerede han havde en løn på en 70-80K....men håber da du har ret

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              positivt hvis det er rigtigt...der har bare floreret mange rygter der indikerede han havde en løn på en 70-80K....men håber da du har ret
                              Rygtet startede ved poul hansen himself så vidt jeg husker

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                positivt hvis det er rigtigt...der har bare floreret mange rygter der indikerede han havde en løn på en 70-80K....men håber da du har ret
                                Jeg har hørt at det er 60K/md

                                Comment

                                Working...
                                X