Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Ham har jeg kaldt i et par år nu... Men han er ikke rigtig slet igennem efter han kom til udlandet...
    http://mobil.bold.dk/#/nyt/Officielt-Stoor-til-Viborg
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Nej det har ret tydeligt været meldt ud længe nu, at der ikke kommer nye spillere til OB i dette vindue, tværtimod er vi for mange. Forstå ikke dem som i rygtetråden sukker efter nye spillere, for det sker ikke før tidligst til sommer med den dårlige økonomi.
      derfor har vi vel lov at drømme her midt i den kedelige vintertid.
      og ærlig talt så kan det godt være truppen er for stor - men der er sgu stadig en del mangler, og eftersom vi er en del af en stor gruppe der kommer til at kæmpe om at undgå nedrykning sammenholdt med at de fleste hold omkring os forstærker sig så er det vel ikke så underligt.
      - desuden syntes jeg det er et underligt argument - for hvad ændre sig lige til sommer? er vores økonomi blevet bedre der? nope....og så står vi igen og skal skifte i omegnen af et halvt hold - som så kan bruge hele efteråret til at blive sammenspillet....

      - jeg så bare gerne man begyndte med et par af de udskiftninger man ved der må komme - 1-2 mand der så kan spilles ind over foråret og være fuld ud integreret til efter sommer (fx en ny højreback når nu vi ved ruud smutter)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        derfor har vi vel lov at drømme her midt i den kedelige vintertid.
        og ærlig talt så kan det godt være truppen er for stor - men der er sgu stadig en del mangler, og eftersom vi er en del af en stor gruppe der kommer til at kæmpe om at undgå nedrykning sammenholdt med at de fleste hold omkring os forstærker sig så er det vel ikke så underligt.
        - desuden syntes jeg det er et underligt argument - for hvad ændre sig lige til sommer? er vores økonomi blevet bedre der? nope....og så står vi igen og skal skifte i omegnen af et halvt hold - som så kan bruge hele efteråret til at blive sammenspillet....

        - jeg så bare gerne man begyndte med et par af de udskiftninger man ved der må komme - 1-2 mand der så kan spilles ind over foråret og være fuld ud integreret til efter sommer (fx en ny højreback når nu vi ved ruud smutter)
        jo jo men det der du ønsker det kræver jo man er på forkant!!....det bruger vi altså ikke i OB.....
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          jo jo men det der du ønsker det kræver jo man er på forkant!!....det bruger vi altså ikke i OB.....
          Og har økonomien til at være mere end dobbeltbesat på en specifik plads

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            derfor har vi vel lov at drømme her midt i den kedelige vintertid.
            og ærlig talt så kan det godt være truppen er for stor - men der er sgu stadig en del mangler, og eftersom vi er en del af en stor gruppe der kommer til at kæmpe om at undgå nedrykning sammenholdt med at de fleste hold omkring os forstærker sig så er det vel ikke så underligt.
            - desuden syntes jeg det er et underligt argument - for hvad ændre sig lige til sommer? er vores økonomi blevet bedre der? nope....og så står vi igen og skal skifte i omegnen af et halvt hold - som så kan bruge hele efteråret til at blive sammenspillet....

            - jeg så bare gerne man begyndte med et par af de udskiftninger man ved der må komme - 1-2 mand der så kan spilles ind over foråret og være fuld ud integreret til efter sommer (fx en ny højreback når nu vi ved ruud smutter)
            Til sommer ændrer økonomien sig da i høj grad. Vi slipper af med i hvert fald Vadócz og Ruud, som begge trækker en høj løn, samt sandsynligvis AMC og Skoubo hvor især sidstnævnte tjener fedt - ca. 4 mio. om året. Det frigør altså en del budget-penge.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Til sommer ændrer økonomien sig da i høj grad. Vi slipper af med i hvert fald Vadócz og Ruud, som begge trækker en høj løn, samt sandsynligvis AMC og Skoubo hvor især sidstnævnte tjener fedt - ca. 4 mio. om året. Det frigør altså en del budget-penge.
              argh i høj grad er måske en kende overdrevet - men point taken; der vil blive mere rum i lønbudgettet.

              - men derfor så jeg nu stadig gerne man var lidt mere på forkant i stedet for konstant at halse efter....men der er selvfølgelig stadig en del der skal rydes op i fra de sidste par års miskmask. Og er pengene der ikke i kassen til forstærkninger så er den jo selvf. heller ikke længere, og der skal jo også føres en fornuftig og ansvarlig økonomi ( osv osv og alt det der kedelige ;) )

              - men det kan være dyrt at være fattig - lad os bare håbe det ikke bliver for dyrt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Til sommer ændrer økonomien sig da i høj grad. Vi slipper af med i hvert fald Vadócz og Ruud, som begge trækker en høj løn, samt sandsynligvis AMC og Skoubo hvor især sidstnævnte tjener fedt - ca. 4 mio. om året. Det frigør altså en del budget-penge.
                Smid JC og Bodul oven i det, så er det vel 10 mill tilsammen

                Comment


                  Jeg er efter hånden blevet ret sikker på at Jesper Hansen er den helt rette man for OB. Efter mange år i branchen er han ikke en som henter spillere med hoved under armen. Nu skal vi bare ha styr på at Troels ikke skal kigge på spillere ( løffe, cedrick )
                  De spillere vi har fået ind under JH er jo ikke mega stjerner men, Spelmann og Ari er kommet til som faste spillere til start 11.
                  Cob ja ham har man jo bare overtaget fra FCN så kan man jo finde ud af om han er bedre en schoop. Azer og Lucas er unge spillere med gode muligheder for at blive profiler på vores hold. Også leje af de 3 spillere JBL, dd og mos. Mos har lavet 6? Basser i efteråret det er vel mere end hvad bodul ville ha lavet med samme spilletid. DD mangler vi stadig at se noget til, måske det kommer i morgen? JBL er en ung spiller, som måske kunne få chancen på vb i foråret hvis man smider Ari ind på CM. Også er Razda rykket op men var det ikke før JH kom til. Mangler jeg nogle?

                  Jeg tror på at Jesper nok skal finde de spillere vi har brug for, uden at køre vores økonomi i sænk!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr.;5188[B
                    ]Jeg er efter hånden blevet ret sikker på at Jesper Hansen er den helt rette man for OB[/B]. Efter mange år i branchen er han ikke en som henter spillere med hoved under armen. Nu skal vi bare ha styr på at Troels ikke skal kigge på spillere ( løffe, cedrick )
                    De spillere vi har fået ind under JH er jo ikke mega stjerner men, Spelmann og Ari er kommet til som faste spillere til start 11.
                    Cob ja ham har man jo bare overtaget fra FCN så kan man jo finde ud af om han er bedre en schoop. Azer og Lucas er unge spillere med gode muligheder for at blive profiler på vores hold. Også leje af de 3 spillere JBL, dd og mos. Mos har lavet 6? Basser i efteråret det er vel mere end hvad bodul ville ha lavet med samme spilletid. DD mangler vi stadig at se noget til, måske det kommer i morgen? JBL er en ung spiller, som måske kunne få chancen på vb i foråret hvis man smider Ari ind på CM. Også er Razda rykket op men var det ikke før JH kom til. Mangler jeg nogle?

                    Jeg tror på at Jesper nok skal finde de spillere vi har brug for, uden at køre vores økonomi i sænk!
                    what took you so long hvad angår Löffe så har han efter sigende været næsten gratis at have i truppen ( kalkuleret risiko ) og Cedric er mere end nogen andens PlabrePouls værk, og forbandelse der hviler over OB endnu.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      TB havde ham jo til prøve træning længe og kunne jo ha sagt. Nej han er fanme for ringe!

                      Comment


                        http://m.bt.dk/?article=28135871-Esb...spiller-af-FCK
                        Vel en spiller vi også kunne haft brugt. Nogen der har en pris?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          http://m.bt.dk/?article=28135871-Esb...spiller-af-FCK
                          Vel en spiller vi også kunne haft brugt. Nogen der har en pris?
                          og til en af de klubber vi skal slås med i foråret....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                            TB havde ham jo til prøve træning længe og kunne jo ha sagt. Nej han er fanme for ringe!
                            jeg tror ikke så meget at det var TB der havde ham til prøvetræning som det var PlabrePoul der havde nogen udeståender med div. agenter og endelig kan det nok ikke udelukkes at CNK faktisk vist et pænt højt niveau til træningen, men mest af alt tror jeg at TB bakkede sin chef op ud ad til idet jeg heller aldrig har hørt TB sige at CNK var for god til at lade smutte igen.
                            Summasumarum så tror jeg stadig at CNK er PlabrePouls "pay-off" til agenter for en fremskredet mistillid til en sportschef i en ambitiøs superligaklub
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Der skal ske noget drastisk nu. Er helt enig med PS. Leif Rasmussen i dagens FS.


                              Og nedrykning er med Emil ude og en træner der har svært ved at få spillere til at blomstre blevet en
                              reel mulighed. Vi er en af 4 der kan rykke ned.
                              PS. Kunne ikke se indlæg i trådvisning efter 3.dec.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Der skal ske noget drastisk nu. Er helt enig med PS. Leif Rasmussen i dagens FS.


                                Og nedrykning er med Emil ude og en træner der har svært ved at få spillere til at blomstre blevet en
                                reel mulighed. Vi er en af 4 der kan rykke ned.
                                PS. Kunne ikke se indlæg i trådvisning efter 3.dec.
                                Hvem af de fire der ligger under os, tæller du ikke med? Som jeg ser det, er nedrykning da en risiko, men det er ikke noget jeg for alvor frygter. Vi har som alvorlige nedrykningskandidater Viborg, Vestsjælland og Sønderjyske liggende under os. SDJ rykker med stor sandsynlighed ned. De har en elendig offensiv og fem point op til stregen. Viborg har virket mere og mere metaltrætte som sæsonen er skredet frem. AGF har heller ikke på nogen måde imponeret. Vi skal møde Viborg to gange i foråret og FCV en enkelt gang. Seks point i de tre kampe, og vi burde være rimeligt godt hjulpet. EFB er det eneste hold under os, som jeg ikke tror på som alvorlige nedrykningskandidater, alle de andre er som jeg ser det dårligere hold, og i større fare end os.

                                Hvilke "drastiske" tiltag forestiller du dig man skulle gennemføre?
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X