Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder
Hvor siger jeg han ikke gør? Jeg siger blot at vi ikke skal regne med det. Tro mig jeg vil gerne modbevises men så omfattende en skade har tidligere både bremset eller sat en stopper for spilleres udvikling - og det må vi være klar på. Og hvis han er væk i at halvt år så skal vi nok regne med lige så lang tid mindst, før han finder tilbage til sit strålende niveau.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
EgK:Kadrii er vi nødt til at tage ud af ligningen - jeg frygter om han nogensinde kommer tilbage til det niveau, han havde nået
Vi mister vel Ruud og Emil Larsen... Som spillere er de ikke nemme at erstatte for de penge vi får.
hvorfor skulle Kadrii ikke komme tilbage stærkere end nogensinde??
Leave a comment:
-
Kadrii er vi nødt til at tage ud af ligningen - jeg frygter om han nogensinde kommer tilbage til det niveau, han havde nået
Vi mister vel Ruud og Emil Larsen... Som spillere er de ikke nemme at erstatte for de penge vi får.
Leave a comment:
-
Når man fyrer scouts for at spare penge så tror jeg ikke at der bliver handlet ekstra. Tror ikke at der kommer tilgang uden afgang og så er det hvem vi kan sælge dyrt nok til at få en ny erstatning+?
Gentagelse af kontinuitet sker nok ikke uden grund.
Vi får Azer for Løffe og så Kadrii tilbage....
Kan håbe på et salg af Ruud med en ny erstatning på enten vb, hb eller dm hvor Ari og Diarra må tage de to andre pladser...
Leave a comment:
-
Alter Evil:auku: Det vi skal kigge på i kommende vindue er:
En stærk midter forsvar i midt 20 erne
En stærk HB i midt 20 erne
Og det er ikke for at nedgør mono, men han er aldså ikke ret gammel.
Leave a comment:
-
Guest repliedRe: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder
auku:Det vi skal kigge på i kommende vindue er:
Leave a comment:
-
Leander:MaxHH:Orskov:Hvad er det der gør at Zidan er et fjols? Han har alt andet lige klaret sig ganske godt i Tyskland, hvor man er ret strikse på disciplin.
I mine øjne vil han være en fremragende tilførsel, hvis han på nogen måde er realistisk.
Mvh
MaxHH (der dog ikke vil afvise at min søn teknisk set er opkaldt efter David Nielsen... da det var det første navn fra OB's daværende startopstilling som konen synes var acceptabelt... )
Leave a comment:
-
MaxHH:Orskov:Hvad er det der gør at Zidan er et fjols? Han har alt andet lige klaret sig ganske godt i Tyskland, hvor man er ret strikse på disciplin.
I mine øjne vil han være en fremragende tilførsel, hvis han på nogen måde er realistisk.
Mvh
MaxHH (der dog ikke vil afvise at min søn teknisk set er opkaldt efter David Nielsen... da det var det første navn fra OB's daværende startopstilling som konen synes var acceptabelt... )
Leave a comment:
-
Det vi skal kigge på i kommende vindue er:
Leave a comment:
-
Orskov:WhyNot?:Sidder lige og ser BIF-FCK.
De snakker om at Bolaños formegentlig skal finde en ny klub til vinter, da hans kontrakt udløber til sommer. Samtidig med det får han ikke nok spilletid lige nu i FCK, til at han kan komme i betragtning til en tur med hans landshold til VM til sommer.
Kunne han være en mulighed at hente tilbage til OB, specielt hvis/når vi sælger Emil?
Han ville koste alt for meget i forhold til hvad vi fik for pengene.
Leave a comment:
-
WhyNot?:Sidder lige og ser BIF-FCK.
De snakker om at Bolaños formegentlig skal finde en ny klub til vinter, da hans kontrakt udløber til sommer. Samtidig med det får han ikke nok spilletid lige nu i FCK, til at han kan komme i betragtning til en tur med hans landshold til VM til sommer.
Kunne han være en mulighed at hente tilbage til OB, specielt hvis/når vi sælger Emil?
Leave a comment:
-
Sidder lige og ser BIF-FCK.
Leave a comment:
-
Orskov:Hvad er det der gør at Zidan er et fjols? Han har alt andet lige klaret sig ganske godt i Tyskland, hvor man er ret strikse på disciplin.
Mvh
Leave a comment:
-
RMN:MaxHH:Kaspernon:http://www.bold.dk/nyt/Zidan-vil-gerne-hjem-til-Danmark
Mvh
MaxHH
Desuden ved vi jo alle, at Zidan ender i BIF.
Leave a comment:
-
MaxHH:Kaspernon:http://www.bold.dk/nyt/Zidan-vil-gerne-hjem-til-Danmark
Mvh
MaxHH
Desuden ved vi jo alle, at Zidan ender i BIF.
Leave a comment:
Leave a comment: