Såfremt der er en fornuftig økonomi i det, og han ikke har været voldsomt skadet på det seneste (hvilket jeg ikke mener han har?), så er jeg bestemt ikke afvisende... Det MÅ være en mere moden mand end ham der forlod suppen for lang tid siden, og 31 er trods alt ingen alder, hvis det er klasse man får ind...
Både AMC og Ruud har kontraktudløb til sommer, så vi kommer til at mangle. Hvis det går som jeg håber, så vi ikke forlænger med nogen af dem. Vi har brug for nyt blod..
Jeg skulle lige til at foreslå ham ifald Genk alligevel skulle give ham lov til at skifte. Han er forholdsvis ung, og har vel spillet en del i den bedste belgiske række. Det burde garantere en vis kvalitet. Med ham kunne vi smide Ari permanent op på midten og vi ville hverken mangle en ordentlig venstre back eller en defensiv midt.
Både AMC og Ruud har kontraktudløb til sommer, så vi kommer til at mangle. Hvis det går som jeg håber, så vi ikke forlænger med nogen af dem. Vi har brug for nyt blod..
Jeg skulle lige til at foreslå ham ifald Genk alligevel skulle give ham lov til at skifte. Han er forholdsvis ung, og har vel spillet en del i den bedste belgiske række. Det burde garantere en vis kvalitet. Med ham kunne vi smide Ari permanent op på midten og vi ville hverken mangle en ordentlig venstre back eller en defensiv midt.
Leave a comment:
Guest replied
Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder
Det ved jeg nu ikke. Kommer da i allerhøjeste grad an på hvem vi i så fald ville sælge. Kan da godt nævne en 4-5 stykker jeg ønsker hen hvor peberet gror.
Har det præcist lige sådan. Men måske tænker Troels på Emil. Det kunne jeg også være bekymret for.
det lyder jo ret sandsynligt....skulle da undre meget hvis klubberne står i kø for at købe bodul eller n'koum
Det ved jeg nu ikke. Kommer da i allerhøjeste grad an på hvem vi i så fald ville sælge. Kan da godt nævne en 4-5 stykker jeg ønsker hen hvor peberet gror.
Har det præcist lige sådan. Men måske tænker Troels på Emil. Det kunne jeg også være bekymret for.
Ellers mener jeg også Nikolai Høegh ville være en god mand at få ind til at stabilisere vores forsvar.
Det er tydeligvis stadig hele vores fundament og defensive centrale organisation der halter mest. En KLASSE 1. Keeper, en central forsvarsSTYRMAND. Og en Def. Central midtbane med klasse......og så et seriøst angreb tak ;-).... Fuck!
Leave a comment: