Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Aab 04.12.2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...laeggende-galt

    TV3 Sport eksperter stikker også til ledelsen
    Det da også på tide hvis medier osv begynder at stikke til ledelsen og ikke kun Michelsen. Ledelsen af klubben har sejlet i mange år. Og en ny træner vil stadig ikke hjælpe på problemerne. Vi har jo haft en del trænere siden LO blev fyret. Og uden det rigtig har fungeret = det er ledelsen i klubben der er problemet.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...laeggende-galt

    TV3 Sport eksperter stikker også til ledelsen
    Men overser det nyeste der er sket omkring klubben.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    En flok glade drenge:

    https://mobile.twitter.com/Odense_Bo...446431236?s=09

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Nåede kun 1. Halvleg igår og har så lige set 2. halvleg.
    Det er nok Spillemæssigt den flotteste kamp vi har spillet siden de tre første kampe. Som jeg ser det, så æder vi AaB fra taktikbrættet. Vi spiller pludselig langt mere aggressivt og står højere i banen end vi længe har gjort. Samtidig får vi amputeret Aab's presspil, ved simpelthen bare at smide bolden op på en okosun, som pludselig blev brugt som han skal bruges og kvitterede med en kanon flot kamp. Det frustredede helt sikkert AaB at vi på den måde bare spillede over hovederne på dem og så var de lige 10%" dårligere på bolden end jeg har set dem hidtil i sæsonen og så fik de slet ikke fat i noget.
    Vi får til gengæld langt om længe slået bolde i feltet ind til okosun og selvom han ikke scorer i dag, så er det bare medvirkende til at vi holder presset på dem og til sidst får forløsningen.
    Nu skal det så vise sig om den her form for fodbold er noget vi skal bygge videre på, eller det kun virker imod et AaB-hold, som står højt og efterlader rum, eller vi også kan få noget ud af det imod hold som står lavt og vi havde problemer med at skabe om chancer overfor imod bl.a. Randers oh SJE.

    Fedt var det dog i denne omgang at se den ild i øjnene vi havde igår. De. Troede jeg faktisk var begravet efter et par ekstremt sløje præstationer
    ​​​​

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    8,5 min lækkert sammendrag af kampen

    https://aabsport.dk/nyheder/2020/dec...rag-af-ob-aab/
    Rigtig lækkert .... så ikke så meget af 1. halvleg men så skidt så det da heller ikke ud ... det var ikke mange AaB chancer AaB TV kunne frem ...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...laeggende-galt

    TV3 Sport eksperter stikker også til ledelsen

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    8,5 min lækkert sammendrag af kampen

    https://aabsport.dk/nyheder/2020/dec...rag-af-ob-aab/

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Prøv at gense målet til 1-1. Hyllegård laver et krydsløb, som trækker Ross over mod bolden. Det skaber plads til vores islænding bag ved Ross. Det er et mønstereksempel på samarbejde mellem to angribere!!!

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    OB-Lyngby i Juni måned
    Føltes som meget længere! Men har de tikke været et generelt problem?

    Synes også at det er 100 år siden, at vi har scoret i kampens sidste 3-5 minutter. Synes aldrig vi får skabt noget til sidst af kvalitet - kan nogen huske det sidste mål i slutminutterne?

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Indtil første mål kom vi hele tiden til at spille på forsiden af deres massive forsvarskæde. Vi har ikke evnerne til at lukke det op. Vi spiller for langsomt. Frø og Sabbi, som i teorien kan den slags, spiller under niveau. Der er ingen spil på 3. mand. Derudover er indlæggende generelt for dårlige i går. Hverken Frø, Sabbi eller Jebali er fødte dybdeløbsspillere. De vil hellere drible sig igennem, være den spiller som stikker en anden spiller i dybden, eller indgå i en én to i noget små spil. Da vi får nogle fuldblodsangribere ind, som udfordrer i dybden og har speeden til det, sker der noget.
    Frø, Jebali og Sabi er for ens. Vi kan ikke spille med alle tre liggende fremme. Håber at JM kan se det på baggrund af gårdsdagens kamp!

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Hvor var det fedt at se OB presse AaB hele 2.halvleg. Og 3 gode indhop fre Lieder, Hyllegaard, og Gudjohnsen.
    Håber virkelig Jakob Michelsen ser hvad det giver at spille med en fuldblods angriber i stedet for 3 winger fremme.
    Jebali blev 100% bedre da han kom væk fra 9er positionen hvor han ikke passer ind.
    Okusun spiller sin bedste kamp fordi man bruger hans kompetencer rigtig.
    Jeg synes Jakob Michelsen har holdt fast i en opstilling der ikke har fungeret alt for længe. Sæt nu det hold rigtigt op næste gang tak.

    Leave a comment:


  • OensBK
    replied
    Tak OB, for en fantastisk kamp. Jeg missede første halvdel af første halveg pga. putning af barn, så min oplevelse af kampen baserer sig i høj grad på anden halvleg. Men hvilken halvleg! Det var ikke altid flot og poleret, men for dælen hvor vi sad på dem uden at holde igen. Fight, fysik og vilje. Lige dét jeg havde drømt om at se i denne kamp, hvor vi virkelig havde ryggen mod muren.

    Jeg var helt vild med, at vi især de sidste små tyve minutter bare sendte folk op at ligge på AaBs bagkæde, som skabte konstant uro for dem. Jeg mindes også, at Kasper Larsen med ti minutter igen lagde sig op i et par sekvenser, så vi havde endnu mere power at spille ind med oppe foran. En øvelse man ellers normalt ville vente til de allersidste minutter med. Jeg synes det viste en vilje og frigjorthed, vi ikke har set i rigtigt mange kampe. Et nederlag havde været katastrofalt, selv om jeg selv og mange andre forventede endnu en skuffelse. Men spillerne og træneren viste i dag, at de godt kan præstere under det pres. De fortsatte ufortrødent med at presse på.

    Det mindede mig om det gamle dage, når vi på den måde holdt AaB i et jerngreb og blev ved med at presse på indtil vi fik det resultat, vi skulle bruge. To flotte assists af Jebali, og to flotte afslutninger fra Sveinn og Hyllegaard. Stor fornøjelse at se os spille i går - stik imod forventninger.

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Alle øvrige spillede godtkendt/godt, men Ryan SKAL slå bedre indlæg NU.
    HELT enig, men efter at have set hele kampe igen (ja, lidt åndssvagt men corona og slt det der), må jeg sgu sige at Ryan er sindssygt solid defensivt og nøglen til at Lucas Andersen og AsB’s ellers stærke venstre side lukkes fuldstændigt ned. Bo Henriksen og Fyens ser altså meget lidt fodbold, når de ikke kan gennemskue den defensive indsats overfor AaB’s stærkeste kort.

    generelt er Okosun og defensiven en gigantisk fornøjelse i dag og det er virkelig fedt at se, hvor simpelt det kan gøres!

    jeg vil sindssygt gerne se meget mere til Islændingen - og gerne mindre til Sabbi!

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    En stor oplevelse. Med mit fem-årige barn med i lænestolen. Spillerne har haft godt af deres gruppesnak.
    Frøkjær skal på bænken NU. Okusun og Jebali skal være angrebets rygrad. Lieder imponerede mig den korte tid han huserede som venstre kant. Og Gudjohnsen - mama mia. Hylle afsluttede perfekt på den perfekte stikling fra Jebali som, igen, fik den korrekt fra Okasun.
    Alle øvrige spillede godtkendt/godt, men Ryan SKAL slå bedre indlæg NU.
    Frøkjær og Ryan spiller nu hverken godkendt eller godt. Forfærdelig kamp fra dem begge.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    En stor oplevelse. Med mit fem-årige barn med i lænestolen. Spillerne har haft godt af deres gruppesnak.
    Frøkjær skal på bænken NU. Okusun og Jebali skal være angrebets rygrad. Lieder imponerede mig den korte tid han huserede som venstre kant. Og Gudjohnsen - mama mia. Hylle afsluttede perfekt på den perfekte stikling fra Jebali som, igen, fik den korrekt fra Okasun.
    Alle øvrige spillede godtkendt/godt, men Ryan SKAL slå bedre indlæg NU.

    Leave a comment:

Working...
X