Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Aab 04.12.2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kielberg
    replied
    Det må endegyldigt være slut med at spille med en ikkeangriber på spids.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Enig med jer andre. Frø på bæk pr. omgående tak. Jebali til venstre. Sveinn på top. Sabbi har et par chancer endnu til højre, men han skal steppe op i næste kamp.
    Sabbi har været elendig længe. Synes også han har en dårlig attitude. Han skal på bænken.

    Leave a comment:


  • John Doe
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Enig med jer andre. Frø på bæk pr. omgående tak. Jebali til venstre. Sveinn på top. Sabbi har et par chancer endnu til højre, men han skal steppe op i næste kamp.
    Lige mine tanker

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
    Tak Jebali
    Og altså også en ret stor tak til vores islandske striker. Det er flot og køligt sparket ind. Ligeså med Hylle - hurtigheden er ekstrem.

    Hvis ikke ovenstående er vores forreste trio i næste kamp, så er JM taktisk blind.

    Sabbi og Frø trænger også til splinter i røven.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Det sgu da det jeg har sagt hele tiden. Han skulle bare væk fra den position. Spil nu med en angriber i front og lad jebali støbe kuglerne.
    Hmm, er det nu sandheden

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Enig med jer andre. Frø på bæk pr. omgående tak. Jebali til venstre. Sveinn på top. Sabbi har et par chancer endnu til højre, men han skal steppe op i næste kamp.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Det er jo problemet med JM. Han ser sig ofte blind på noget. Jebali har aldrig været spidsangriber, han har alle dage været offensiv kant. ALLE dage!

    Jebali - G - Hylle må starte næste gang.

    Frø må gerne gå på juleferie. Sabbi kan være en supersub

    Dejlig med en sejr! JD og Jebali må meget gerne holde formen ved lige

    Leave a comment:


  • jamborg
    replied
    Tak Jebali

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Endelig en sejr over et godt og med noget godt spil i perioder. Forhåbentligt tegn på klar bedring, men jeg er ikke overbevist.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Håber satme at Michelsen fremover bruger jebali. Som efter Gudjonsson kom ind. Jebali er meget bedre i den position.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Fantastisk Jebali. Eller hvad Kielberg
    Det sgu da det jeg har sagt hele tiden. Han skulle bare væk fra den position. Spil nu med en angriber i front og lad jebali støbe kuglerne.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Ja ham Jebali kan I ikke bruge til noget :D!
    Hvor er det vildt så ringe AAB har spillet, i 2. halvleg især, og så har I fået utroligt meget ud af at spille den op på en høj mand, i samarbejde med det ekstra niveau som Jebali har.

    Jeg havde spillet AAB og er overrasket over hvor ringe de var og hvor simpelt det har været med Okosun.

    Der er bare en 3-4 stykker der ikke kan se, at han ikke har støtte.
    Klart vores bedste top 6 kort, måske det eneste.

    Leave a comment:


  • LundOB
    replied
    Det er mig ubegribeligt at JM stiller op med Jebali som spidsangriber. Han er meget bedre med en anden 9'er omkring sig.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Ja ham Jebali kan I ikke bruge til noget :D!
    Hvor er det vildt så ringe AAB har spillet, i 2. halvleg især, og så har I fået utroligt meget ud af at spille den op på en høj mand, i samarbejde med det ekstra niveau som Jebali har.

    Jeg havde spillet AAB og er overrasket over hvor ringe de var og hvor simpelt det har været med Okosun.
    Swlf kan man sgu da bruge jebali. Han skal bare ikke spille front angriber. Da han ofte søger tilbage i banen for at modtage bolden.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Det er satme dejligt med en god start på weekenden

    Leave a comment:

Working...
X