Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Aab 04.12.2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Har lige set højdepunkterne og målene Igen at Jebalis assist til Hylle er fint. Han opfatter situationen hurtigt og spiller den i dybden men målet skyldes selvfølgelig også Hylkes speed.
    Men den assist til Gudjohnsen, den er bare konge, den er perfekt, den kan ikke spilles bedre! og den kan ikke spille mange i superligaen!

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Hvornår har OB sidst vendt 0-1 til sejr....???
    OB-Lyngby i Juni måned

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Hvornår har OB sidst vendt 0-1 til sejr....???

    Leave a comment:


  • Sorrig og Glæde
    replied
    Var på stadion i dag, og synes vi var bedste hold i første halvleg. Det lignede en kamp, hvor vi bliver straffet for at brænde chancer eller mangler at afslutte. Aab kommer bedst ind til anden halvleg, men vi kæmper os tilbage på flotteste vis. Det gjorde mig sgu stolt af drengene. Udskiftningerne sidder lige i skabet, og det skal vi huske at rose jm for. Vi moser Aab til sidst. Jeg er utrolig glad nu, og ved desværre også at de to næste kampe i superligaen bliver meget svære. På tribunen var der stille det meste af kampen, men jeg synes vi kom godt med efter 1-1. Det er svært at få gang i sange og klapsalver, når vi har handsker på og ikke kender hinanden. Tak til de fire eller fem der sad nederst ved trappen til c3. De gav den gas, da det gjaldt.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Hvis de kan fortsætte med det de viste i dag, så skal JJ nok ikke vide sig for sikker på sin plads. Synes de tre på midten komplimenterede hinanden rigtig godt.
    Ja, Det passede fint. Men man må vel også se at Okosuns spillede den hidtil bedste kamp for os. I hvert fald godt med alternativer for JM og at vi kan kunne kompensere en skade på midtbanen hvor vi er vel tyndest.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Hvis de kan fortsætte med det de viste i dag, så skal JJ nok ikke vide sig for sikker på sin plads. Synes de tre på midten komplimenterede hinanden rigtig godt.
    Jeg er enig så langt, at når vi som i dag spiller så direkte og så mange lange bolde på Okosun, så har JJ ikke meget at gøre på vores hold. Men når vi møder hold der matcher os bedre fysisk og som stiller sig mere ned, så får vi også brug for noget kreativitet som JJ kan bringe. Det passede fint til det AaB hold vi mødte i dag, men det tror jeg ikke på, at det vil gøre i alle kampe.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Nej selvfølgelig er det ikke det. Jeg kan bare stadig ikke se nogle perspektiver i Lieder overhovedet. Hvis Fenger og Hylle er klar, vil jeg langt hellere se dem på banen. Han er en middelmådig Superligaangriber, hvilket man sagtens kan bruge i sin trup, men han bliver aldrig til andet end det. Det er de spilleminutter vi skal kunne finde i vores talentudvikling, ikke bruge penge på i transfermarkedet.
    Godt muligt. Men frygter Fenger er fortid i sommeren. Med den skade og genoptræning og kontrakt kun til 2022 ser ham ikke på holdkort i foråret. Så frygter han rykker vel billigt videre og blomster op et andet sted som AK, Eske eller Greve... ;-)
    Og Lieder er nu vel en helt andet type end Hylle og dermed godt at JM har en alternative mere.

    Leave a comment:


  • wagrier1
    replied
    Hold kaeft, det holdt hardt. Kaempe arbejdsindsats og to rigtig gode indskiftninger. Men jeg havde store frygter til midtvejs i anden halvleg. Alt i alt en fuldfortjent sejr, hvor vi kommer godt tilbage efter maalet til Aab. Jeg haaber bare at den indsats bliver fulgt op med mandfolkepraestationer mod FC Midtjylland og FC Köbenhavn, vi traenger mere sejre för vinterpausen. Men sejren luner gevaldigt og jeg ser frem til en souveraen praestation paa onsdag i pokalen. Rigtig god weekend til alle stribede fans og en god nikolausdag paa söndag.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Hvis de kan fortsætte med det de viste i dag, så skal JJ nok ikke vide sig for sikker på sin plads. Synes de tre på midten komplimenterede hinanden rigtig godt.

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Nu håber jeg bare Drachmann kan holde sig skadesfri resten af sin OB tid. Han er bare så vigtig for os. Og man kan så tydeligt se han mangler når han ikke spiller. Kontra hvor han er med idag og ja også mod Sønderjyske
    Meget enig. Han er jo ikke den bedste med bolden, men den aggresivitet han viser smitter af på de andre, og det har i den grad manglet i den lange periode han har været ude.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Nu håber jeg bare Drachmann kan holde sig skadesfri resten af sin OB tid. Han er bare så vigtig for os. Og man kan så tydeligt se han mangler når han ikke spiller. Kontra hvor han er med idag og ja også mod Sønderjyske

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Og altså også en ret stor tak til vores islandske striker. Det er flot og køligt sparket ind. Ligeså med Hylle - hurtigheden er ekstrem.

    Hvis ikke ovenstående er vores forreste trio i næste kamp, så er JM taktisk blind.

    Sabbi og Frø trænger også til splinter i røven.
    Korrekt det var også lige min tanke.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Men det er ja nu ikke Lieders skyld. Nu er han her nu skulle vi give ham chancen. Og den indhop i dag var helt o.k..I hensigt af den lange skadepause vel endda godt.
    Nej selvfølgelig er det ikke det. Jeg kan bare stadig ikke se nogle perspektiver i Lieder overhovedet. Hvis Fenger og Hylle er klar, vil jeg langt hellere se dem på banen. Han er en middelmådig Superligaangriber, hvilket man sagtens kan bruge i sin trup, men han bliver aldrig til andet end det. Det er de spilleminutter vi skal kunne finde i vores talentudvikling, ikke bruge penge på i transfermarkedet.
    Last edited by Sheed; 04-12-2020, 21:40.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Første sejr over et top 6 hold i denne sæson. Det var også på tide.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Han gjorde fine ting i Sønderjyske, ligesom så mange andre, jeg nævner folk som Pereira og Jonasson, men der skal mere til for, at man skal hentes ind til en klub som OB. Især når man har rundet de 30.
    Men det er ja nu ikke Lieders skyld. Nu er han her nu skulle vi give ham chancen. Og den indhop i dag var helt o.k..I hensigt af den lange skadepause vel endda godt.

    Leave a comment:

Working...
X