Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Aab 04.12.2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Synes egentligt også Lieder laver nogle ret vigtige ting på den korte tid han er inde!
    Enig. Troede ikke han var så god teknisk og så boldfast.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

    Syntes sgu han gjorde mange gode ting i sin tid i Sønderjyske. Så håber han bliver 100% fit. Og beviser han er berettiget i OB
    Han gjorde fine ting i Sønderjyske, ligesom så mange andre, jeg nævner folk som Pereira og Jonasson, men der skal mere til for, at man skal hentes ind til en klub som OB. Især når man har rundet de 30.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Endelig en sejr over et godt og med noget godt spil i perioder. Forhåbentligt tegn på klar bedring, men jeg er ikke overbevist.
    Syntes holdet og spillerene tiltider viser meget lovende takter, og lige når man begynder at tro på det, kommer der kampe i streg, der nærmest er totur at overværer.

    Håber vi får en stabil god periode, og JM finder nøglen. Der er meget kvalitet i truppen, men også mange spillere der er ustabile i deres præstationer.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Okusun er vores klart bedste i dag. Mange er efter ham - men han lægger den af til så uhyggeligt mange muligheder i dag og har 3. sidste fod på begge mål! Med de skodbaner der er nu, er han fantastisk!!!
    Han var også anstændig på bolden. Det har jo været min anke; at han koster i spillet. Gevinsten er det bedste hovedspil i ligaen, og når han - som i dag - også gør det rimeligt med fødderne, så er det en no-brainer, at han skal spille.

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Okusun er vores klart bedste i dag. Mange er efter ham - men han lægger den af til så uhyggeligt mange muligheder i dag og har 3. sidste fod på begge mål! Med de skodbaner der er nu, er han fantastisk!!!
    Er også begejstret for ham. Vi har skreget på et stort skur i det meste af et tiår. Nu kom han og så er det også galt

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Okusun er vores klart bedste i dag. Mange er efter ham - men han lægger den af til så uhyggeligt mange muligheder i dag og har 3. sidste fod på begge mål! Med de skodbaner der er nu, er han fantastisk!!!
    Helt klart! og han viser noget af det jeg havde håbet på. Han giver jo enormt meget plads til Jebali f.eks. han er en spiller der gør holdet bedre

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Synes egentligt også Lieder laver nogle ret vigtige ting på den korte tid han er inde!
    Syntes sgu han gjorde mange gode ting i sin tid i Sønderjyske. Så håber han bliver 100% fit. Og beviser han er berettiget i OB

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Okusun er vores klart bedste i dag. Mange er efter ham - men han lægger den af til så uhyggeligt mange muligheder i dag og har 3. sidste fod på begge mål! Med de skodbaner der er nu, er han fantastisk!!!

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Synes egentligt også Lieder laver nogle ret vigtige ting på den korte tid han er inde!
    Bestemt! Positivt indhop!

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Synes egentligt også Lieder laver nogle ret vigtige ting på den korte tid han er inde!

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Det er jo problemet med JM. Han ser sig ofte blind på noget. Jebali har aldrig været spidsangriber, han har alle dage været offensiv kant. ALLE dage!

    Jebali - G - Hylle må starte næste gang.

    Frø må gerne gå på juleferie. Sabbi kan være en supersub

    Dejlig med en sejr! JD og Jebali må meget gerne holde formen ved lige
    Ja det er lidt utroligt så dårlig JM er til at finde vores løsninger. Det er vel først når skader, træthed osv. rammer os, og han er tvunget til ændringer, at vi faktisk finder noget frem.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Jaaaaaaaaaaaaaassss! Vigtigt! Såååååååå vigtigt,
    VI ER TILBGE!
    Ikke kun pga resultatet og de tre point men især pga den vilje og holdånd drengene viste. De gik ikke i knæene efter at komme bagud, det var tydeligt at de hele tid troede og vidste at de kunne vende det.
    Chapeau til Jebali som viste sin klasse, Okosuns ned en kæmpe kamp, tillykke til Gudjohnsen til debutsciring og tak for verdens hurtigste Hylle.
    Defensivt klarede vi det fint. Absolut solid af de to Lunds. Er imponeret o. Kasper som udstråler sikkerhed og tryghed og dirigerer og styrer forsvaret.
    Klasse med Drachmann tilbage, han gør en forskel på vores midtbane og håber at udskiftning skylder mere træthed ens skade.
    Det var en fornøjelse i aften. Det er hvad jeg elsker og forventer fra min klub. Efter bsgskag gebrejser vi os, kæmper, står tilsammen! Tak OB! Tusind tak! Det varmer mit hjerte efter hårde uger!

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    OL havde kun en hjerneblødning i dag og ML var stabil.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Hylle er virkelig blevet den nye Runstrøm hahah

    Leave a comment:


  • jamborg
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Hmm, er det nu sandheden
    Jeg er enig, Jebali er en klasse spiller, den bedste som OB har - men ikke som spidsangriber

    Leave a comment:

Working...
X