Oprindeligt indsendt af Bossy
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Aab 04.12.2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægOkusun er vores klart bedste i dag. Mange er efter ham - men han lægger den af til så uhyggeligt mange muligheder i dag og har 3. sidste fod på begge mål! Med de skodbaner der er nu, er han fantastisk!!!
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægOkusun er vores klart bedste i dag. Mange er efter ham - men han lægger den af til så uhyggeligt mange muligheder i dag og har 3. sidste fod på begge mål! Med de skodbaner der er nu, er han fantastisk!!!OB: Danske mestre i 2075/6
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægOkusun er vores klart bedste i dag. Mange er efter ham - men han lægger den af til så uhyggeligt mange muligheder i dag og har 3. sidste fod på begge mål! Med de skodbaner der er nu, er han fantastisk!!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEndelig en sejr over et godt og med noget godt spil i perioder. Forhåbentligt tegn på klar bedring, men jeg er ikke overbevist.
Håber vi får en stabil god periode, og JM finder nøglen. Der er meget kvalitet i truppen, men også mange spillere der er ustabile i deres præstationer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
Syntes sgu han gjorde mange gode ting i sin tid i Sønderjyske. Så håber han bliver 100% fit. Og beviser han er berettiget i OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Han gjorde fine ting i Sønderjyske, ligesom så mange andre, jeg nævner folk som Pereira og Jonasson, men der skal mere til for, at man skal hentes ind til en klub som OB. Især når man har rundet de 30."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Men det er ja nu ikke Lieders skyld. Nu er han her nu skulle vi give ham chancen. Og den indhop i dag var helt o.k..I hensigt af den lange skadepause vel endda godt.Last edited by Sheed; 04-12-2020, 21:40.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Og altså også en ret stor tak til vores islandske striker. Det er flot og køligt sparket ind. Ligeså med Hylle - hurtigheden er ekstrem.
Hvis ikke ovenstående er vores forreste trio i næste kamp, så er JM taktisk blind.
Sabbi og Frø trænger også til splinter i røven.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægNu håber jeg bare Drachmann kan holde sig skadesfri resten af sin OB tid. Han er bare så vigtig for os. Og man kan så tydeligt se han mangler når han ikke spiller. Kontra hvor han er med idag og ja også mod Sønderjyske
- Likes 1
Comment
-
Hold kaeft, det holdt hardt. Kaempe arbejdsindsats og to rigtig gode indskiftninger. Men jeg havde store frygter til midtvejs i anden halvleg. Alt i alt en fuldfortjent sejr, hvor vi kommer godt tilbage efter maalet til Aab. Jeg haaber bare at den indsats bliver fulgt op med mandfolkepraestationer mod FC Midtjylland og FC Köbenhavn, vi traenger mere sejre för vinterpausen. Men sejren luner gevaldigt og jeg ser frem til en souveraen praestation paa onsdag i pokalen. Rigtig god weekend til alle stribede fans og en god nikolausdag paa söndag.
- Likes 4
Comment
Comment