Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Aab 04.12.2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Synes egentligt også Lieder laver nogle ret vigtige ting på den korte tid han er inde!
    Syntes sgu han gjorde mange gode ting i sin tid i Sønderjyske. Så håber han bliver 100% fit. Og beviser han er berettiget i OB

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Okusun er vores klart bedste i dag. Mange er efter ham - men han lægger den af til så uhyggeligt mange muligheder i dag og har 3. sidste fod på begge mål! Med de skodbaner der er nu, er han fantastisk!!!
      Helt klart! og han viser noget af det jeg havde håbet på. Han giver jo enormt meget plads til Jebali f.eks. han er en spiller der gør holdet bedre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Okusun er vores klart bedste i dag. Mange er efter ham - men han lægger den af til så uhyggeligt mange muligheder i dag og har 3. sidste fod på begge mål! Med de skodbaner der er nu, er han fantastisk!!!
        Er også begejstret for ham. Vi har skreget på et stort skur i det meste af et tiår. Nu kom han og så er det også galt
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Okusun er vores klart bedste i dag. Mange er efter ham - men han lægger den af til så uhyggeligt mange muligheder i dag og har 3. sidste fod på begge mål! Med de skodbaner der er nu, er han fantastisk!!!
          Han var også anstændig på bolden. Det har jo været min anke; at han koster i spillet. Gevinsten er det bedste hovedspil i ligaen, og når han - som i dag - også gør det rimeligt med fødderne, så er det en no-brainer, at han skal spille.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Endelig en sejr over et godt og med noget godt spil i perioder. Forhåbentligt tegn på klar bedring, men jeg er ikke overbevist.
            Syntes holdet og spillerene tiltider viser meget lovende takter, og lige når man begynder at tro på det, kommer der kampe i streg, der nærmest er totur at overværer.

            Håber vi får en stabil god periode, og JM finder nøglen. Der er meget kvalitet i truppen, men også mange spillere der er ustabile i deres præstationer.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

              Syntes sgu han gjorde mange gode ting i sin tid i Sønderjyske. Så håber han bliver 100% fit. Og beviser han er berettiget i OB
              Han gjorde fine ting i Sønderjyske, ligesom så mange andre, jeg nævner folk som Pereira og Jonasson, men der skal mere til for, at man skal hentes ind til en klub som OB. Især når man har rundet de 30.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Synes egentligt også Lieder laver nogle ret vigtige ting på den korte tid han er inde!
                Enig. Troede ikke han var så god teknisk og så boldfast.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Han gjorde fine ting i Sønderjyske, ligesom så mange andre, jeg nævner folk som Pereira og Jonasson, men der skal mere til for, at man skal hentes ind til en klub som OB. Især når man har rundet de 30.
                  Men det er ja nu ikke Lieders skyld. Nu er han her nu skulle vi give ham chancen. Og den indhop i dag var helt o.k..I hensigt af den lange skadepause vel endda godt.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Første sejr over et top 6 hold i denne sæson. Det var også på tide.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Men det er ja nu ikke Lieders skyld. Nu er han her nu skulle vi give ham chancen. Og den indhop i dag var helt o.k..I hensigt af den lange skadepause vel endda godt.
                      Nej selvfølgelig er det ikke det. Jeg kan bare stadig ikke se nogle perspektiver i Lieder overhovedet. Hvis Fenger og Hylle er klar, vil jeg langt hellere se dem på banen. Han er en middelmådig Superligaangriber, hvilket man sagtens kan bruge i sin trup, men han bliver aldrig til andet end det. Det er de spilleminutter vi skal kunne finde i vores talentudvikling, ikke bruge penge på i transfermarkedet.
                      Last edited by Sheed; 04-12-2020, 21:40.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Og altså også en ret stor tak til vores islandske striker. Det er flot og køligt sparket ind. Ligeså med Hylle - hurtigheden er ekstrem.

                        Hvis ikke ovenstående er vores forreste trio i næste kamp, så er JM taktisk blind.

                        Sabbi og Frø trænger også til splinter i røven.
                        Korrekt det var også lige min tanke.

                        Comment


                          Nu håber jeg bare Drachmann kan holde sig skadesfri resten af sin OB tid. Han er bare så vigtig for os. Og man kan så tydeligt se han mangler når han ikke spiller. Kontra hvor han er med idag og ja også mod Sønderjyske

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                            Nu håber jeg bare Drachmann kan holde sig skadesfri resten af sin OB tid. Han er bare så vigtig for os. Og man kan så tydeligt se han mangler når han ikke spiller. Kontra hvor han er med idag og ja også mod Sønderjyske
                            Meget enig. Han er jo ikke den bedste med bolden, men den aggresivitet han viser smitter af på de andre, og det har i den grad manglet i den lange periode han har været ude.

                            Comment


                              Hvis de kan fortsætte med det de viste i dag, så skal JJ nok ikke vide sig for sikker på sin plads. Synes de tre på midten komplimenterede hinanden rigtig godt.

                              Comment


                                Hold kaeft, det holdt hardt. Kaempe arbejdsindsats og to rigtig gode indskiftninger. Men jeg havde store frygter til midtvejs i anden halvleg. Alt i alt en fuldfortjent sejr, hvor vi kommer godt tilbage efter maalet til Aab. Jeg haaber bare at den indsats bliver fulgt op med mandfolkepraestationer mod FC Midtjylland og FC Köbenhavn, vi traenger mere sejre för vinterpausen. Men sejren luner gevaldigt og jeg ser frem til en souveraen praestation paa onsdag i pokalen. Rigtig god weekend til alle stribede fans og en god nikolausdag paa söndag.

                                Comment

                                Working...
                                X