Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Aab 04.12.2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Se nu for helvede efter hvordan det skal gøres.

    Comment


      Tryldegaard

      Comment


        For 10 min siden ville jeg have skrevet 2-1 sejr.

        Comment


          Så har vi fronttrioen til de kommende kampe!

          Jebali - Big G - Hylle

          Sabbi og Frø må på bænken.

          Comment


            Okay. Mon ikke det er slut med at jebali skal være på toppen. 2 assist nu efter han kom væk fra den plads

            Comment


              Ja ham Jebali kan I ikke bruge til noget :D!
              Hvor er det vildt så ringe AAB har spillet, i 2. halvleg især, og så har I fået utroligt meget ud af at spille den op på en høj mand, i samarbejde med det ekstra niveau som Jebali har.

              Jeg havde spillet AAB og er overrasket over hvor ringe de var og hvor simpelt det har været med Okosun.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Okay. Mon ikke det er slut med at jebali skal være på toppen. 2 assist nu efter han kom væk fra den plads
                Enig, han er langt bedre når kan kommer fra kanten og kan skære ind i banen og finde medspillerne i de dybe løb

                Comment


                  Det er satme dejligt med en god start på weekenden
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Ja ham Jebali kan I ikke bruge til noget :D!
                    Hvor er det vildt så ringe AAB har spillet, i 2. halvleg især, og så har I fået utroligt meget ud af at spille den op på en høj mand, i samarbejde med det ekstra niveau som Jebali har.

                    Jeg havde spillet AAB og er overrasket over hvor ringe de var og hvor simpelt det har været med Okosun.
                    Swlf kan man sgu da bruge jebali. Han skal bare ikke spille front angriber. Da han ofte søger tilbage i banen for at modtage bolden.

                    Comment


                      Det er mig ubegribeligt at JM stiller op med Jebali som spidsangriber. Han er meget bedre med en anden 9'er omkring sig.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Ja ham Jebali kan I ikke bruge til noget :D!
                        Hvor er det vildt så ringe AAB har spillet, i 2. halvleg især, og så har I fået utroligt meget ud af at spille den op på en høj mand, i samarbejde med det ekstra niveau som Jebali har.

                        Jeg havde spillet AAB og er overrasket over hvor ringe de var og hvor simpelt det har været med Okosun.

                        Der er bare en 3-4 stykker der ikke kan se, at han ikke har støtte.
                        Klart vores bedste top 6 kort, måske det eneste.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Fantastisk Jebali. Eller hvad Kielberg
                          Det sgu da det jeg har sagt hele tiden. Han skulle bare væk fra den position. Spil nu med en angriber i front og lad jebali støbe kuglerne.

                          Comment


                            Håber satme at Michelsen fremover bruger jebali. Som efter Gudjonsson kom ind. Jebali er meget bedre i den position.

                            Comment


                              Endelig en sejr over et godt og med noget godt spil i perioder. Forhåbentligt tegn på klar bedring, men jeg er ikke overbevist.

                              Comment


                                Tak Jebali

                                Comment

                                Working...
                                X