Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Referencerne var ikke gode nok...

    OB-træneremne afviste IFK: For høje krav (bold.dk)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Helt ærligt. Det er også bad style af Markusson at komme ud med sådan noget i offentligheden. Og det bliver ja helt vildt med den her udtalelse: "Men i sidste ende var det faktisk han, der valgte at afbryde samtalerne, fordi vi ikke kunne møde ham økonomisk, fortæller Max Markusson."
      Lyder som en billig måde at hævne sig fordi Gustafsson fravalgte de.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Mon OB tjekker referance? Det er der ikke meget der tyder på historisk set.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Spændende om Ole Tobiasen stadig er i spil.

          Comment


            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...r-kristjansson


            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Man ved inderst inde godt at det umuligt kommer til at ske, men alligevel bliver man nervøs hver gang en eller anden åndssvag rundgangstræner bliver ledig på markedet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Spændende om Ole Tobiasen stadig er i spil.
                Jeg tror stadig Ole Tobiasen er i spil og jeg fornemmer også lidt på Almere Fans at de efterfølgende mente at klubben var lidt hurtige på aftrækkeren. Den nye træner har heller ikke leveret bedre end Ole T.

                Ole T: 2.04 efter 24 kamp
                Nye træner: 1.91 efter 11 kampe.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                  Jeg tror stadig Ole Tobiasen er i spil og jeg fornemmer også lidt på Almere Fans at de efterfølgende mente at klubben var lidt hurtige på aftrækkeren. Den nye træner har heller ikke leveret bedre end Ole T.

                  Ole T: 2.04 efter 24 kamp
                  Nye træner: 1.91 efter 11 kampe.
                  Mener også Elias Sørensen, deres angriber på leje fra Newcastle, var ude og sige noget lignende i et interview for nogle uger siden..

                  Comment

                  Working...
                  X