Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Michelsen/Træner Fremtid
Collapse
X
-
Synes generelt at PC har en pointe omkring, hvad der skal til for at begå sig i moderne fodbold, når man ikke har 100-200 mil budget:
- Det handler lidt mere om typer, tror jeg. Hvordan kan vi skabe et mere dynamisk og vildt - uden at det skal lyde primitivt - spil (fra eb.dk)
Jeg har savnet denne vildskab fra OBs side i årevis. Holdet spiller på 90% ind til man kommer bagud. Så skruer man lidt op. Igen tydeligt i kampen i søndags. Pludselig kommer vi forrest i duellerne, fordi vi VIL vinde dem. Den mentalitet skal der til HELE TIDEN, hvis man vil i top 6 med de midler der er til rådighed.
Det er mig en gåde, at det ikke er lykkedes at rekruttere og træne holdets mentalitet i den retning i omkring 10 år nu. Vi så noget af det i første halvleg mod Lyngby, hvor alle investerede og vi arbejdede som et hold. Men hvornår har vi sidst set det som det generelle udtryk fra OBs side en hel kamp?
Men endnu mere bekymrende er det, at man har dyre Jørgen og Sabi-typer i mange år endnu. Spillere som i min optik ikke har det der skal til for at vi kan spille den nødvendige powerfodbold.
Jeg frygter for de næste 5 år. Kan OB holde til 5 år mere i top 7-10?
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægSynes generelt at PC har en pointe omkring, hvad der skal til for at begå sig i moderne fodbold, når man ikke har 100-200 mil budget:
- Det handler lidt mere om typer, tror jeg. Hvordan kan vi skabe et mere dynamisk og vildt - uden at det skal lyde primitivt - spil (fra eb.dk)
Jeg har savnet denne vildskab fra OBs side i årevis. Holdet spiller på 90% ind til man kommer bagud. Så skruer man lidt op. Igen tydeligt i kampen i søndags. Pludselig kommer vi forrest i duellerne, fordi vi VIL vinde dem. Den mentalitet skal der til HELE TIDEN, hvis man vil i top 6 med de midler der er til rådighed.
Det er mig en gåde, at det ikke er lykkedes at rekruttere og træne holdets mentalitet i den retning i omkring 10 år nu. Vi så noget af det i første halvleg mod Lyngby, hvor alle investerede og vi arbejdede som et hold. Men hvornår har vi sidst set det som det generelle udtryk fra OBs side en hel kamp?
Men endnu mere bekymrende er det, at man har dyre Jørgen og Sabi-typer i mange år endnu. Spillere som i min optik ikke har det der skal til for at vi kan spille den nødvendige powerfodbold.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægSynes generelt at PC har en pointe omkring, hvad der skal til for at begå sig i moderne fodbold, når man ikke har 100-200 mil budget:
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi ser det kun med jævne mellemrum fordi det ikke er noget der ligger dybt i spillerne. Det er ikke en naturlig del af deres spil og personlighed. Det er simpelthen høflige Nice guys stort set hele vejen rundt. Fuldstændig blottet for vildskab og tatoveringer. Jeg er med på at 11 af dem måske ikke er optimalt. Men det er 11 af en svigermors drøm heller ikke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Enig. Også derfor der er endnu mere mærkeligt at der er den store diskrepans imellem førsteholdet og ungdomsholdene. Tonny snakker meget om OB-dna og hvordan det skal skinne igennem u-spillerne, og med det mener han at de skal gå ind i enhver duel med 100% og vise stor vilje for logoet. Det er bare overhovedet ikke det vi ser på seniorsiden og det fandme ærgerligt"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men man kan jo håbe at det er det der skal ske men strategien .. af efterhånden som der kommer mere OB-DNA op i 1. Holdstruppen skal det være udtrykket … syntes nu nok at Oliver, Frøkjær, Hyllegaard viser, Østrøm og Vestergaard også .. Baskim .. ved ikke med Fenger ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men man kan jo håbe at det er det der skal ske men strategien .. af efterhånden som der kommer mere OB-DNA op i 1. Holdstruppen skal det være udtrykket … syntes nu nok at Oliver, Frøkjær, Hyllegaard viser, Østrøm og Vestergaard også .. Baskim .. ved ikke med Fenger ..
Det er de rutinerede der skal have OB dna.
Er bange for at de unge bare tilegner sig de ældres kultur.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Svært ar ændre en kultur via de laveste i hirakiet.
Er bange for at de unge bare tilegner sig de ældres kultur.
- Likes 5
Comment
-
Jeg frygter for de næste 5 år. Kan OB holde til 5 år mere i top 7-10?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Svært ar ændre en kultur via de laveste i hirakiet.
Er bange for at de unge bare tilegner sig de ældres kultur."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlægGad egentligt godt at kalde MH ud til en fenerbache og buhe ham ad banen hvis han reagerer. Han må smage sin egen forrykte medicin. Det er simpelthen SÅ ulækkert, hvad der foregår i vores klub.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Forventninger som de endda har stillet til sig selv vel og mærke.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
Comment