Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Håber det lykkedes at få Stadil ind over, så vi kan være fri den kommunale indblanding. Det virker umiddelbart som en kæmpe hæmsko. Hummel Stadion lyder egentlig meget fedt - så længe det bliver blåt og hvidt stribet
    Stadil bruger ikke en krone hvis han ikke forventer at få 2 igen. På trods af hans økonomi, så lader han uden tøven dele af hans forretninger gå konkurs. En del af regningen sender han til skatteborgerne, så i min bog er han ikke længere en helt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Stadil bruger ikke en krone hvis han ikke forventer at få 2 igen. På trods af hans økonomi, så lader han uden tøven dele af hans forretninger gå konkurs. En del af regningen sender han til skatteborgerne, så i min bog er han ikke længere en helt.
      Jeg ved ikke hvad der er værst. En ågerkarl eller en selvfed buddhist der har arvet sin formue T Hansen-ejeren synes jeg heller ikke om, med sit imperie bestående af import af kinesisk skrammel. Kan vi ikke få en gammeldags hæderlig rigmand som CC Nielsen ind som ejer?
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Det kommer ikke til at ske. Himmel er engageret i flere superligaklubber og kommer ikke til at poste rigtig mange flere millioner i OB end i øvrige superligaklubber. Det skal være folk med mere lokalpatriotisme, der skal træde til, hvis det skal lykkedes at bygge uden eller med begrænsede kommunale midler
        Jeg forstår simpelthen ikke den påholdenhed mht. stadion. Der er postet milliarder i et udueligt letbanesystem for at markedsføre Odense som “storby”, men nogle millioner til et moderne stadion, så vi kan komme på omgangshøjde med lille Herning, kan der ikke blive tale om.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

          Jeg forstår simpelthen ikke den påholdenhed mht. stadion. Der er postet milliarder i et udueligt letbanesystem for at markedsføre Odense som “storby”, men nogle millioner til et moderne stadion, så vi kan komme på omgangshøjde med lille Herning, kan der ikke blive tale om.
          Der er en massiv kritik hver gang kommunen antyder en støtte til stadion, så er det altid noget med at der bliver stjålet fra handicappede og ældre osv. Opbakningen til OB er tilsyneladende ikke særlig stor i Odense og på Fyn generelt.

          Dette syntes jeg er snæversynet , et succesfuldt OB generere også værdi til Odense.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

            Der er en massiv kritik hver gang kommunen antyder en støtte til stadion, så er det altid noget med at der bliver stjålet fra handicappede og ældre osv. Opbakningen til OB er tilsyneladende ikke særlig stor i Odense og på Fyn generelt.

            Dette syntes jeg er snæversynet , et succesfuldt OB generere også værdi til Odense.
            Borgerne ønsker slet ikke fase 2 af "tungbanen" , men borgmesteren vil have den, selvom den kommer til at dræne kommunekassen med stort driftsunderskud.
            Det ser ikke ud til at PRJ tager sig synderligt af kritikken af sporgvognen. Man kunne jo håbe nogle turde stå på mål for at landets 3. STØRSTE by også skal have et tidssvarende stadion.

            Jeg er bange for, at det ender med en billig sminke løsning.

            Man kan sige meget om FCM og Herning, men hvor er det befriende at nogle tør tænke stort uden, at de kastes under janteloven.

            Comment


              Lad os få Ted Lasso...

              Comment


                Det bliver så åbenbart heller ikke vores svenske ven:

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...en-vinderklub/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Det bliver så åbenbart heller ikke vores svenske ven:

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...en-vinderklub/
                  Hemme må bare finde sølvtungen frem og love ham guld og grønne skove

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Det bliver så åbenbart heller ikke vores svenske ven:

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...en-vinderklub/
                    Hvem ved? "Vinde noget" er ja ikke særlig konkret, det kan være mesterskab, sølv eller bronze, pokalsejr, Europaleague-deltagelse ... og det siger ja ikke at det skal ske med det samme. Hvis den omtalte strategi vi venter på viser en klar plan og klare udtalelser om økonomiske muligheder at komme til toppen i to, tre eller fire år så modsiger det vel ikke en engagement i OB
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Hemme må bare finde sølvtungen frem og love ham guld og grønne skove
                      Ja, de gyldne tider som kommer nu for OB han lovede allerede. :-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Det bliver så åbenbart heller ikke vores svenske ven:

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...en-vinderklub/
                        Nej... Hvis han ved det mindste om dansk fodbold, og det må man formode, så er det jo en direkte afvisning. Av av

                        endnu en historie om en træner det ikke bliver. Skidt for os. (Hvis det ender sådan selvfølgelig)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Hvem ved? "Vinde noget" er ja ikke særlig konkret, det kan være mesterskab, sølv eller bronze, pokalsejr, Europaleague-deltagelse ... og det siger ja ikke at det skal ske med det samme. Hvis den omtalte strategi vi venter på viser en klar plan og klare udtalelser om økonomiske muligheder at komme til toppen i to, tre eller fire år så modsiger det vel ikke en engagement i OB
                          Det var nu også mere mest som en joke.

                          Jeg tror stadig Gustavsson er et rigtigt godt bud på den næste træner og kunne være en mere lovende og afprøvet kandidat, end mange af de andre der har været oppe og vende. Det eneste der bare kan undre mig er, hvorfor vi så ikke bare har ansat ham i vinter, hvor han jo også var fri på markedet og en oplagt kandidat, i stedet for at spilde nogle penge på ekstern rekruttering og et halvt år, hvor vi kunne have udviklet os i stedet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Det var nu også mere mest som en joke.

                            Jeg tror stadig Gustavsson er et rigtigt godt bud på den næste træner og kunne være en mere lovende og afprøvet kandidat, end mange af de andre der har været oppe og vende. Det eneste der bare kan undre mig er, hvorfor vi så ikke bare har ansat ham i vinter, hvor han jo også var fri på markedet og en oplagt kandidat, i stedet for at spilde nogle penge på ekstern rekruttering og et halvt år, hvor vi kunne have udviklet os i stedet.
                            Ja, det er virkelig mærkeligt. Men der er ja forskellige muligheder: måske var JG endnu ikke klar for en ny opgave dertid eller ledelsen havde tabt tiltro til Hemmingsen at finde den rette træner alene og man ville derfor have Gaarde med ind. Hemmingsen var ja åbenbart aktiv at finde en afløser for JM allerede flere måneder uden resultat.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Det bliver så åbenbart heller ikke vores svenske ven:

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...en-vinderklub/
                              Hold da op vi vandt da taberslutspil’s puljen sidste sæson
                              Vi skal så bare lade være at fortælle ham om den tåbelige regel der gjorde at sønderjydske blev pillet ud af spillet fordi de vandt pokalen.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                FS bringer i dag BK Häckens træner Andreas Alm som kandidat til OB-tjansen, og stadig med Jens Gustavsen som den måske mest sandsynlige. Alm var træner i Vejle for 5-6 år siden, som afsluttede samarbejdet efter et år. Han foretrækker 4-3-3 og står muligvis foran en fyring p.gr.a. en sløj start med Häcken
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X